Sypie się torowisko na Rondzie Reagana we Wrocławiu

Joanna Jaros, PP | Utworzono: 2021-09-27 08:55 | Zmodyfikowano: 2021-09-27 08:55
A|A|A

fot. Michał Kurczewski/Facebook

Wtedy usterkę naprawiono, ale równo po roku beton znowu jest w rozsypce. To niedopuszczalne, komentuje radny Prawa i Sprawiedliwości Michał Kurczewski:

Michał Kurczewski dodaje, że sprawa jest bulwersująca również z powodu na wysokość kosztów niedawnego remontu:

MPK w przesłanym do Radia Wrocław oświadczeniu wyjaśnia, że zlecono ekspertyzę, która ma wyjaśnić przyczyny pękania betonu. Do tego czasu wykonawca ma naprawiać problem na bieżąco.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~foliarz666
2021-09-28 06:27:41
z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Ocena: 3
To się nigdy nie skończy. Mam wrażenie, że oni robią to specjalnie żeby mieć pracę.
~Bravo Wy
2021-09-27 23:49:32
z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Ocena: 3
Ale kto zlecił tą ekspertyzę i kto za nią zapłaci MPK ? Czy firma odpowiedzialna za remont ? Partactwo przez duże P ! Gożej niż za komuny !
~Gos
2021-09-27 21:51:38
z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Ocena: 4
Grubasek zarzadzajacy z MPK przedstawia,ze promuje program TORYrewolucja zgoda ale chyba to jego rewolucja zoladkowa zreszta widac goloneczka na stole to j niego gosci chyba 2 razy dziennie..
~Banderofob
2021-09-27 21:23:00
z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ocena: 2
Ukry . ukry. Ukry. Jakość? Buhaha
~Wnikliwy obserwator
2021-09-27 20:47:42
z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Ocena: 6
"Sypie się torowisko na Rondzie Reagana". Błąd. Cały Wrocław się sypie - pod rządami Sutryka.
~Piotr
2021-09-27 19:10:21
z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ocena: -2
Sutryk musi odejsc bo beton pekl :))). Poziom radnych pis we wrocku, to chyba w prostej linii od Suskiego .
~Jaś Fasola
2021-09-27 16:46:47
z adresu IP: (89.71.xxx.xxx)
Ocena: 10
Widać, że urzędasy wrocławskie nie mają pojęcia o budowaniu solidnej infrastruktury, ktoś to nadzorował i odebrał. Ale za to Wrocław przoduje w ilości wariatów i zboczeńców. Sutryk i układ wrocławski musi odejść raz na zawsze!!!!!!!!
~janek
2021-09-27 12:58:33
z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ocena: -3
Brawo radny PIS - zauwazyl pekniecie betonu. Ciekawe czy zauwazyl tez pekniecie kraju i kilka miliardow wywalonych np. na elektrownie Ostroleka. Za ta kase mielibysmy nowe torowiska w calym Wroclawiu.
~Bob Budowniczy
2021-09-27 12:54:24
z adresu IP: (89.25.xxx.xxx)
Ocena: 7
Czemu by miał nie pękać? Beton jest kruchy, więc potrzebuje czegoś, co przeniesie rozciąganie :). Widzę tu podstawowe błędy projektowe. Projektant nie przewidział warunków aplikacji tego rozwiązania i partactwa przy realizacji? Może nie było w tym procesie projektanta? Na budowlance się każdy zna : ). Trzeba przyznać, że drogowcy potrafią szanować robotę. Ciekawe, jak długa była gwarancja dobrego wykonania na tym remoncie?
~osa
2021-09-27 11:58:36
z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ocena: 4
Tu potrzebna jest podstawowa wiedza na temat materiałów - beton jest twardy, sztywny i pęka. Asfalt zaś, w zależności od składu, jest bardziej miękką i rozciągliwą masą. Gdyby miasto oszczędziło na budowie zbędnej infrastruktury rowerowej która jest potrzebna wyłącznie grupkom akcjomiastozowych trolli to można byłoby ten remont zrobić porządniej, drożej, ale raz a dobrze
~oss
2021-09-27 11:52:32
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 4
Wtajemniczeni wiedzą, że skody - fetysz Dutkiewicza - są za ciężkie. Fanaberia za kosmiczne pieniądze. Glosujcie dalej na układ wrocławski - nowa nadzieja, tylko twarze te same...
~motorowy
2021-09-27 11:09:07
z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Ocena: 1
$utryk nie wie,a Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych -
~2+2=4
2021-09-27 10:47:34
z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Ocena: 2
Milionowy dowód na to że: NIE wolno dawać p0lakom ani grosza z UE !! wszystko przewalą ukradną i zrobią najgorzej jak się da!
~Wero
2021-09-27 10:46:04
z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Ocena: 7
Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów . Potrzebny zatem remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące - tak jak było na Hubskiej . Kto był w Niemczech na ulicy, to nawet nie słyszał jadącego tramwaju, tam nawet motocykle nie hałasują . Bo nie wolno tworzyć smogu akustycznego . O to walczy każdy mieszkaniec.
~Kurczewski
2021-09-27 09:50:54
z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
Ocena: 3
weźmie wyleje beton i pokaże jak to się robi prawidłowo.
Reklama