Wrocław: Koniec budowy kolejnej drogi rowerowej

, el | Utworzono: 2020-05-24 14:07 | Zmodyfikowano: 2020-05-24 14:07
Wrocław: Koniec budowy kolejnej drogi rowerowej - zdjęcie ilustracyjne/ archiwum radiowroclaw.pl
zdjęcie ilustracyjne/ archiwum radiowroclaw.pl

Choć wykonawca będzie jeszcze prowadził drobne prace, to droga będzie już przejezdna. Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji opowiada o przebiegu drogi.

Wyznaczono także ścieżki rowerowe na ul. Krasińskiego, fragmencie Podwala i Komuny Paryskiej oraz dwukierunkową trasę z nawierzchni asfaltowej na całej ul. Dworcowej.

Reklama

Komentarze (14)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~////2020-05-24 23:00:49 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Pani Malwino. Jeśli pani mówi o nawierzchni asfaltowej to niech to będzie na zdjęciu nawierzchnia asfaltowa. Sam pomysł tworzenia szerokich ścieżek jak tu na zdjęciu uważam za słuszny. Rowerzysta przez cały rok. Z dziećmi można na czymś takim pojeździć bezpiecznie. Wzorem organizacji ścieżek jest ul. Graniczna. Szosa, pas zieleni, droga dla rowerów, pas zieleni, chodnik. Nikt nikomu nie przeszkadza. Wszyscy się szanują.
~Mietka z Wlenia2020-05-24 20:19:18 z adresu IP: (77.111.xxx.xxx)
A my już tyle lat dopraszamy się asfaltowej ścieżki rowerowej jelenia - Zebrzydowa i nic. Przyjeżdżają do nas bogaci turyści z Niemiec, a nie mają gdzie pojeździć. To jest skandal.
~Dziwne to...2020-05-24 20:01:55 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Artykuł razi oczywiśćie zrozumiały jest dla ludzi otóż z opisu wynika,że dotyczy ulic jasno wyszczególnionych: podwala,krasińskiego,komuny paryskiej,dworcowej a na zdjęciu pokazana jest o ile się nie mylę(a mylę się rzadziej niż rzadko) ulicę Weigla.. czyli rzadna z wymienionych no ręce opadają... Nie to,że się czepiam ale nie bójmy się pokazywać ruder to także część naszego miasta i pokażmy tą ciemną stronę miasta i to,że nie wszędzie jest kolorowo
~Rower2020-05-25 13:52:12 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
To ulica Slezna za Weigla...
~Dziwne to..2020-05-25 00:48:59 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Tak Ślężna racja ale nie zmienia to faktu,że artykuł niechlujny tzn zdjecie niedopasowane
~Nik2020-05-24 23:07:10 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Mylisz się rzadziej niż rzadko? Ale nazwy to znasz chyba przystanków a nie ulic, bo to jest Ślężna.
~Dziwne to..2020-05-24 20:37:03 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
@Polonisto jestem w szoku nie ma żartów studiowanie słownika mi się przyda
~polonista2020-05-24 20:13:37 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
W sumie kilkanaście błędów: ortograficznych, składniowych, interpunkcyjnych.
~Dziwne to..2020-05-24 20:03:20 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
~Zaraza2020-05-24 17:26:20 z adresu IP: (82.160.xxx.xxx)
Nie umieli nadzorować budowy klimatyzacji w laboratorium które mogłoby pomóc w walce z covidem A za układanie rozkładu dróg się biorą. Cyrk...ktora prokuratura wyjaśni jak miasto pilnowalo wkładu mieszkańców w ten europejski instytut..
~Skrzat2020-05-24 16:38:44 z adresu IP: (82.160.xxx.xxx)
Przecież 6 miesięcy w roku w naszym kraju nie napawa do jazdy rowerem. Wszystkie te inwestycje są mocno dyskusyjne Kiedy prowadza do likwidacji dróg dla aut. Sam jeżdżą cały rok rowerem ale żal mi patrzeć do czego doprowadzili popaprancy aktywiści miejscy na Jagodnie. 20 lat planowania i korki na jednopasmowce.
~@skarzacie2020-05-24 23:11:55 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Jeżdżę na kole cały rok. Wrocławski problem polega na "twoja droga jest lepsza niż moja". Samochodem też jeżdżę podobnie jak PKP. Każdy wybiera w danej chwili środek komunikacji najlepszy według niego, bez niedoceniania pozostałych. Jeśli z Nowego Dworu mam dojechać do Luxmedu to wybiorę pociąg. A nie żaden bezprzyszłościowy tramwaj. 9 minut i jestem na miejscu.
~xx22020-05-24 16:56:07 z adresu IP: (93.175.xxx.xxx)
Problemem nie sa drogi tylko plan zagospodarowania i ludzie kupujacy w takich miejscach lokale a potem biadolacy ze nie moga nigdzie dojechac.
~ekoeko2020-05-24 16:29:07 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Rozbudowana sieć ścieżek rowerowych to szansa dla zmotoryzowanych aby się przy ładnej pogodzie przesiąść z aut na rowery.