Call center w Urzędzie Miasta

Krzysztof Horwat | Utworzono: 2010-11-25 17:11 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12

Urząd Miejski chce w ten sposób ułatwić życie petentom. Klienci urzędu przyznają, że z załatwieniem spraw bywa różnie:

Cały system ma usprawnić jeden numer: 7 siódemek, który zacznie działać za kilka miesięcy. Operatorzy linii odpowiedzą na proste pytania mieszkańców lub połączą z ekspertem. Nowy system uszczupli budżet miasta o 1,5 mln złotych rocznie.

Reklama

Komentarze (1)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~ccc2010-11-25 20:00:48 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Kolejna bzdura, najpierw takie informacje należy usystematyzować na stronie internetowej w sposób przejrzysty i czytelny. Np. chcesz zarejestrować auto musisz mieć ............, a później przyjść........, a jak nie ma tego to najpierw trzeba iść ............