Eksmisja emerytki z Wrocławia. Pani Wiktoria płaciła za mieszkanie przez 30 lat, teraz może trafić na bruk - Radio Wrocław

Eksmisja emerytki z Wrocławia. Pani Wiktoria płaciła za mieszkanie przez 30 lat, teraz może trafić na bruk

Piotr Lipieta
Piotr Lipieta, Piotr Kaźmierczak
| Rok temu, 2025-05-28, 10:50
Eksmisja emerytki z Wrocławia. Pani Wiktoria płaciła za mieszkanie przez 30 lat, teraz może trafić na bruk - 65-letnia pani Wiktoria wraz z protestującymi aktywistami. Fot: Piotr Kaźmierczak/ Radio Wrocław
65-letnia pani Wiktoria wraz z protestującymi aktywistami. Fot: Piotr Kaźmierczak/ Radio Wrocław

Aktualizacja - 29 maja

Po eksmisji przed panią Wiktorią pojawiło się widmo mieszkania w zaniedbanym lokalu o powierzchni 11 metrów kwadratowych. W mieszkaniu nie ma łazienki, jego ogólny stan techniczny pozostawia wiele do życzenia. Po nagłośnieniu tej sprawy przez media, nad losem pani Wiktorii pochylili się urzędnicy z wrocławskiego magistratu.

Przeczytaj więcej na temat kontynuacji sprawy.

 

28 maja, godz. 15:15

Cały czas trwa eksmisja 65-letniej Wiktorii Woźniak. Meble z jej mieszkania przenoszone są do samochodu dostawczego, a wejście na klatkę schodową jest zablokowane. Na miejscu przez pewien czas była Marta Stożek, która zapowiadała interwencję poselską. Część aktywistów rozeszła się po nieudanej blokadzie, obecnie eksmisja przebiega bez poważniejszych incydentów.

28 maja, godz. 11:00

65-letnia Wiktoria Woźniak z Wrocławia, po 30 latach ma zostać siłą wyeksmitowana przez swoją spółdzielnię. Kobieta została z zadłużonym mieszkaniem po rozwodzie i spłaciła przez lata raty kredytowe doliczane do comiesięcznego rachunku. Spółdzielnia domaga się jeszcze odsetek. Po rozwodzie pod koniec lat dziewięćdziesiątych pani Wiktoria poinformowała spółdzielnię, że to ona będzie mieszkać w lokalu przy ul. Przestrzennej 22. Zobowiązała się też do spłaty zadłużenia byłego męża:

- Ja na początku spłaciłam natychmiast długi za czas, kiedy sama już zamieszkiwałam. Ostatecznie spłaciłam je w 2006 roku. Wtedy upomniałam się o zapewniony tytuł prawny.

Przeczytaj również: "Babciu przyjedź, bo chcą nas zabrać". Sąd wydał nakaz odebrania dzieci. Rodzice zabarykadowali się w mieszkaniu

Obiecanego tytułu prawnego do mieszkania pani Wiktoria jednak nie otrzymała do dzisiaj. Mimo spłaty zaległości byłego męża spółdzielnia domaga się jeszcze kolejnych odsetek:

- Mieszkanie nie jest w ogóle obciążone za moje pieniądze, a ja mam dzisiaj im oddać mieszkanie.

Pani Wiktoria może trafić do mieszkania o powierzchni 11 metrów kwadratowych

Dostęp do mieszkania pani Wiktorii zagrodzili społecznicy, m.in. ze stowarzyszenia Akcja Lokatorska, którzy starają się pomóc lokatorom w konfliktach z właścicielami mieszkań:

- Chcemy przekonać komornika, aby odstąpił od wykonania tej eksmisji i wystarał się jednak o jakiś lokal, w którym ona będzie mogła godnie mieszkać, a nie przenosić ją do 11-metrowej klitki na drugim końcu
miasta w fatalnym stanie technicznym.

Komornika nie udało się jednak przekonać. Interweniować musiała policja, która siłowo usunęła blokujących poza budynek:

- Nie, ja jestem po to, żeby ten wyrok nie był świstkiem papieru!

65-letniej Pani Wiktorii ma przysługiwać 11-metrowe, tymczasowe pomieszczenie przez najbliższe 6 miesięcy. Następnie kobieta zostanie bez dachu nad głową.

Posłuchaj relacji, którą przygotował reporter Radia Wrocław, Piotr Kaźmierczak:

1.0x
00:00
00:00

Więcej na ten temat mówiliśmy w popołudniowym programie Radia Wrocław Para dla Dolnego Śląska:

1.0x
00:00
00:00

Zobacz nagranie z interwencji komornika oraz policjantów, którzy usuwają protestujących aktywistów:

Zobacz: Burdy kibiców na wrocławskim rynku, są pierwsze zatrzymania. Pracowita noc policjantów [ZDJĘCIA]


Komentarze (149)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Łukasz Jasiński 2025-06-07 17:20:46 z adresu IP: (164.127.xxx.xxx)
Trzeba było podpisać umowę najmu, a zresztą: komornik nie jest osobą prywatną i nie obowiązuje tych prawników Ochrona Danych Osobowych - należy żądać okazania legitymacji służbowej, wobec policji - też, dodam: pokonałem dwóch komorników - Olgę Rogalską-Karakulę i Agnieszkę Mróz, zapewniam: komornicy to nie orły intelektualne- w ogóle nie znają prawa - Kodeksu Karnego, Kodeksu Cywilnego i kodeksu postępowania administracyjnego, jednakże: w tym wypadku rację miał sąd.
~LOL 2025-06-07 09:18:10 z adresu IP: (37.120.xxx.xxx)
PROSZĘ O DANE KOMORNIKA '" SPRAWIEDLIWY SĘDZIA WYMIERZY KARĘ"
~Zab 2025-06-05 15:20:48 z adresu IP: (2a00:f41:705b:1011:7843:x:x:x)
gdyby to był bandzior to by się bali i nie ruszyli.
~jkc 2025-06-04 08:14:29 z adresu IP: (84.40.xxx.xxx)
A co na to Sądy?
~bkc 2025-05-30 21:42:09 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
płakać się chce
~Rex 2025-05-30 18:39:06 z adresu IP: (2a00:f41:70cd:2356:5cf3:x:x:x)
~Margo 2025-05-30 11:50:59 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Pytanie kto przejmie mieszkanie i ma w tym interes by babcię wywalić na bruk...bo jest tu mnóstwo złej woli... Prawo i kij zawsze można znaleźć!
~Emeryt 2025-05-30 10:36:39 z adresu IP: (93.159.xxx.xxx)
A jakie jest uzasadnienie wyroku sądowego nakazującego eksmisję? Może prawda o tej sprawie jest trochę inna, niż to co dotychczas o tym mówicie i piszecie
~Wroc 2025-06-17 01:04:06 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Uzasadnienie jest na nie korzyść kobiety. Jednakże prezes SM Energoprem zatail informacje, nie pokazał wszystkich dokumentów w sprawie gdyż te są przeciwko Spółdzielni. Dlatego też spraą zajmuje she od jakiegoś już czadu prokuratura kturą prowadzi sporawe z artymow: 233 i 271 kk oraz 267d prawa spółdzielczego co bardzo pogrąża prezesa.
~Znajomy Huberta 2025-05-29 22:20:15 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
Hubert z Wrocławia, 40-letni kawaler, przez lata żył spokojnym i przewidywalnym życiem jako pracownik dużej korporacji. Jego dni były wypełnione codziennymi obowiązkami, spotkaniami i raportami, które dawały mu poczucie stabilności, choć pozbawione były prawdziwej pasji. Po godzinach pracy Hubert często przeglądał internet, gdzie natknął się na działalność Polskiego Związku Niewidomych oraz Polskiego Związku Niesłyszących. To go zainspirowało — dostrzegł, jak ważne jest wspieranie ludzi zmagających się z różnymi problemami zdrowotnymi. Jednakże jego myśli poszły w zupełnie inną stronę. Hubert, od lat zmagający się z własnymi problemami żołądkowymi, zorientował się, że istnieje jeszcze jedna grupa, której nikt nie wspiera, a o której istnieniu społeczeństwo wstydliwie milczy – osoby z nietrzymaniem stolca. "Jeśli są związki dla niewidomych i niesłyszących, dlaczego nie miałby powstać Polski Związek Nietrzymających Stolca?" — zastanowił się. Był przekonany, że to będzie nowy rozdział w jego życiu, misja, która pozwoli mu na realną pomoc innym. Mimo że początkowo jego pomysł wywołał kontrowersje, Hubert był niezłomny. Sformalizował swoją organizację, pokonując biurokratyczne przeszkody i niezrozumienie społeczne. W Związku obowiązywała jednak surowa zasada — każda osoba, która chciała zostać członkiem, musiała zostać zweryfikowana osobiście przez Huberta. Proces ten polegał na „badaniu drachy na majtkach” — śladu stolca na bieliźnie, który miał być dowodem autentyczności problemu. Im więcej osób chciało przystąpić do Związku, tym bardziej Hubert stawał się podejrzliwy. Niektóre przypadki wydawały mu się zbyt podejrzane — były zbyt „perfekcyjne” jak na jego gust. Jego wątpliwości wzrosły, gdy zaczęły krążyć pogłoski, że niektórzy kandydaci dołączają do Związku, smarując swoje bielizny czekoladą, próbując oszukać Huberta, by zostać członkiem elitarnej grupy wsparcia. Hubert nie mógł na to pozwolić. Zdeterminowany, by utrzymać integralność swojej organizacji, postanowił wprowadzić nowy krok w procesie weryfikacji. Od tej pory, oprócz wizualnej oceny, wąchał każdą ubrudzoną bieliznę, aby potwierdzić, że zapach nie pochodził od czekolady, lecz od autentycznych odchodów. To, co dla innych byłoby nie do zniesienia, dla Huberta było jedynie kolejnym krokiem na drodze do prawdy. Pewnego dnia pojawił się jego sąsiad, Pan Henryk. Był on starszym mężczyzną, znanym z lekkiego ekscentryzmu, ale również z niewyjaśnionych problemów zdrowotnych. Zgłosił chęć dołączenia do Związku, twierdząc, że od lat boryka się z nietrzymaniem stolca. Hubert, jak zawsze, przystąpił do rutynowej kontroli. Gdy Henryk pokazał swoją bieliznę, na pierwszy rzut oka widać było solidny ślad. Ale w tym przypadku coś więcej przykuło uwagę Huberta — nie była to tylko zwykła dracha. Henryk, nieco zakłopotany, przyznał, że niechcący "popuścił" i teraz w bieliźnie znajduje się całkiem solidna gruda. Hubert, mimo całej sytuacji, zachował profesjonalizm. Dokładnie przeanalizował dowód, potwierdzając, że to autentyczny stolec, a nie podejrzana substancja. Pan Henryk został zaakceptowany jako pełnoprawny członek Związku, a jego przypadek stał się dowodem na to, że Związek, mimo nietypowej działalności, był dla wielu ludzi prawdziwym wsparciem. Hubert nadal prowadził swoją organizację, odpierając krytykę i kontrowersje z zewnątrz. Polski Związek Nietrzymających Stolca stał się nie tylko miejscem wsparcia, ale również symbolem przełamywania tabu, o których mało kto miał odwagę mówić. A sam Hubert, choć nieco ekscentryczny, znalazł w tym wszystkim swoje życiowe powołanie.
~Couldesac 2025-05-29 22:19:15 z adresu IP: (2a02:a311:c0ed:4d80:1ffe:x:x:x)
Jeżeli jest komornik, to znaczy, że nakaz wydał sąd. Przydałoby się więcej faktów, jak ta sprawa przebiegała przez ostatnie lata.
~Kazimierz Odnowiciel 2025-05-29 20:13:56 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
BANDYTÓW traktuje się w tym kościelnym kraju jak bohaterów a biednych i starszych ludzi jak śmieci, które po prostu się wyrzuca. Co za podły kraj ta Polska? Przeklinam ten kraj i życzę mu zagłady i śmierci dla 90% jej mieszkańców a przede wszystkim rządzacym,komornikom,urzędnikom , sędziom i kościelnym łotrom.
~@Wyborca 2025-06-03 15:53:07 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
a co ma Tusk do sprawy mieszkania spółdzielczego ?? Skoro jest eksmisja to jest też wyrok sądu. Znasz sentencję? Czy tak sobie przyszedłeś wylać trochę żółci?
~Wyborca 2025-05-29 22:28:11 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Tusk I jego rzad niszczą Polskę I Polaków przecież trzaskowski to czyściciel kamienic jak ten potomek bezpieki SB dojdzie do władzy to wszystkich nas zniszczą to dopiero początek znów rządzą polska komuniści PZPR ORMO zomo to rzad tuska ci co zamordowali ksiedza Popieluszke won tusk z Polski wynocha
~V. 2025-05-29 20:21:46 z adresu IP: (2a01:112f:c0a:6800:e9cf:x:x:x)
Rzadzacy są z PO nie Kościoła. I nie złorzecz, bo to nie większość.
~Pytam 2025-05-29 19:58:52 z adresu IP: (2a02:a31a:db:9600:e4d7:x:x:x)
Nadal nie rozumiem dlaczego teraz eksmisja? Bezumowne korzystanie?
~Wroc 2025-06-17 01:07:06 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Bo prezes zmienil zdanie, że jednak nie podpisze umowy z emerytką, kturą doszła do porozumienia że splaci długi byłego męża wraz z odsetkami. Tak też uczyniła i nie zaległą z żadnymi zaległościami. Prezes zatail też że jeszcze trzeba Płacić odsetki od odsetek w skali miesiąca 60 procent.
~Dana 2025-05-29 18:02:07 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
I do kogo pretensje??? Bo ludzie nie czytają pism urzędowych, to kto winien? Bo nie spełnili wymogów jak inni lokatorzy, to kto winien??? Może ja??? Robicie z igły widły. A co rodzina? Chcę przejąć mieszkanie a tu .???zonk.... prawo jest dla wszystkich...czy może tylko dla wybranych
~Mol 2025-06-24 05:21:54 z adresu IP: (2a00:f41:70e2:4083:0:x:x:x)
~Wroc 2025-06-17 01:09:09 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Dziennikarz próbował zdobyć informacje ze spółdzielni, która to słysząc w pyta iu że chodzi o eksmisję pani Wiktorii, oświadczyła spółdzielnia Energoprem, że nie jest stroną a następnie kobieta rzuciła skuchawką.
~Miro 2025-05-29 18:22:59 z adresu IP: (89.67.xxx.xxx)
Niestety, ale w tej publikacji autor nie dołożył należytej staranności i rzetelności dziennikarskiej. W pierwszej kolejności autor powinien się zapoznać z dostępną dokumentacją w siedzibie spółdzielni mieszkaniowej, a następnie mógł zapoznać się z aktami sprawy sądowej w czytelni sądu. Dopiero wtedy mógłby rzetelnie napisać dlaczego zarząd spółdzielni wystąpił na drogę sądową oraz jakie okoliczności faktyczne sąd wskazał jako podstawę do wyroku o eksmisji?
~Prawo 2025-05-29 17:16:01 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
To nie ma prawa przez zasiedzenie
~Trzy 2025-05-29 16:37:52 z adresu IP: (2a01:cb0d:803a:62bb:0:x:x:x)
O taki rezim walczyli solidaruchy ! Brawo! Niech zyje Polska Ludowa !
~Bet 2025-05-29 16:08:49 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Jak niemieli zamiaru przydzieli. Jej tego mieszkania to poco brali zaległość która spłacała mogli od razu eksmitować a nie jak spłaciła biednemu to zawsze pod górkę teraz okazja dla przyszłych prezydentów aby się wykazali pomocą dla pani
~Artur 2025-05-29 14:29:10 z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Karma wraca, baba w latach 90 okradła chłopa z mieszkania. To teraz ma.
~Grazia 2025-05-29 14:08:41 z adresu IP: (2a00:f41:18f6:b901:0:x:x:x)
Prawda jest taka,że same płacenie komorników to za mało, a wkład do spółdzielni to podstawa aby mówić,że ma się mieszkanie spółdzielcze, każdy musiał zapłacić, to nie jest mieszkanie z gminy
~Andy 2025-05-29 13:55:43 z adresu IP: (2a02:a317:4a95:3a00:bc74:x:x:x)
Tylko jeden komentarz logiczny.reszta to nienawiść i głupota. przecież jasne jest ze wszyscy muszą być równi więc skoro inni spoldzielcy zapłacili wklad to dlaczego jedna osoba ma nie płacić? A miała mnóstwo czasu na uregulowanie długu. A do tych nienawistników pytanie: jeśli to wy mielibyście lokatora który nie zapłacił jakiegokolwiek rachunku to byście to tolerowali?
~Jaa 2025-05-29 17:43:50 z adresu IP: (89.77.xxx.xxx)
Jakim cudem mieszkali w tym mieszkaniu bez wpłaty wkładu. Nikt by mi nie dał kluczy i papierów gdybym nie wypłaciła wkladu
~Kann 2025-05-29 13:40:42 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
syty nie zrozumie głodnego a mafia spółdzielcza ma się dobrze bo została wybrana przez ludzi dla ich dobrą i sukcesu i co wam teraz zostało bierzcie przykład z kibiców
~Miro 2025-05-29 13:36:34 z adresu IP: (89.67.xxx.xxx)
Większość komentarzy tylko potwierdza tezę o niskiej świadomości prawnej polskiego społeczeństwa. Także autor publikacji nie pisze wprost czy sprawa dotyczy spółdzielczego własnościowego, czy lokatorskiego prawa do lokalu. Na podstawie wzmianki, że cyt."...przed laty nie wpłacił jednak wkładu mieszkaniowego..." można wnioskować , że to jest spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu mieszkalnego. Skoro Pani faktycznie korzystająca z tego lokalu mieszkalnego przez wiele lat nie uzyskała tytułu prawnego do niego, to wypada napisać wprost z jakiego powodu. Fakt, że przez 20 lat uiszczane były opłaty eksploatacyjne za korzystanie z tego lokalu nie powoduje, że ta Pani uzyskała tytuł prawny do lokalu. A tzw. "aktywiści" jakoś nie potrafili udzielić pomocy tej Pani na etapie postępowania eksmisyjnego w sądzie, tylko teraz zwietrzyli okazję żeby się lansować. Komornik mający prawomocny wyrok eksmisyjny z tytułem wykonawczym nic tu nie może zrobić jak tylko skutecznie przeprowadzić eksmisję. Wniosek jest taki, że o swój interes mieszkaniowy i inne należy zadbać samemu w odpowiednim czasie.
~Szkodnik 2025-05-29 15:08:54 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Miro intelektualnie masz rację, ale tacy jak Ty muszą pomagać, a ni krytykować.. Pan bucek jednemu dal szczęście innemu nie . Elita jest wtedy warta pochwały i szacunku gdy pomaga innym ,a gdy krytykuje sama godna krytyki .
~Bala 2025-05-29 13:35:51 z adresu IP: (2a00:f41:70cd:2356:5cf3:x:x:x)
bandziorowi to nikt nic nie zrobi ale do starszej bezbronnej emerytki to wszystkie służby skaczą.Tragedia
~Krystyna 2025-05-29 12:58:36 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Niestety Urząd Miejski nie ma tu nic do gadania. Spółdzielnie są państwem w państwie i od zmiany prawa dotyczące spółdzielni zacząć należy
~UE out 2025-05-29 12:24:35 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Wkrótce 5tys/rok podatku od nieruchomości za lokal i 10 tys. za dom może być jeśli obecna klika utrzyma się przy korycie jeszcze 2 lata!
~@UE out 2025-06-03 15:56:28 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
Nie kłam i nie powielaj PiSowskiej propagandy.
~Andrzej 2025-05-29 12:23:06 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ścierwa jeb...e, życzę wszystkim zamieszanym w tą eksmisje wszystkiego najgorszego, dosłownie
~Szkodnik 2025-05-29 11:22:20 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Kto mówił że prawo to sprawidliwość..Prawo to szczęście dla 50 % ,reszte czeka na wyrok .. Sędziowie, prokuratorzy też się mylą ..Może tu się pomylili..:) Szkoda Kobiety..
~Ppp 2025-05-29 11:08:31 z adresu IP: (37.31.xxx.xxx)
Już mają chatę dla inżynierów
~P0lak 2025-05-29 11:18:23 z adresu IP: (37.31.xxx.xxx)
Ma Pan rację to dopiero początek
~Gość 2025-05-29 10:41:00 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
To co w tym kraju się dzieje to już przekracza wszystkie standardy to za komuny tak nie było jak można wyrzucić kobietę co płaci za mieszkanie patologia alkoholicy nie płacą i jakoś ich nie wyrzucają,bo oni chorzy od alkoholu tak nie może być,gdzie ten prezydent oni mają po 10 15 mieszkan to mają gdzieś biednych ludzi.
~Jerz 2025-05-29 13:32:02 z adresu IP: (2a02:a312:c3e6:1d00:e4d7:x:x:x)
A co ma do tego Prezydent, chyba szybciej rudy, gdzie renta alkoholowa jest po 5 latach, tylko wymóg jest taki że przez ten okres trzeba pić. A inżynierzy z Afryki którzy trzymali broń o dzieciństwa dostaną u nas pełen social i 2500 tys. tłumacza, mieszkanie darmowe leczenie, tabletki i emeryturę po jednym dniu pracy, tak samo jak Ukraińcy. My na to musimy pracować ponad 40 lat !!!!!! I co z tego mamy??? Nawet do lekarza my w Polsce mamy kolejki o oni nie. Takie mamy teraz prawo że niektórych uczciwych można wyrzucać na bruk!!!! Co jeszcze nas czeka? Za tego rządu, dobrze że przez ponad rok panowania jeszcze wszystkiego nie sprzeniewierzyli, tylko trzeba mieć nadzieję że się to zmieni.
~Andrzej 2025-05-29 10:11:54 z adresu IP: (94.75.xxx.xxx)
Rodacy,uśmiechnijcie się czy jest wam łyso?
~kibol, alfon i oszust 2025-05-29 10:06:29 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
nawrocki już zaciera rece
~@Jan 2025-06-03 15:59:02 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
Mieszkanie należy do spółdzielni a nie do miasta. To po pierwsze. Po drugie, jeśli jest eksmisja komornicza to oznacza, że wcześniej był wyrok sądu, od którego można się odwołać, a jeszcze wcześniej był przewód sądowy, gdzie każda ze stron mogła przedstawiać swoje racje i dowody.
~Jerz 2025-05-29 13:38:23 z adresu IP: (2a02:a312:c3e6:1d00:e4d7:x:x:x)
Dla ciebie Pan Nawrocki, zapomniałeś kto teraz rządzi, kogo wybrałeś? To tak masz. Tylko wy fanatycy jesteście zdolni do takich rzeczy.
~Jan 2025-05-29 11:19:44 z adresu IP: (2a02:a317:4df3:5000:944a:x:x:x)
Idota pisze kto rządzi we Wrocławiu i kto wyrzucą tą kobietę z mieszkania empty head
~Goj 2025-05-29 10:25:57 z adresu IP: (93.159.xxx.xxx)
Twój "nick" mówi wszystko o twojej osobowości. Twoja samoocena jest godna podziwu.
~Bezpartyjny 2025-05-29 09:50:01 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Preludium???
~Anty 2025-05-29 09:48:02 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Komornika trza z schodów zwalić..h
~Tom 2025-05-29 12:13:06 z adresu IP: (84.40.xxx.xxx)
A gdyby ktoś był Ci coś winien, to komornik też byłby "be"?
~Ruda 2025-05-29 09:47:56 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Szczyt beszczelnosci,że strony ,policji,sądu ,komornika i samej spodzielni jeśli ta pani spłaciła w czasie dług to dlaczego i od czego odsetki ,moim zdaniem mies,ka ie jest w dobrym punkcie,wartościowe do sprzedania za większe pieniądze lub dla jakiehs osoby związanej ze spodzielnia mieszkaniowa ,jak można i jakim prawem wy,uca sue ludzi na bruk,gdzie hest przemarzały nasz prezydent i ochrona praw człowieka. Wstyd i złość to mało powiedziane tak za la..... wyzucaja ludzi i to jest ,,Polska,,
~Gerg 2025-05-29 11:05:43 z adresu IP: (2a00:f41:7091:ea73:0:x:x:x)
A co policja ma do tego idź do prezesa o do sądu to on wydał prawomocny wyrok i nadał klauzulę wykonalności 20 lat temu
~Gość 2025-05-29 08:40:36 z adresu IP: (79.185.xxx.xxx)
Ogarnijcie się! Najpierw musiały być sprawy sądowe w dwóch instancjach i wtedy zapadł prawomocny wyrok. Mniej demagogii więcej logiki
~Leos 2025-05-29 10:41:30 z adresu IP: (91.231.xxx.xxx)
Gadaj zdrów. Sądy mylą adresy i nazwiska często i list nie dociera albo nie można go odebrać bo miało pisać Psikuta np a nie Psikutas
~Miro 2025-05-29 08:13:17 z adresu IP: (89.67.xxx.xxx)
Spółdzielcy powinni każdy dzień rozpoczynać słowami poety - cyt.: "... Porzućcie wszelką nadzieję...". Między bajki należy odłożyć ględzenie polityków o "reformowaniu" polskiej spółdzielczości mieszkaniowej. Nie ma takiej opcji. Jeżeli sami spółdzielcy nie chcą lub nie potrafią zrozumieć, że spółdzielnia mieszkaniowa to ogół jej członków, a jednocześnie nie chcą lub nie potrafią korzystać z prawa, to mogą narzekać do końca świata i jeszcze jeden dzień. Gdy nie odpowiada im funkcjonowanie w molochowatej spółdzielni mieszkaniowej to mają do wyboru co najmniej dwa wyjścia. Po pierwsze: - mogą odłączyć się od molocha jako jednobudynkowa autentyczna spółdzielnia mieszkaniowa. Po drugie: - mogą zorganizować co najmniej połowę właścicieli lokali w swoim budynku i aktywizować wspólnotę mieszkaniową. Ale niech nie liczą, że ktoś za nich to zrobi !
~Kermit 2025-05-29 08:00:11 z adresu IP: (37.109.xxx.xxx)
Dlatego mieszkania spółdzielcze mimo ,że z prawem własności powinny na rynku nieruchomości być dużo tańsze ,a nie cenowo porównywalne z mieszkaniami własnościowymi. Spółdzielnia zawsze znajdzie haka na takiego właściciela i mimo że to będzie niby jego własność to i tak 100% praw do mieszkania nie ma. Takie spółdzielcze mieszkanie więcej niż 5tys za m2 jest poprostu nie warte użerania się ze spółdzielnią w czasie tylu lat zamieszkiwania w nim.
~Anna 2025-05-29 07:05:01 z adresu IP: (2a02:1210:48a4:8200:29c1:x:x:x)
No i teraz znowu wiem dlaczego z Polski wyjechalam.
~17wojownik 2025-05-29 08:24:21 z adresu IP: (2a00:f41:70fe:47d0:0:x:x:x)
Bo za granicą dają większy socjal dla nierobów?
~Piotr Pinio 2025-05-29 06:17:43 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
W internecie napisali i... Ludzie, komornik nie ma prawa do odstąpienia od czynności. Ma w ręku wyrok, który ktoś wydał i jest jak pies spuszczony z łańcucha. Nie pyta dlaczego ma ugryźć. Sprawa faktycznie nie jest do końca jasna i na pewno nie jest przyjemna dla tej Pani. Nie znamy jednak wszystkich faktów, więc trudno oceniać na 100 %. Ktoś napisał, bo szuka sensacji, bo liczy się "klikalność" tekstu. Komornik jest idealną ofiarą, bo nikt ich nie lubi.
~Ruda 2025-05-29 09:54:04 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Komornicy i powstające firmy id wyrzucania ludzi na bruk ,jest ich tak dużo jak grzybów po deszczu,,stosują prawo pieści i geby,, ja ywazam że z każdym można się dogadać, tylko trochę empatii a nie udają za podatników dyze pieniądze bossów
~Admin 2025-05-29 06:06:54 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Tak się okrada ludzi w imię prawa
~Felek 2025-05-29 03:00:46 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Niestety, ale jest to wina rządzących. Nie dopuszczalne jest takie traktowanie ludzi i to rządzący powinni interweniować, ale problem w tym, że najpierw doprowadzili do tej sytuacji, a teraz umywają ręce
~Aga 2025-05-29 02:57:26 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Natychmiast złożyć zażalenie do sądu na działania komornicze. To odroczy eksmisję i pozwoli na działanie
~Jaga 2025-05-29 00:43:30 z adresu IP: (37.31.xxx.xxx)
Jakąś babcia wymadrza się to nie wina rządzących a czyja w tym państwie bezprawia babo zastanów się
~Albatros 2025-05-29 00:10:44 z adresu IP: (2a00:f41:7004:a37e:6161:x:x:x)
A w Warszawie na marywilskiej gdzie czeczeńcy atakują najemców komornik i policja podwineła ogon i uciekła.... A jest wyrok sądu.... Uśmiechnięta Polska....
~Ruda 2025-05-29 09:56:18 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Ma Pan racie, obcy w Polsce ma większe prawa do wszystkiego i o wszystko niż sami Polacy
~Lucjusz 2025-05-28 23:46:47 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ależ to radio zeszło na psy, że pozwala żeby taki rynsztok się tu uzewnętrzniał.
~erdo 2025-05-28 23:07:52 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ciekawe który pociotek prezesa spółdzielni, albo innego cwaniaka z jakiegoś urzędu przejmie to mieszkanie za bezcen?
~Babcia 2025-05-28 22:48:41 z adresu IP: (2a01:112f:470b:f300:440f:x:x:x)
No to mamy praworządne rządy Tuska . Oby to całe zło wróciło do niego . Potylicki , Lepper oskarżali Tuska i co się stało ? Trzeba się bać ! Poczytaj w necie co mówił w sejmie Lepper przed śmiercią o Tusku .
~Qqqq 2025-05-29 08:55:06 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Do hanka, może i silna, ale głupia jak but
~Silna Hanka 2025-05-29 01:09:37 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Tusk tu nie winien. To było mieszkanie spółdzielcze. Jeżeli tego nie rozumiesz, to Twój problem PISowski Trollu.
~Tegilla 2025-05-28 22:26:05 z adresu IP: (78.88.xxx.xxx)
Czytam i nie wierzę że tyle jest jadu i porównywania , że jest cwaniara , ze liczyła na drapane , że młodzi muszą grube pieniądze płacić za mieszkanie a o a chce za darmo. Ludzie ta Pani ma 65 lat , jest samotną emerytką i niech godnie przeżyje na swoim mieszkaniu. Nawet starych roślin się nie przesadza. Oczywiście 65 lat to jeszcze nie starość , ale jest to wiek , gdzie należy się godne życie na pewno nie na 11 metrach. Jaką mają płace prezesi w spółdzielniach a jaką emeryturę ma ta Pani. Współczuję , bo jestem w jej wieku i wiem jakie są realia samotnych emerytek po rozwodzie. Ja mam najniższą krajową po 28 latach mam 1720 zł. Sąsiadka po 34 latach 2400 zł. Po opłaceniu opłat na życie zostaje tyle co nic.
~Zero 2025-05-28 21:55:03 z adresu IP: (46.112.xxx.xxx)
Najpierw niech się wezmą za tych prezesów spółdzielni darmozjadów a nie za starszą kobietę
~Jan 2025-05-29 08:34:08 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Prezesów wybierają członkowie spółdzielni, co rok jest walne zgromadzenie i co rok właściciele głosują na taki stan rzeczy ,prezes i zarząd spółdzielni jest na życzenie tych, którzy tak płaczą i narzekają
~Znajomy Kamila 2025-05-28 21:27:47 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
Mój dobry znajomy Kamil zamieszkały przy Komedy na wrocławskim Jagodnie (pozdrawiam Kamila) ma również komornika na glowie z powodu nie spłacenia kredytu. Wielokrotnie udawał chorego np. oddając kał pod siebie aby przekonać komornika do zaniechania egzekucji.
~Zajączek wielkanocny 2025-05-28 23:04:30 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
@Twój znajomy, dobry! Przecież Ty zżarłeś przed Wielkanocą cały farsz do jajek i uzupełniłeś miskę ciepłym stolcem. Przypomnieć Ci jak się wszyscy pochorowali?
~Twój znajomy, dobry! 2025-05-28 22:25:15 z adresu IP: (193.218.xxx.xxx)
Na Ciebie też kał oddawał i mocz również. Pamiętam jak to nagrywaliśmy.
~Jajo 2025-05-28 21:10:56 z adresu IP: (2a00:f41:1ced:6563:0:x:x:x)
I super, nie twoje to wyjazd
~@Ronin 2025-06-03 16:03:18 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
Nie zostało spłacone.
~Ronin 2025-05-28 23:22:48 z adresu IP: (2a01:11bf:41a1:bd00:c0b8:x:x:x)
Naucz się wpierw czytać ze zrozumieniem. Mieszkanie zostało w całości spłacone, tylko ktoś nie chciał wydać papierka potwierdzającego własność. Ktoś sobie weźmie 26 mieszkanie za darmo. Tak się tworzy milionowe majątki.
~Pizza 2025-05-28 20:49:11 z adresu IP: (83.31.xxx.xxx)
Czyżby akta?
~Ten 2025-05-28 20:45:23 z adresu IP: (93.159.xxx.xxx)
Bałaganu biurokratyczny a ludzie cierpią,Trzask wyekmituje wszystkich bez kropki w umowie
~Dlaczego poprzedni Pan mi 2025-05-28 20:34:36 z adresu IP: (83.25.xxx.xxx)
Dlaczego zmarły miał mieszkanie służbowe spółdzielcze i nie wpłacił wkładu. A jeżeli wpłacił to dlac
~Gabi 2025-05-28 20:09:53 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Do pomieszczeń 11 metrów powinni przenosić nie płacących lokatorów wynajmujących mieszkania. Ale właściciele tych mieszkań to mrowki w porównaniu ze spółdzielnią.. Więc wiadomo jak jest
~Babcia 2025-05-28 19:57:37 z adresu IP: (46.151.xxx.xxx)
Nikt nie wie jak jest naprawdę, To co ona gada to pewnie jest bzdura. Spółdzielnia nie może eksmitować bez sądu, miała czas wykazać się w sądzie rachunkami opłatami, jak jej nie było stać na adwokata to by dostała z urzędu. Ludzie cwaniaczom, liczyła na tą że spółdzielnia zapomnij o wkładzie. A dlaczego mają jej darować, wszyscy wpłacali i do dzisiaj ciężkie pieniądze muszą wpłacać młodzi to co ona jest jakaś wyjątkowa? Także nie zwalajcie na politykę ani na rządy, bo to nie ma z tym nic wspólnego. To po prostu jest sprawiedliwość już dawno się za to powinni wziąć, tak samo jak za nieuczciwych lokatorów na wynajmie.
~Jan 2025-05-29 08:46:01 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Masz rację , bardzo rzeczowy komentarz , szkoda że dla wywołania efektu i klikalności , nie przedstawiono dowodów w sprawie ...współczuję emerytce ale przedstawiono finał czyli eksmisję i interweniujących policjantów ( eleganckie zniesienie etatowych przylepiaczy do asfaltu,którzy nic nie wiedzą o prawie i prawdziwym życiu). Przez tyle lat pani emerytka wybierała co roku zarząd, Prezesa spółdzielni, spłacała zadłużenie ? Bardzo tendencyjny artykuł i służący tylko klikalności ,nic nie mający z rzetelnym dziennikarstwem. Przez takie byle jakie pisanie prawdziwe problemy są spychane, relacja eksmisji dobrze się klika a nieznający faktów mają "używanie" pisząc byle co, zamiast faktycznie pomoc kobiecie , jeśli taka pomoc potrzebna.
~Ramzes 2025-05-28 21:43:50 z adresu IP: (2a00:f41:708b:ebde:f22c:x:x:x)
Na tacę z pewnością miała, ale należności są ważniejsze.. a nie dawanie potrzebującym bez nadzieii na lepsze jutro w niebie.
~Babcia 2025-05-28 21:11:59 z adresu IP: (2a00:f41:1ced:6563:0:x:x:x)
~Polak 2025-05-28 19:44:37 z adresu IP: (37.109.xxx.xxx)
Takie prawo jest z PO, KO, KE itp zaraz będzie euro i reformy Tuska bo tylko czeka żeby Trzaskowski wygrał bo będzie wszystko podpisywał i emigranci będą się wprowadzać są nie tykalni
~Gra 2025-05-29 17:37:33 z adresu IP: (2a00:f41:708a:c7e7:0:x:x:x)
Masz 100% racji. Tak będzie jak Trzaskowski wygra. Nie można do tego dopuścić. Rudy rozwali Polskę na korzyść Niemców.
~Wanda 2025-05-28 22:25:31 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Co ty człowieku za głupoty piszesz,za darmo z mieszkań ,nie wywalają.Od 2006 był czas,żeby sprawy załatwić.Ty czepiasz Tuska, Trzaskowskiego.Eksmisje były i będą z różnych powodów.Komirnik eksmituje na podstawie wyroku.Nie wierzę też,że ktoś w spółdzielni akurat ta Panią celowo chce skrzywdzić‼️
~Myślący 2025-05-28 20:51:41 z adresu IP: (185.72.xxx.xxx)
Przez 8 lat rządów pis prezydent ołówek podpisywał wszystko co mu pis dawał do podpisu był prezydentem z PiS-u to było dobrze?
~Haneczka 2025-05-28 20:42:46 z adresu IP: (2a00:f41:8099:2e02:0:x:x:x)
Słaby z ciebie polak (małe litery celowe), skoro nie pamiętasz już, że to PiS wprowadził 22 nowe podatki, podniósł podatki powszechne oraz podpisał Zielony Ład.
~Franek 2025-05-28 19:16:56 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Normalnie wysadził bym wszystkich peowców że spółdzielni mieszkaniowych może by był porządek.
~Silna Hanka 2025-05-29 01:16:44 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ty Franek, uważaj co wypisujesz. Co to znaczy "wysadził". Za takie groźby jest kara, PISowski Trollu.
~Emerytka 2025-05-29 00:07:41 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
To co się dzieje w spółdzielniach to horory,nie ma silnych na nich,państwo w państwie
~Wanda 2025-05-28 22:28:07 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
A co peowcy mają do spółdzielni,ludzie z PiSu,wy jesteście chorzy,artykuł jest o eksmisji‼️‼️‼️
~Franek1 2025-05-28 21:48:25 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
~Boluch 2025-05-28 18:56:46 z adresu IP: (2a02:a316:40e3:8800:68b8:x:x:x)
Te spółdzielnie mieszkaniowe to największe szmaty i złodzieje. Precz z tą patologią raz na zawsze.
~Piotr Olszewski 2025-05-28 18:45:25 z adresu IP: (2a00:f41:705c:97ef:0:x:x:x)
Mam pytanie skoro spłacała kredyty zaległości bez problemu to można wyjść na przeciw tej lokatorce do spłacenia wkładu mieszkaniowego dla Spółdzielni tym bardziej że systematycznie spłaca czynsz bez problemu i spłaca problematyczne długi na koszt Spółdzielni .W czym problem ze tak drastycznie wykonano wyrok do lokatora który systematycznie spłaca długi i reguluje czynsze bezproblemowo .Mam wrażenie że ktoś sobie upatrzył to mieszkanie albo to już wstępny program do usuwania Polaków zasobów mieszkaniowych na rzecz przybyszów nielegalnych imigrantów który będzie trzeba wylogować nie tylko do ośrodków ale i przydzielać mieszkania . Czy o to chodzi?
~loter 2025-05-28 23:23:51 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Dokładnie tak jak piszesz. Mieszkanie jest już zaklepane przez kogoś z "elyt". Nie słyszałem by do tej pory wyrzucili z mieszkania kogoś kto regularnie opłaca rachunki a mieszka w mieszkaniu spółdzielczym bez własności. Takich ludzi jest w naszym kraju jeszcze wielu, ale jest to chyba pierwszy przypadek eksmisji takiej osoby, która nie ma mieszkania spółdzielczego własnościowego lub pełnej własności.
~Romo 2025-05-28 18:44:49 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Zamelduje się u dziadka jaklas cwaniara i chce przejąć mieszkanie.to lokakator nie jest czlonkiem spółdzielni każdy chce za darmo jak w bolszewi
~Piotr Olszewski 2025-05-28 18:41:44 z adresu IP: (2a00:f41:705c:97ef:0:x:x:x)
Wystarczy empatia zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej i przeprowadzenie takich procedur które by umożliwiły do wyregulowania zaległości i doprowadzenie w końcu do prawa lokatorki do mieszkania w tym lokalu .Dziwnym trafem Ukraińcy nie mają problemów z zasiedlaniem lokali należących do spółdzielców .Ciekawe czy też wpłacają całkowity wkład mieszkaniowy do zasobów spółdzielni ?
~Olo 2025-05-28 18:46:54 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Ona jest dzikim lokatorem nie jest członkiem spoldzielni zaolacenie zalegosci za k9gos do niczego nie uprawnia my płacimy.za długi pis I co z tego mamy nic bide
~Nik 2025-05-28 18:36:07 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Niech się dogada z karolem
~do olo 2025-05-28 18:35:42 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
olo jebnij sie w leb
~Piotr Olszewski 2025-05-28 18:34:32 z adresu IP: (2a00:f41:705c:97ef:0:x:x:x)
Naród wybrał naród ma dziś macie władze i samorządy nieprzychylne Polakom.Gdyby rządziło PIS rozwiązali by ten problem .A tak Wrocławianie ciągle głosują na formacje PO .
~Wanda 2025-05-28 22:36:23 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Pan tak poważnie ‼️ PiS to zrobił taki bałagan,długi ,podzielił społeczeństwo,tego się nie da już nigdy odrobić.Pis wprowadził tyle przepisów restrykcyjnych,wysokie mandaty.Ludzie się nie interesują co się wokół nic dzieje.Prosze się zainteresować co się dzieje z mieszkaniami spółdzielczymi?Teraz nie będzie tak prosto przekształcić mieszkanie spółdzielcze.O TBS nie wspomnę.Sxkida gadać.
~Edi 2025-05-28 19:57:27 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Tak, wysłali by Karola i umieścił by ja w DPS. Jedyne co PiS potrafił to kraść, rozdawać swoim plus Rydzykowi.
~Zbych 2025-05-28 19:01:05 z adresu IP: (79.191.xxx.xxx)
To eksmituje spółdzielnia nie rząd Tuska pisi trollu
~Wok 2025-05-28 18:37:11 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Karol by załatwił.szybko w tym jest miszczem
~Olo 2025-05-28 18:28:01 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Ma co chciala rozwodząc sie
~Spółdzielca 2025-05-28 18:22:14 z adresu IP: (31.183.xxx.xxx)
Mąż otrzymał mieszkanie służbowe, ponieważ pracował w Spółdzielni i jeszcze je zadłużył (nie płacił comiesięcznych opłat eksploatacyjnych). Pani rozwiodła się z mężem i spłaciła Ich wspólne zadłużenie ponieważ również z mężem mieszkała wcześniej w tym mieszkaniu. Wina Spółdzielni, że przez 30 lat pozwalała spokojnie mieszkać Pani w służbowym mieszkaniu. Tak jak napisano, propozycja, aby Pani wpłaciła wkład budowlany jak każdy inny Polak posiadający mieszkanie w zasobach Spółdzielni. Pani jednak chciała otrzymać mieszkanie za darmo. No niestety tak się nie da. A teraz płacz i lament :(
~Hok 2025-05-28 18:38:28 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Mieszkanie sluzbowe jest związane z zatrudnieniem co ona chce za darmo.nowy karol
~Emeryt 2025-05-28 18:15:16 z adresu IP: (93.159.xxx.xxx)
Najpierw były upomnienia, potem wyrok - jakie jest uzasadnienie wyroku? Warto by o tym napisać
~Henry 2025-05-28 18:05:22 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
To wypisz wymaluj metoda Trzaskosia w Wawa 45 tyś ludzi razem z walcową tak załatwili ale ludziska mają krótką pamięć i zawiść bo jak oni kiedyś dostali to od państwa tylko kto budował tamto państwo ? A wy na tą swołocz chcecie głosować ?
~Pok 2025-05-28 18:29:58 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Naciągaczka jak nawrocki
~Boluch 2025-05-28 17:54:52 z adresu IP: (2a02:a316:40e3:8800:68b8:x:x:x)
Tego niegodziwca komornika też oddać do utylizacji
~Bolo 2025-05-28 17:39:48 z adresu IP: (89.67.xxx.xxx)
Podejrzanie to wszystko wygląda, ktoś powinien porządnie skontrolować spółdzielnię i tą sprawę
~Zero 2025-05-28 21:59:58 z adresu IP: (46.112.xxx.xxx)
Wielki czas ludzie wybierają ich
~Boluch 2025-05-28 17:35:03 z adresu IP: (2a02:a316:40e3:8800:68b8:x:x:x)
Wysadzić tą spółdzielnie w powietrze 9
~Mik 2025-05-28 18:32:37 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Nie pozwalają się okradac jak tak można przecież to nasze a branie tego to nie kradziez
~Malma 2025-05-28 15:40:49 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Brakuje mi informacji najistotniejszej, tj. w jaki sposób spółdzielnia przekazała lokator i informacje dotyczące kwot, jakie musi zapłacić aby uzyskać prawo do lokalu. Coś jest nie w porządku, że pani latami spłacała kredyt a teraz ja wyrzucają na bruk...
~Spółdzielca 2025-05-28 18:27:21 z adresu IP: (31.183.xxx.xxx)
Jaki kredyt Pani spłacała latami - zaciągnięty na spłatę starego zadłużenia. A wkład budowlany za Panią mają wpłacić pozostali członkowie Spódzielni …??
~Togo 2025-05-28 15:36:19 z adresu IP: (84.137.xxx.xxx)
Sutryk i twoją mafia do wymiany.
~Bok 2025-05-28 18:33:48 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Co ma sutryk do spółdzielni.mozba o to posadzić mateusza
~No Togo 2025-05-28 16:22:10 z adresu IP: (185.164.xxx.xxx)
Nie lubię Sutryka, ale to nie on zarządza Spółdzielnią. Rusz głową.
~Pop 2025-05-28 16:19:44 z adresu IP: (62.122.xxx.xxx)
Ukrom mieszkań brakuje
~POtoZŁO 2025-05-28 16:12:14 z adresu IP: (2a02:2a40:87fd:9a00:4ca2:x:x:x)
Była próba referendum aby usunąc tą mendę z ratusza.Za mało było podpisów.
~Oiu 2025-05-28 15:07:00 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Jebane prawo polskie a Ukraińców za darmo meldują a ten komornik niech go najgorsze złapie cwela
~@Oiu 2025-06-03 16:11:26 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
Nie ośmieszaj się. Kobieta płaciła koszty eksploatacyjne ale nie spłaciła wkładu za mieszkanie, a mieszkanie było służbowe przyznaje jej mężowi z tytułu pracy w spółdzielni (mieszkanie jest spółdzielcze). Nikt nikomu za darmo nic nie daje i nie melduje. Oni pracują i płacą za wynajmowane mieszkania, często zachowując się znacznie lepiej niż tzw. "prawdziwi polacy". Komornik jest od wykonywania wyroku sądu. Ciekawe co byś mówił, gdyby ktoś nie płacił za Twoje mieszkanie.
~Oko 2025-05-28 14:16:23 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Co na to nasz Karolek ekspert od przesiedleń
~@Prawda 2025-06-03 16:12:10 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
To jedź na Ukrainę, skoro tam można się tam wzbogacić.
~Prawda 2025-05-28 19:33:57 z adresu IP: (185.72.xxx.xxx)
Oko odwal się od Pana Nawrockiego, was trzask jest najlepszy w wyrzucaniu lokatorów. A Sutryk dba o swoje włości a nie o ludzi. A Ukraincy bez problemy mają mieszkania. Bo Ukraincy na wojnie wzbogacili się bardzo.
~Marek 2025-05-28 13:45:24 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
A wystarczy zatrudnić osobę od finansów żeby sprzwdził czy spółdzielnia dobrze policzyła a czy nie jest w Polsce prawo zakazujące nadmiernego wzbogacenia. Mieszkanie jest warte 500.000 a zadłużenie 50.000. To sprawa dla prokuratora.
~Kim 2025-05-28 18:35:09 z adresu IP: (2a00:f41:709a:7b9c:ecaf:x:x:x)
Ale to nie jej mieszkanie.to lokator
~nikt 2025-05-28 13:41:25 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
~Jak 2025-05-28 13:35:35 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Sutryk nauczy się od kolegi po fachu Rafała i jego mamy Gronkiewicz-Waltz. Przecież to jedna mafia z PO
~Batyr 2025-05-28 20:00:43 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
A Może Alfons potrzebuje by agencje tam założyć?
~Klara 2025-05-28 14:25:45 z adresu IP: (93.105.xxx.xxx)
To mieszkanie spółdzielcze i wymienionym przez ciebie osobom nic do tego. Wszedłeś żeby opluć innych, a sam się oplułeś.
~Nawros 2025-05-28 13:34:47 z adresu IP: (2a02:a318:40e9:6d80:48f8:x:x:x)
Może mieszkanie chce Nawrocki, wcale bym się nie zdziwił.
~Wrocławianin 2025-05-28 13:07:00 z adresu IP: (2a02:a314:84ab:3000:b057:x:x:x)
Policja jak zawsze silna wobec biednych i słaba wobec bogatych. 1312
~Do klara 2025-05-29 10:40:05 z adresu IP: (93.159.xxx.xxx)
POwiedz to policjantom z Warszawy kiedy biernie stali podczas gdy bandziory z Czeczeni i Gruzji nie pozwalali komornikowi na wykonywanie jego czynności w hali targowej.
~Klara 2025-05-28 14:27:27 z adresu IP: (93.105.xxx.xxx)
To jest policja. Ma wyznaczone cele i nie może traktować ludzi po uważaniu.. Uczucia muszą schować do rękawa i wykonywać swoje obowiązki.
~Nick 2025-05-28 12:06:29 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Pewnie toearzysz Winnicki potrzebuje lokum, bo z Mazur za daleko do pracy
~Wroc 2025-06-17 01:17:58 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Co ma do tego Winnicki?
~Arek 2025-05-28 12:01:41 z adresu IP: (2a04:4a43:460f:c1d6::x:x:x)
Dziki kapitalizm. Niech Spółdzielnia umożliwi spłatę wkładu własnego w ratach a nie przyczynia się do cierpienia starszej kobiety. Man nadzieję że prezydent Wrocławia zareaguje. Miejcie litość dla kobiety.
~Kobieta 2025-05-28 20:28:24 z adresu IP: (217.96.xxx.xxx)
Trochę dobrej woli a ludzie na bruk to straszne. Czy już Polak Polakowi wilkiem. Brat przeciw bratu. Okrutne czasy.
~Klara 2025-05-28 14:28:53 z adresu IP: (93.105.xxx.xxx)
Prezydent nie może wtrącać się do spraw, które dotyczą majątku spółdzielni mieszkaniowych.