Chamlety 2013: Najgorsze reklamy

| Utworzono: 2013-11-29 21:16 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12

Za nami kolejny finał Chalmetów, konkursu na najgorszą reklamę. Propozycje już czwarty rok z rzędu wysyłali internauci.

- Zwykle jest ich około 400 - wyjaśniał przed ogłoszeniem werdyktu w Radiu Wrocław Michael Fleischer, pomysłodawca konkursu. Coś się zmieniło po poprzednich edycjach? - Tak, reklamy są lepsze technicznie, coraz mniej jest też takich okrutnie głupawych - twierdzi Fleischer:

Jak dodaje, często zdarza się też, że to nie agencje reklamowe odpowiadają za treść reklamy, a ich zleceniodawcy. Dlatego w tym roku konkurs skupił się właśnie na firmach.

Oto tegoroczni zwycięzcy:

Kategoria PRINT - ul Rusałka: "Nie daj się gruchać. Kupuj u swoich"

Kategoria TV - Społeczna Akademia Nauk: reklama z Mariuszem Pudzianowskim

Kategoria REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA: stowarzyszenie Olimpiad Specjalnych: kampania na temat zespołu Downa

Kategoria WEB: Betsson Polska: Szkoła pokera z Joanną Krupą

Kategoria COMMUNICATION DESIGN - Biedronka: kampania "My Polacy tak mamy"

W tej odsłonie Chamletów, przed trudnym wyborem stanie Jury w składzie:
prof. Michael Fleischer / Uniwersytet Wrocławski
prof. Grażyna Habrajska / Uniwersytet Łódzki
prof. Alosza Awdiejew / Uniwersytet Jagielloński
dr Michał Grech / Uniwersytet Wrocławski
Dirk Henkelmann / dyrektor kreatywny agencji dundp www.dundp.com, były dyrektor kreatywny agencji TBWA\ Berlin
oraz niehonorowy członek, mgr Mariusz Wszołek / Uniwersytet Wrocławski

Oto jeszcze kilka innych przykładów z tego roku. Wszystkie produkcje, w tym także filmy znajdziecie TUTAJ

Poniżej kilka propozycji z ubiegłych lat:

KLIKNIJ I ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ!


Reklama