Estakada na al. Karkonoskiej we Wrocławiu? [SONDA, WIDEO]

RW, d | Utworzono: 2020-12-04 11:39 | Zmodyfikowano: 2020-12-04 11:41
A|A|A

Radny Robert Grzechnik poinformował za pośrednictwem twittera o poprawce, którą zgłosił do przyszłorocznego budżetu Wrocławia. Grzechnik proponuje przygotowanie dokumentacji projektowej zakładającej budowę estakady wzdłuż al. Karkonoskiej, na skrzyżowaniu z ul. Zwycięską i Jeździecką.

- Nierozsądna przebudowa ul. Zwycięskiej, gdzie zamiast dwóch pasów w każdą stronę powstało półtora, w połączeniu z przyszłorocznym uruchomieniem linii kolejowej z Wrocławia do Sobótki sprawia, że estakada na skrzyżowaniu al. Karkonoskiej z ul. Zwycięską i Jeździecką jest niezbędna - argumentuje radny.

A my Was pytamy w naszej sondzie o ocenę tego projektu.

Sonda

Estakada na al. Karkonoskiej to:

Ta sonda już się zakończyła.
Świetny pomysł
68%
Niepotrzebna inwestycja
30%
Nie mam zdania
1%

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~***** ***
2020-12-06 22:58:11
z adresu IP: (77.253.xxx.xxx)
Ocena: 0
nie ważne czy dobry i porąbany jak ten pomysł ale grzecnik znowu chce zaistnieć .
~Ziom
2020-12-06 10:58:19
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 0
A co wtedy z nieprzejezdnym mini rondem na zwycieska oltaszynska??? A pozniej dalej skrzyzowanie kutrzeby parafialna??dalej wszystko bedzie stalo
~Korek
2020-12-05 11:36:43
z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Ocena: 9
Każdy korek na wjeździe, to mniej samochodów w mieście. Pociągi dla dojeżdżających to przyszłość.
~Qqq
2020-12-04 22:01:57
z adresu IP: (178.36.xxx.xxx)
Ocena: -5
Ta linia kolejowa niepotrzebna kompletnie. Totalna żenada. Mega drzewa powycinali wzdłuż torów, pusto na osiedlach tam gdzie drzewa były. Przykro patrzeć, kto to zaakceptował to de bil totalny.
~Marcin
2020-12-04 19:29:48
z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Ocena: 2
Jak w Dziekanacie - jak Cię wywalą drzwiami to wal oknem aż do skutku ;)
~Marcin
2020-12-04 19:26:56
z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Ocena: -1
A do tego jeszcze Bardzka i Nowa Buforowa - tam jest ta sama sytuacja a nowa linia kolejowa jest budowana na poziomie ulic dla Aut ( do tego skrzyżowanie Kolejowo-Tramwajowe przez które nie może powstać tramwaj na Jagodno - podobno, bo wniosek o pozwolenie został złożony po wybudowaniu Buforowej, ale to odrębny temat). Można znacznie udrożnić istniejącą infrastrukturę poprzez bezkolizyjne skrzyżowania). Wrocław to nie hiszpańska Malaga i tutaj pogoda nie pozwala jeździć rowerami cały rok). Marcin
~kierowca
2020-12-04 15:53:42
z adresu IP: (195.182.xxx.xxx)
Ocena: -1
Propozycja estakady w ciągu Karkonoskiej jak widać absolutnie nie rozwiąże problemu przestoju na Zwycięskiej. Krzyżówka szlaku kolejowego jest w jednej płaszczyźnie z drogą, więc co usprawni wiadukt?
~Pixa
2020-12-04 15:43:52
z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Ocena: 0
Były już takie plany i nic z nich nie bylo. I nie będzie.
~Aria
2020-12-04 15:24:48
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 6
Jeżdżę tam codziennie, strach pomyslecnco będzie jak zacznie kursować pociąg. Każda inwestycja udrażniająca te okolice jest na wagę złota.
~Ada
2020-12-04 15:16:52
z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Ocena: 24
Wybudowanie estakady nie rozwiąże problemów ul. Zwycięskiej. Estakada nie zmieni przepustowości ulicy, która jest dzisiaj osiągnięta w 100%. Dowód: Skręcając z ulicy Karkonoskiej w Zwycięska od strony miasta, nie ma możliwości wjechania w nią. Jest „zapchana” i należy przeczekać światła, żeby po skręcie w ul. Zwycięską móc zjechać z skrzyżowania. Estakada pozwoli na skręcenie z ul. Karkonoskie w ul. Zwycięska więcej aut ale nie zmniejszy ilości aut na niej już znajdujących się. Wyjazd z ulicy Zwycięskiej w kierunku miasta także w magiczny sposób nie ulegnie zmianie. Światła przy ulicy Karkonoskiej/Zwycięskiej ograniczają liczbę aut wjeżdżających do miasta. Likwidacja świateł przeniesie to ograniczenie na następne światła tworząc przed nimi korek. Tym samym auta włączające się do ruchy będą musiały włączyć się w korku do ruchu. Rozwiązanie ul. Zwycięskiej to jest tylko i wyłącznie Wschodnia Obwodnica Miasta. Niestety.
~Joker
2020-12-04 14:43:30
z adresu IP: (50.254.xxx.xxx)
Ocena: 3
Tu nie estakada a skrzyzowanie dwupoziomowe tak jak kiedys ktos proponowal. Miasto jak wszedzie posprzedawalo dzialki pozwolilo budowac przy samej trasie a teraz trudno cokolwiek gdzies wcisnac. Pociag powinnien jechac tunelem, bo jak co godzine jeszcze beda zamykac szlabany to korki na zwycieskiej beda do jagodna.
~Banda w UM
2020-12-04 13:08:19
z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Ocena: -1
W tym mieście potrzeba co najmniej 1000 Grzechników, żeby zobaczyć efekty. Na razie to mamy miasto prywatne na konsulatowej smyczy.
~Zorro
2020-12-04 12:35:49
z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ocena: -1
W tym mieście możliwe są tylko korki. Większość remontów (jak już są) to i tak nic nie usprawnia, a wręcz przeciwnie, ogranicza ruch. Wrocław to miasto kolesiostwa,deweloperów, impotencji decyzyjnej.. na czele której stoi narcystyczny truteń/wideobloger. Ile to ja już lat słyszę o remontach, obwodnicach itd..... skończmy już z tymi bajkami...
~ewa
2020-12-04 12:10:55
z adresu IP: (87.99.xxx.xxx)
Ocena: 2
Pomysł fajny ale Sutry zaraz zburzy ja tę na pl. społecznym
~Grzesio
2020-12-04 11:49:44
z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Ocena: 2
Dla skręcających w prawo z Karkonoskiej w Zwycięską nic się nie zmieni. Gigantyczny korek do ronda + kolej. Po 15:00 więcej aut skręca właśnie w prawo niż jedzie do centrum.
~xxxx
2020-12-04 11:49:31
z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Ocena: 7
To najrozsądniejszy z pomysłów! Tylko czy obecny prezydent miasta to rozumie? Podobnie powinien wyglądać przejazd na Jagodno (wraz z tramwajem) nad liniami kolejowymi.
Reklama