Urządź sobie Wrocław - zadaj pytanie o transport (FORMULARZ)

Marek Obszarny | Utworzono: 2017-02-01 10:50 | Zmodyfikowano: 2017-02-01 10:50
Urządź sobie Wrocław - zadaj pytanie o transport (FORMULARZ)    -
REAKCJA 24

Wysyłanie wiadomości zostało wyłaczone, ten formularz jest już bądź jeszcze nieaktywny!
* - pole wymagane
Pola imię i nazwisko/nick oraz adres e-mail do wiadomości redakcji
Na moderację oczekuje: 0 wiadomości
Wasze wiadomości:
Tytuł wiadomości: Różanka
1. W najbliższych latach na Różance zamieszka kilka tysięcy nowych osób. Jak zamierzają Państwo zachęcić ich do jazdy MPK? Pojawią się nowe linie, częstsze kursy? 2. Dlaczego w najbliższych latach nie powstanie ŻADNA linia tramwajowa na północy miasta?
Wysłano 2017-01-31 14:04:52
z adresu IP: (91.232.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Czas przejazdu
Jak to jest, że na trasie tramwaju, kiedy nie ma godzin szczytu, ludzi wsiada niewiele tramwaj i tak się spóźnia. Konkretnie - tramwaj nr 10 trasa z pętli na Grunwald w sumie 5min spóźnienia, przez co nie zdążam się przesiąść.
Wysłano 2017-01-31 14:22:35
z adresu IP: (89.78.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Bilety
Kiedy dokładnie zostanie zlikwidowana opłata za bagaż (obiecana przez pana prezydenta)? Kiedy zostanie zlikwidowana taryfa pospieszna, obecnie nieadekwatna do rzeczywistości (np. w kontekście meandrowania D)? Kiedy zostanie połączona funkcjonalność biletu jednorazowego i czasowego 30min? Kiedy zostanie wprowadzony bilet roczny i półroczny?
Wysłano 2017-01-31 14:30:33
z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Niekomfortowe tramwaje
Podobno przetarg na nowe tramwaje ma "promować duży udział niskiej podłogi w niskiej cenie". Pytanie brzmi - w jaki sposób podzielone będą wagi ceny i udziału niskiej podłogi? Dlaczego nie planuje się odrzucenia tramwajów o udziale niskiej podłogi mniejszym niż 1/2? Dlaczego dyskryminuje się 80% korzystających z komunikacji zbiorowej zmuszając ich do wspinaczki na wysokie stopnie Moderusów Beta?
Wysłano 2017-01-31 14:36:02
z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Most łączący Aleję Piastów i ulicę Racławicka
Dlaczego po wybudowaniu mostu łączącego aleję Piastów i ulicę Racławicką nie powstała nowa linia autobusowa łącząca Oporów z centrum miasta najkrótszą trasą czyli przez ulice Racławicką i Gajowicką? Autobusy linii A i 125 wciąż jeżdżą na około przez ulicę Grabiszyńską i przystanek FAT. Dodam, że skierowanie linii 126 do pętli przy ulicy Racławickiej nie poprawiło sytuacji mieszkańców Oporowa, ponieważ pętla ta znajduje się za mostem i trzeba iść do niej pieszo.
Wysłano 2017-01-31 14:50:14
z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Remonty i rozbudowa
Kiedy we Wrocławiu rozpoczną się wymiany krzyżownic na takie z głębokimi rowkami, poprawiającymi prędkość na skrzyżowaniach, zmniejszających hałas i drgania? Kiedy zostanie skierowany do konsultacji społecznych trasa przebiegu tramwaju do stacji kolejowej Wrocław Nowy Dwór? Dlaczego na Ołtaszyn planuje się kolejnego kikuta, zamiast wydłużenia linii do granic miasta w okolicy Wysokiej wraz z budową parkingu P+R co zmniejszy liczbę aut w mieście (budowa parkingu w obecnie planowanym miejscu niczego nie zmieni, bo kierowcy miną już newralgiczny punkt i nie będą chcieli zostawić auta)?
Wysłano 2017-01-31 14:54:42
z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Remonty i rozbudowy
Dlaczego na Jagodno nie zaplanowano budowy buspasu PRZED przebudową Buforowej, tak aby mieszkańcy mogli przesiąść się do wygodniejszej komunikacji zbiorowej zamiast stać w korkach w trakcie remontu? Czy miasto wybuduje przed rozpoczęciem remontu Buforowej przystanek osobowy na torach kolejowych, tak by dać mieszkańcom Jagodna jakąkolwiek alternatywę?
Wysłano 2017-01-31 15:06:45
z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Przedłużenie linii N
Dlaczego przy zmianie pętli linii N z Dworca Głównego na ulicę Petrusewicza nie przedłużono jej dalej np. na Ołtaszyn? Poprawiłoby to dostępność komunikacji zbiorowej dla mieszkających tam osób.
Wysłano 2017-01-31 15:12:25
z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Otwarcie Racławickiej
Dlaczego miasto nie uruchomiło linii z Muchoboru przez Awicenny, Racławicką do Hallera z możliwą pętlą na ul. Sudeckiej (przez Rondo)? Przecież taka dojazdówka stanowiłaby istotne uzupełnienie istniejącego systemu - i nie trzeba by było kombinować z przetasowaniem linii D i 126, bo nowa linia by to ułatwiła.
Wysłano 2017-01-31 15:12:54
z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Nowe tramwaje
Warszawa ogłasza przetarg na 200 nowych tramwajów, Kraków w ostatnich latach kupił ponad 100, Gdańsk - prawie cały tabor jest niskopodłogowy. Dlaczego Wrocław nie inwestuje w nowoczesny tabor i marnuje kolejną perspektywę unijną? PS: proszę nie tłumaczyć się że Moderus Beta to tramwaj umożliwiający podróżowanie niepełnosprawnym. Co z ludźmi starszymi czy matkami z dzieckiem, oni nadal muszą korzystać z wysokopodłogowych Konstali. Tramwaje z udziałem niskiej podłogi w min. 70% są wygodne dla wszystkich i jednocześnie przyspieszają wymianę potoków pasażerskich.
Wysłano 2017-01-31 15:16:58
z adresu IP: (194.11.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Klecina i Sępolno
Kiedy na Klecinę dotrze druga linia tramwajowa? Kiedy na Sępolno zostanie przedłużona linia 33?
Wysłano 2017-01-31 15:19:37
z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: trasy autobusów
Dlaczego nie ma analizy skąd dokąd ludzie się przemieszczają i w jakich porach? Przy głośnej wtopie ze zmianą tras autobusów nie mieli się Państwo jak merytorycznie bronić. Przy braku pomysłu- 5% zniżki przy doładowaniu urbancard online za wypełnienie ankiety... Wiadomo było by jak kompleksowo zmienić trasy autobusów, gdzie zrobić centra przesiadowe itd.
Wysłano 2017-01-31 15:24:50
z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Nowy Dwór, Popowice i Hubska
Jakie zmiany w komunikacji zostaną wprowadzone po wybudowaniu linii tramwajowych na Nowy Dwór, Popowice i na ulicy Hubskiej? Czy magistrat przedstawi kilka wariantów rozwiązań i będzie je konsultował z mieszkańcami tak jak ma to miejsce w innych miastach? Czy też może zmiany zostaną ogłoszone 2 tygodnie przed ich wprowadzeniem w życie tak jak miało to miejsce w przypadku otwarcia mostu łączącego aleję Piastów i ulicę Racławicką?
Wysłano 2017-01-31 15:27:43
z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Brochów
Na Brochowie powstają nowe osiedla a linii autobusowych nie przybywa. W dodatku te co są stoją w korku (linia 133 przed godziną 8 trasę do Uniwersytetu Ekonomicznego pokonuje w 45 minut). Czy miasto ma jakikolwiek pomysł na rozwiązanie tego problemu?
Wysłano 2017-01-31 15:37:25
z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: D - Klecina
Dlaczego miasto idzie w zaparte i nie słucha niezadowolonych mieszkańców Kleciny, którzy muszą jeździć dookoła świata "pośpieszną" linią D (oraz innych, którzy dojeżdżali np. z Psiego Pola na Krzyki i dalej w stronę Kobierzyc autobusami gminnymi)? Dlaczego po otworzeniu mostu na Racławickiej nie utworzono nowej linii, co zapobiegłoby manewrom ze zmienianiem tras już istniejących linii?
Wysłano 2017-01-31 17:27:08
z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Psie Pole
Dlaczego przy okazji budowy nowego mostu w ciągu ul. Krzywoustego nie powstał most tramwajowy?
Wysłano 2017-01-31 17:50:48
z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Przystanek kolejowy Karlowice oraz tramwaj na Otaszyn
1. Czy i kiedy miasto planuje budowę przystanku kolejowego na Karłowicach przy ul. Czajkowskiego? Pojawiał się on w różnych zapowiedziach urzędników, jednak przy planowanym uruchomieniu kolei aglomeracyjnej przez Wojnów nie uwzględniono jego budowy. 2. Dlaczego ogłoszeniu miejskich planow przebiegu tramwaju na Ołtaszyn nie towarzyszyły konsultacje społeczne? Czym poparty jest pomysł budowy pętli tramwajowej przy ul. Zwycięskiej? Czy w takich przypadkach biorą Państwo pod uwagę liczbę mieszkańców na danym obszarze czy tylko wolną przestrzeń pod budowę?
Wysłano 2017-01-31 18:03:31
z adresu IP: (78.11.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Komunikacja zbiorowa
Czy któryś z Panów korzysta na codzień z komunikacji miejskiej?
Wysłano 2017-01-31 18:41:16
z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Kminkowa - rondo Reagana, zjazdy do zajezdni, tramwaje 7/8
1. Jaki numer będzie miała nowa linia z Kminkowej na pl. Grunwaldzki? Jak często będzie kursować i czy będzie się zatrzymywać na przystanku szkolnym na Bałtyckiej? Czy czeka nas bieganie między różnymi słupkami: 0, 1 i nowej linii na rondzie Reagana? 2. Czy planuje kursowanie części zjazdów do zajezdni przez Zakładową a nie pl. Kromera? 3. Czy istnieje możliwość przesunięcia na Poświętne 8 zamiast 7? 7 nie wnosi nic nowego do oferty 15, 142 (Rynek) i 144 (pl. św. Macieja, Hallera), a 8 dałaby połączenie z Dworcem Gł. PKP i Galerią Dominikańską. Bardzo tego brakuje.
Wysłano 2017-01-31 19:44:00
z adresu IP: (89.68.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Szybszy autobus nocny
Dzień dobry! Dlaczego nocą nic nie jeździ mostem Milenijnym? Jazda z Karłowic na Nowy Dwór albo Pilczyce to jakiś dramat. Nie można choćby z pt na sb i sb na nd uruchomić autobusu relacji Muchobór - Nowy Dwór - Kuźniki - os. Kosmonautów - Kozanów - most Milenijny - Różanka - Broniewskiego - Kromera - Sołtysowice i zagwarantować przesiadki na Broniewskiego/Bałtyckiej i Kwiskiej w kier. Centrum?
Wysłano 2017-01-31 20:06:52
z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Zmiana trasy autobusu linii D
Szanowny Panie dyrektorze, proszę o informacje dlaczego WTr wprowadził zmiany w trasach autobusów linii 126, a następnie linii D, zamiast skierować do pętli Racławicka całkiem nowej linii. Autobus D robi większe opóźnienia niż na starej trasie. 2200 mieszkańców osiedla Klecina protestuje przeciwko tej zmianie. Przyczyny protestu zawarte są w dwóch pismach złożonych w Waszym wydziale
Wysłano 2017-01-31 21:11:46
z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: zmiana trasy autobusu D
Dlaczego miasto zmienia trasę autobusu D, pozbawiając mieszkańców Kleciny i okolic ulicy Krzyckiej możliwości bezpośredniego dojazdu do MDK, przedszkoli na Orlej i Januszowickiej, oraz szkoły podstawowej nr 47 na Januszowickiej i Zespołu Szkól nr 4. Jak to się ma do pretendowania do tytułu Zielonej Stolicy Europy, skoro taka polityka zamiast zachęcania do korzystania z komunikacji publicznej, prowadzi do zwiększonego ruchu samochodowego.
Wysłano 2017-01-31 22:36:37
z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Linie 112 i 113
Czy można ułożyć rozkład jazdy linii autobusowych 112 i 113 w taki sposób, aby przyjeżdżały punktualnie na przystanek (w szczególności chodzi o ulicę Borowską)? Rozkład jazdy w żaden sposób nie uwzględnia godzin szczytu (8-10 oraz 16-18) w dniach roboczych, a przecież korki występują wtedy regularnie. Z tego względu linie 112 i 113 należą do najczęściej i najbardziej spóźnionych.
Wysłano 2017-01-31 23:22:20
z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Linia D
W pytaniach wcześniej zadanych jest informacja, że zmiana trasy linii 126-jedzie teraz do pętli Racławicka nie poprawiło komunikacyjnej sytuacji mieszkańców. Zwracamy się więc o nową linię w tym rejonie oraz powrót linii 126 i D na poprzednie trasy. D nie mieści się na wąskich ulicach i 27.01 została uszkodzona latarnia a w godzinach popołudniowych D nie mogło przez ok 5 min wyjechać na Krzycką z Sowiej
Wysłano 2017-01-31 23:37:59
z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Pytania vol.1
1. Dlaczego z placu legionów linie nr 4 i 15 w kierunku Narodowego Forum Muzyki praktycznie przyjeżdżają zawsze o tej samej porze. W przypadku spóźnienia się na linie 4 w ulicy grabiszyńskiej nie ma szans na szybkie dostanie się w okolice rynku, bo 15 ucieknie, a spacer pieszo, wynosi 5-8 minut, czyli lepiej poczekać na kolejny tramwaj. 2. Czy myśli się o podniesieniu kursowania częstotliwości innych linii niż 33 do 6 minut w godzinach szczytu ? W Krakowie według nowych rozkładów jazdy takich linii ma być co najmniej 5. U nas nic o tym nie słychać.
Wysłano 2017-02-01 08:28:27
z adresu IP: (149.6.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Pytania vol.2
3. Czy można na elektronicznych tablicach, gdy nadjeżdża tramwaj niskopodłogowy umieszczać logo niepełnosprawnych, wtedy byłoby wiadomo, czy czekać na kolejny tramwaj, czy nie ma sensu. 4. Dlaczego jeśli np. dwa tramwaje linii 33 jadą za sobą, to na tablicy rozkładów wyświetla się tylko jeden tramwaj tej linii, zamiast według kolejności przyjazdu, albo ich różnica wynosi 1-2 minuty? Często zdarza się, że pierwszy 33 jest przepełniony, a za 1 minutę nadjeżdża drugi, który jest prawie pusty.
Wysłano 2017-02-01 08:33:38
z adresu IP: (149.6.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Buspas na psie pole
Sugestia, może zamiast opowieści o tramwaju na psie pole, pomyśleć o bus pasie na Krzywoustego. Taką inwestycje można zrobić szybko i stosunkowo tanio.
Wysłano 2017-02-01 08:36:12
z adresu IP: (107.167.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Planowanie linii na nowe osiedla.
Dlaczego tak długo trwa uruchamianie linii na nowe osiedla - np. w okolice Kminkowej? Czy nie można stosować rozwiązań tymczasowych w stylu małych busów, które nie wymagają normalnej infrastruktury? Czy istnieje całościowy plan, jak będą wyglądać linie KZ za 5 czy 10 lat lub po zrealizowaniu zaplanowanych inwestycji?
Wysłano 2017-02-01 08:41:15
z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Pytania vol.3
5. Dlaczego na przystanku Plac Grunwaldzki w stronę mostu, cykl światła na wprost z peronu linii 0,4,145,146 jest tak krótki, że nie mogą przejechać dwa pojazdy na raz, tylko ten drugi zazwyczaj musi czekać znowu cały cykl na przejazd. Analogiczna sytuacja występuję na przystanku Galeria Dominikańska w stronę Świdnickiej. Często stoją dwa tramwaje na wprost(linii 3,4,10,33) i ten drugi nie zdąża już przejechać, przez co blokuje peron, tramwajom skręcającym(linia 2,5). 6. Czy była robiona analiza, aby w nocy z piątku na sobotę i sobotę na niedzielą kursowały nocne tramwaje.
Wysłano 2017-02-01 08:41:33
z adresu IP: (149.6.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Planowanie komunikacji
Dlaczego Wydział Transportu nie przeprowadza analiz i nie poddaje proponowanych zmian w trasach linii pod konsultacje z mieszkańcami, radami osiedli itp.? Przykładem jest otwarcie mostu łączącego Aleję Piastów i ul. Racławicką. Most nie powstał w kilka dni, był budowany ponad rok a mimo to zmiany tras linii autobusowych były ogłaszane w ostatniej chwili. Poprosiłem WTr o przesłanie analiz dot. tych zmian i w odpowiedzi otrzymałem mapki z zaznaczonymi zakreślaczem trasami autobusów. Czy w WTr obce jest pojęcie analiz przestrzennych, badań dostępności przystanków i stref obsługi narzędziami GIS?
Wysłano 2017-02-01 08:48:22
z adresu IP: (83.13.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Nowe buspasy zmiennokierunkowe.
Czy istnieje możliwość rozpoczęcia projektowania/budowy buspasów zmiennokierunkowych (rano do miasta, popołudniu w drugą stronę) na takich ulicach, jak Strachocińska, Grota-Roweckiego, Opolska, Czekoladowa, Mińska itp.? Chodzi o ulice, na których "zawsze" będą zatory, a nie jest ani planowane, ani możliwe poszerzenie. Ani potrzebne, bo gdzie by wpuszczone do miasta auta miały by się zmieścić? Niezależnie od planowanych inwestycji szynowych ulice wspomnianego typu będą zawsze ważne w układzie KZ.
Wysłano 2017-02-01 08:50:26
z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: system ITS
Jak to jest, że po uruchomieniu ITS, który kosztował 130 mln zł część linii tramwajowych jeździ wolniej niż przed nim. Mam zachowane stare rozkłady jazdy z 2009 r., z których wynika że np. odcinek Krzyki-Arkady tramwaj pokonywał w 12', a teraz jest to 2 minuty dłużej. Linia nr 2 z Krzyków na Plac Grunwaldzki jechała 28', teraz 31. Bardzo często jadąc tramwajem zatrzymujemy się przed skrzyżowaniem, by przepuścić samochody. Takich miejsc jest bardzo dużo. Czy jest szansa aby w najbliższym czasie nadać tramwajom prawdziwy priorytet i wykorzystywać ITS zgodnie z przeznaczeniem?
Wysłano 2017-02-01 09:03:14
z adresu IP: (83.13.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: 331- Psie Pole
Kiedy linia 331 będzie kursować w soboty i niedzielę? Wzdłuż Gorlickiej powstały nowe domy a komunikacja w soboty i niedziele jest jak 30 lat temu gdy rosły tam truskawki. Jak to jest, że na Kiełczowskiej gdzie między Poleską a Mulicką jest tylko szkola nieczynna w weekendy kursują dwie linie a przez Gorlicką gdzie znajduje się bloków z 1000 mieszkańców nie jeździ żadna linia normalna a tylko epizodycznie kursująca linia strefowa.
Wysłano 2017-02-01 09:12:57
z adresu IP: (188.165.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Biletomaty
W jakim celu organizuje się przetarg na niebagatelną kwotę 170 milionów złotych na obsługę biletomatów? Czy nie bardziej gospodarnym byłoby odkupić działający system od Mennicy Polskiej i pozbyć się 50% prowizji od sprzedanych biletów?
Wysłano 2017-02-01 09:21:13
z adresu IP: (188.165.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Nazwy przystanków
Dlaczego przystanek przy stacji kolejowej Wrocław Mikołajów nie nazywa się tak jak stacja ale Zachodnia stacja kolejowa? Dodam, ze we Wrocławiu mamy stację Wrocław Zachodni, co tylko potęguje zamieszanie. Czy wszystkie przystanki przy petli autobusów Kozanów mogą sie nazywać tak samo, a nie Kozanow i Modra?
Wysłano 2017-02-01 09:29:10
z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Trasy autobusow 102, 103, 104
Czy autobusy linii 102, 103, 104 mogłyby mieć wspólną pętlę na ul. Sokolniczej ale w przeciwnym kierunku? Obecnie jadąc z pl. Solidarności niepotrzebnie zapychaja pl. JPII i muszą pokonać aż 4 sygnalizacje świetlne. Gdyby z ul. Zachodniej jechaly na wprost w ul. Sikorskiego a następnie w prawo w ul. Sokolnicza czas przejazdu by sie wyraźnie skrócil a petla bylaby w zasadzie w tym samym miejscu. Z pętli autobus od razu skręciłby w prawo na swoją trasę. Obecnie po ruszeniu z pętli musi pokonać 2 sygnalizacje i cczęsto utyka w korku na ul. Podwale przed pl. JPII.
Wysłano 2017-02-01 09:36:32
z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Dojazdy autobusow do stacji kolejowych
Dlaczego autobusy np. 101 jadące do Leśnicy kończą bieg przy pętli tramwajowej i nie dojeżdżają do stacji kolejowej Ww Leśnica? Jeśli system transportu w obrębie miasta ma byckolonie zintegrowany, to wszyskie autobusy jadące do Leśnicy powinny się zatrzymywać przy stacji. Drugie pytanie dotyczy np. trasy 104. Czy musi niemal wiernie kopiować trasę 102 i 103? Czy nie mogłaby być to linia, która mieszkańców Pracz, Maslic dowiezie.do stacji Ww Stadion i dalej stacji Ww Mikołajów?
Wysłano 2017-02-01 09:44:06
z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: ITS zatrzymuje tramwaje nawet w nocy
Dlaczego o 22.30 tramwaj linii średnicowej, która ma priorytet, stoi minutę na skrzyżowaniu Krupnicza/Podwale, choć nie ma nawet samochodów dokoła, a dalej nie ma świateł aż do przystanku Renoma, więc nie ma potrzeby synchronizować zielonej fali?
Wysłano 2017-02-01 09:49:26
z adresu IP: (194.8.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Księże vs. Książe
Dlaczego na tablicach w tramwajach linii 3 widnieje napis Książe Małe zamiast Księże Małe?
Wysłano 2017-02-01 09:50:53
z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: UrbanCard/Bilety
1) Dlaczego nie można biletu imiennego pobrać na komórkę, aby nie nosić ze sobą UrbanCard? 2) Dlaczego nie można dopłacić do biletu semestralnego, aby rozszerzyć go z 2 linii na wszystkie linie? 3) Kiedy będzie można zmienić wybrane linie na bilecie semestralnym (dot. 2 linii)? Np. w związku, ze zmianą pracy itp. potrzeba jest zmiana wybranych linii. Obecnie jest to niemożliwe
Wysłano 2017-02-01 09:57:26
z adresu IP: (194.11.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Konsultacje w sprawie nowego taboru
Chciałbym się dowiedzieć, czy Wrocław będzie jedynym miastem w Polsce, w którym nie kupi się w najbliższych latach żadnego tramwaju z przynajmniej połową niskiej podłogi. Wszystkie miasta, nawet dużo biedniejsze od Wrocławia np. Gorzów kupują pojazdy ze 100% niskiej podłogi. U nas dokupiono przestarzałe Moderusy Beta bazujące na konstrukcji z lat 70. z zaledwie 24% przez co utrudnione jest wsiadanie. Czy miasto przeprowadzi konsultacje czy wrocławianie woleliby więcej przestarzałych z 22% niskiej podłogi, czy wolą mniej, ale w 100% niskopodłogowych jak Pesa Twist?
Wysłano 2017-02-01 10:11:16
z adresu IP: (88.199.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Tarnogaj
Czy wraz z planowanym uruchomieniem nowej linii tramwajowej z Tarnogaju do ZOO Tarnogaj straci jakieś połączenie autobusowe?
Wysłano 2017-02-01 10:30:31
z adresu IP: (185.80.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Kleina
Witam, Czy są plany na rozbudowę komunikacji, dodatkową linię tramwajową lub autobusową odciążającą Klecinę i osiedle Krzyki-Klecina tak intensywnie rozbudowywane przez Miasto?
Wysłano 2017-02-01 10:45:13
z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: cennik biletów
Czy nie można by uprościć cennika biletów likwidując osobne bilety jednoprzejazdowe na linie pospieszne i nocne (zaledwie 20gr droższe od zwykłych, a i tak liniami tymi można podróżować za 3zl kupując bilet 30 min). Bilety na wszystkie linie powinny być w tej samej cenie, zwłaszcza że pospieszne linie bywają czasem tylko z nazwy. Można by natomiast rozważyć wprowadzenie biletu krótkoterminowego, np. 15 min w cenie 2zl. Poza tym czy jest szansa aby wzorem np. Krakowa wprowadzić grupowy bilet turystyczny, np. dla 10 osób na 45 min w cenie 30zl?
Wysłano 2017-02-01 10:52:13
z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: System sprzedaży biletów
Dlaczego miasto chce wprowadzić nowy system sprzedaży biletów, w którym znikną dotychczasowe automaty biletowe w pojazdach? Rozumiem, że pojawią się nowe kasowniki umożliwiające sprzedaż biletów, ale nie będzie można w nich kupić biletów papierowych "na zapas". Nowy system będzie rozwiązaniem gorszym od obowiązującego obecnie.
Wysłano 2017-02-01 11:01:30
z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Nowe tramwaje
Dlaczego MPK kupuje przestarzałe i drogie tramwaje typu moderus beta i dlaczego są one tak forsowane i stawiane na piedestale przez MPK, zamiast dużo lepszej Pesy Twist?
Wysłano 2017-02-01 11:03:08
z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Wrocław
Kiedy zwiększy się częstotliwość kursów linii 118? Obecnie autobusy te jeżdżą zdecydowanie za rzadko, zasadne byłoby też zwiększenie ilości kursów do Wojnowa
Wysłano 2017-02-01 11:03:27
z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Buspas na Swojczyckiej i Strachocińskiej
Czy miasto bierze pod uwagę możliwość budowy buspasa w ciągu ul. Strachocińska/ Swojczycka? Wbrew pozorom miejsce na taki buspas by się znalazło i na pewno poprawiło by ruch na osiedlach. Obecnie autobus stoi w tym samym korku co inne auta
Wysłano 2017-02-01 11:08:45
z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)

Reklama