Doron zginął pod kołami samochodu. Pies został celowo przejechany? [DRASTYCZNE ZDJĘCIE] - Radio Wrocław

Doron zginął pod kołami samochodu. Pies został celowo przejechany? [DRASTYCZNE ZDJĘCIE]

Dawid Podsiadło
Dawid Podsiadło
| 10 miesiecy temu, 2025-08-17, 16:37
Doron zginął pod kołami samochodu. Pies został celowo przejechany? [DRASTYCZNE ZDJĘCIE] - Doron zginął pod kołami samochodu. Pies został celowo przejechany?
Doron zginął pod kołami samochodu. Pies został celowo przejechany?
Zdjęcie ilustracyjne. Fot. Pixabay

Jak relacjonuje Ekostraż, organizacja działająca na rzecz zwierząt, pod Wrocławiem w dramatycznych okolicznościach zginął pies Doron. Miał on zostać celowo przejechany przez kierowcę samochodu.

Wszystko miało miejsce wczesnym rankiem podczas spaceru na bocznej drodze w okolicy trasy S8 między Bukowiną a Łoziną. Tam właściciel Dorona od kilku lat codziennie wyprowadzał psa. Według relacji Ekostraży zwierzę chodziło bez smyczy, ale gdy na drodze pojawiał się samochód, właściciel zawsze niezwłocznie przypinał psa. Tym razem jednak nie zdążył tego zrobić.

Przeczytaj: To znalezisko ma 6 tysięcy lat! Archeologiczna sensacja pod Jordanowem Śląskim! Nowy odcinek S8 opóźniony?

 

Sprawca miał stwierdzić, że... spieszy się do pracy

- Zanim właściciel zdążyć zapiąć psa kierowca rusza. Pies najpierw truchta kilka metrów przed autem, jest wciąż widoczny dla kierowcy, dzieli go kilka metrów. Kierowca nagle przyspiesza - staje się jasne, co chce zrobić. Pies myśli, że to zabawa, ale niestety - nie ma szansy z goniącym go kilkanaście sekund autem. Mimo, że Doron biegł już bardzo szybko, nie zdołał uciec. Auto uderza go dokładnie środkiem zderzaka, na pełnym rozpędzie i przejeżdża po nim. Następnie kierowca ucieka z miejsca zdarzenia. Doron nie żyje - czytamy w dramatycznej relacji Ekostraży.

Właściciel psa miał dogonić sprawcę, który stwierdził, że pies powinien być na smyczy, a jemu... spieszy się do pracy. Na miejsce wezwana została policja, a Ekostraż zapowiada, że będzie walczyć o wymierzenie kary dla kierowcy, który potrącił Dorona. Za zabicie zwierzęcia w Polsce grozi do 3 lat więzienia, a w przypadku działania ze szczególnym okrucieństwem nawet do 5 lat.

Poniżej pełna relacja na profilu Ekostraży. UWAGA! Drastyczne zdjęcie.

Sprawdź też: Wyginęły w naturze, udało się je do niej przywrócić. Pomogło wrocławskie zoo


Komentarze (20)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Katarina 2025-08-18 18:09:00 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Nie, wiem o co chodzi z tym wiecznym porównywaniem różnych sytuacji, wydarzyła się okropna tragedia, po co tyle nieuzasadnionego chamstwa, czy ludzie zatracili człowieczeństwo, jak ktoś chce dawać komuś rady niech sobie poradzi najpierw ze swoimi złymi emocjami. Byłabym się o dzieci których rodzice w ten sposób mówią o drugich czujących istotach.
~Psiarz 2025-08-18 15:55:41 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
"Psiarze" - to o właścicielach psów. "Kundel", "szczekający pchlarz" - to o psach. W co drugim komentarzu. To jak nazwać komentujących? Frustraci? Niedouczeni? Nienawidzący ludzi i zwierząt? Prymitywy?...
~Lol 2025-08-18 13:22:51 z adresu IP: (2a02:a318:40e9:6d80:f4ef:x:x:x)
Kierowca powinien uważać, są różne sytuacje, coby było gdyby było to dziecko ? Nauczyć kierowcę jak się jeździ.
~Margaret 2025-08-18 06:38:48 z adresu IP: (194.4.xxx.xxx)
Ciekawe, jakie byłoby stanowisko tej śmiesznej instytucji i właściciela pchlarza, jakby tą drogą jechało dziecko na rowerze i kundel by się na nie rzucił, bo nie był na smyczy? Wam zwierzolubom się już naprawdę we łbach przewraca, wolno sobie kundelki puszczajcie w domu, na swoim podwórku, ale nigdy w miejscu publicznymi i ogólnodostępnym!!!
~Tfu! 2025-08-18 17:31:36 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
A co, to twój chłop zabił tego psa, że się tak zesrałaś?
~??? 2025-08-18 14:52:25 z adresu IP: (185.164.xxx.xxx)
Następna ofiarą tego czuba będzie twój bombelek na rowerku. Jeżeli tego nie rozumiesz jesteś taka samą psychopatką jak on. On zrobił to CELOWO.
~Wrocław 2025-08-18 00:15:48 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Jestem za tym by ten właściciel samochodu poniósł wysoką karę za zabicie zwierzęta. Nic go nie usprawiedliwia.
~Obiektywny 2025-08-17 22:38:32 z adresu IP: (2a01:112f:635:cf00:5d8e:x:x:x)
Pies nie ma prawa biegać bez smyczy w miejscu uczęszczanym. Właściciel psa powinien ponieść konsekwencje z art. 77 Kodeksu Wykroczeń tj. za niezachowania zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu psa. Gdyby właściciel trzymał psa, to by mu się nic nie stało. Spuszczanie psa bez smyczy i kagańca w miejscach uczęszczanych zwłaszcza raz niebezpiecznych stanowi zagrożenie dla ludzi.
~Tina 2025-08-17 21:25:03 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Żona kolegi zginęła w wypadku, bo on zachamowal nagle gdy wbiegł pies na jezdnię i walną ich inny samochód. Kara dla właściciela psa i oszołomów.
~Gdzie zdanie kierowcy? 2025-08-17 20:10:32 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
To jakiś bełkot. Pies biegnie przed samochodem zamiast odbiec w bok? Pies myśli , że to zabawa? A skąd wiadomo co Pies myśli??? Ten facio wychodzi ze souszczonym psem na drogę. Może spowodować wypadek . Teraz płacz i oskarżenia. Ciekawe , że nie ma stanowiska drugiej strony z pierwszej ręki... Jest tylko opis pochodzący od Pana właściciela psa. Swoją drogą strata też pewnie też finansowa....
~Logika 2025-08-18 06:42:26 z adresu IP: (89.35.xxx.xxx)
Twoja wiedza o zwierzętach jest porażająco niska, 99% zwierząt gonionych przez samochód nie ucieka na pobocze lub do rowu tylko biegnie dalej, bo droga przed nim daje mu możliwość szybszego biegu podczas ucieczki.
~Kacper 2025-08-17 18:27:51 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Najwyższa kara więzienia dla kierowcy i badania psychiatryczne w pakiecie, a większość komentujących zalecam ostrożnośc wypowiedzi obrażających właściciela psa
~Emma 2025-08-17 19:52:34 z adresu IP: (89.67.xxx.xxx)
Właściciel każdego psa ma określone obowiązki. Opisywany pies prawdopodobnie wyszczególniony jest w wykazie ras psów uznawanych za agresywne, więc w takim przypadku powinien być utrzymywany w warunkach i w sposób, które stanowią zagrożenie dla ludzi lub zwierząt. Zgodnie z art. 77 § 1 kodeksu wykroczeń § 1. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1000 złotych albo karze nagany. Zgodnie z § 2 tego przepisu Kto dopuszcza się czynu określonego w § 1 przy trzymaniu zwierzęcia, które swoim zachowaniem stwarza niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia człowieka podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.
~Reks 2025-08-17 18:19:09 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Proszę właścicieli psuf o niesranie na chodnikach.
~Jarek 2025-08-17 17:45:41 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Może do psiarzy w końcu dotrze, że normalni ludzie zaczynają mieć dość ich i tych ich szczekających pchlarzy. Fajni to jesteście tylko dla siebie nawzajem. Ani wy ani wasze kundle nie jesteście pępkami świata i większość normalnych ludzi ma już dość tego psiego obłędu.
~wowka54r. 2025-08-17 18:53:12 z adresu IP: (46.112.xxx.xxx)
Miało być Jarku a wyszło Karku. Bardzo przepraszam.
~wowka54r. 2025-08-17 18:50:03 z adresu IP: (46.112.xxx.xxx)
Karku z treści twojego postu wynika, że masz bardzo wysokie mniemanie o sobie. W psychologii to nazywa się narcyzm. Wyrazy współczucia dla osób z twojego otoczenia. A normalny to ty jesteś po who you.
~Treser 2025-08-17 17:22:58 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tak, kierowca celowo niszczy sobie auto bo jest sado- maso. Te brednie to w swoich kółkach opowiadajcie. Czy jeżeli pies odpięty od smyczy pobiegłby za zwierzyną leśną właściciel byłby w stanie go odwołać? Skoro pies został spuszczony ze smyczy i wpadł pod auto to wina właściciela bo psa tam nie powinno być!
~Adam 2025-08-18 06:38:01 z adresu IP: (89.35.xxx.xxx)
Pies legalnie może chodzić bez smyczy, a kierowca nie może legalnie rozjeżdżać wszystkiego na drodze. Człowieka też?
~Kris 2025-08-17 18:38:39 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Masz rację. Pies na smyczy a nie wielkie halo i pretensje do całego świata