Reakcja24: Prawa konsumentów

Małgorzata Majeran-Kokott, GN | Utworzono: 2023-01-12 08:15 | Zmodyfikowano: 2023-01-12 10:48
Reakcja24: Prawa konsumentów - zdjęcie ilustracyjne: flickr.com/Investment Zen (Creative Commons)
REAKCJA 24
zdjęcie ilustracyjne: flickr.com/Investment Zen (Creative Commons)

Posłuchaj:


Komentarze (3)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Irek.S2023-01-12 12:51:12 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Zakupiłem dużą drukarkę we wrześniu. Uległa uszkodzeniu po miesiącu. Zgłosiłem sprzedawcy który przez 3 miesiące nie naprawił sprzętu. Po 3 miesiącach odstąpiłem od umowy sprzedaży oraz zarządzalne zwrotu pieniędzy i wysłałem do sprzedawcy . Teraz sprzedawca zada żebym przysłał sprzet na własny koszt. Czy sprzedawca ma obowiązek zwrotu pieniedzy
~Konsument 2023-01-12 12:37:56 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Odnośnie zmian w zakresie informowania o ostatniej cenie, to co w przypadku akcji "wszystko 15% taniej" , to przy wszystkim miałaby być stara cena? Nie widzę tego...
~oj tam!2023-01-12 09:40:19 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Masz prawo być biedny i będziesz szczęśliwy.