Rusza kampania zachęcająca do kupowania polskich produktów
fot. mat. prasowe
Poseł Prawa i Sprawiedliwości Marcin Gwóźdź podkreśla, że polskie produkty to przede wszystkim dobra jakość.
Tomasz Krzeszowiec, dyrektor dolnośląskiego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa tłumaczy co oznacza etykietka "produkt polski" w praktyce".
Według ostatnich badań 7 na 10 polskich konsumentów zwraca uwagę na pochodzenie produktów. Ministerstwo rolnictwa chciałoby, aby takich osób było jeszcze więcej. Sebastian Pieńkowski z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa opowiada słuchaczom Radia Wrocław czym nasz kraj może się pochwalić.
Nasi słuchacze deklarują, że kupują polskie produkty.
Gdyby Polacy w 2019 roku wydali o jeden procent więcej na zakupy polskich produktów, to w naszym kraju zostałoby ok. 7 mld zł.
Zobacz także