Wyłapują wraki na autostradzie A4

Radio Wrocław | Utworzono: 2013-07-18 15:42 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Wyłapują wraki na autostradzie A4 - fot. ITD
fot. ITD

Do tej pory inspektorzy sprawdzili 23 pojazdy. 15 z nich było w złym stanie technicznym. Cztery natychmiast skierowano do serwisów.

Niezwykłą bezmyślnością wykazał się się właściciel ciężarówki, który gwoździem zabezpieczył drążek kierowniczy przed wysunięciem. Hamulce na trzeciej i czwartej osi nie istniały, a różnica w sile hamowania wynosiła ponad 86 proc.

"Jak się okazało, aż sześć opon na kołach bliźniaczych kontrolowanego pojazdu była w fatalnym stanie nie nadającym się do dalszej eksploatacji. Długą listę usterek kończy pęknięty resor ostatniej osi pojazdu. Pojazd został skierowany do warsztatu z zakazem wykonywania dalszych przewozów"

I jeszcze jeden przykład - ciężarówka z przyczepą. Tu znaleziono m.in.:

"(...) duże wycieki płynów eksploatacyjnych, urwaną śrubę przedniego koła z prawej strony i zużyty bieżnik opon prawie na wszystkich kołach"

Resztę, m.in. kompletnie łyse opony, zobaczycie na zdjęciach poniżej:

Reklama

Komentarze (7)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~maria 2013-07-21 23:30:07 z adresu IP: (84.135.xxx.xxx)
jak najwiecej takich kontroli "tykajace bomby, na ulicach"
~Magda z Rudnej2013-07-19 14:47:00 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
Czy doczekam się pięknego dnia w którym Ci co się nie znają w temacie nie będą zabierać głosu. Zdjęcie nr 2 przedstawia końcówkę drążka poprzecznego zabezpieczoną gwoździem; od strony materiału gwóźdź jest tak samoo miękki jak zawleczka tylko niezbyt fachowo wygląda. Gorzej jest na zdjęciu 5-ym, urwana jedna szpilka koła, jeszcze do przjecia. Ale trzy nakrętki luźne a to już woła o pomstę do nieba, koło de facto trzyma się na połowie szpilek. A oponach nie będę się wypowiadała bo faktycznie to "OPON" nie ma.
~nik2013-07-18 22:50:44 z adresu IP: (62.141.xxx.xxx)
Za to biorą pieniądze - powinni siedzieć 24h/dobę i kontrolować te śmiercionośne złomy. To zas..ny obowiązek krokodyli.
~Redaktor2013-07-18 20:52:50 z adresu IP: (89.171.xxx.xxx)
Skorzystam z okazji - a może wiesz Szanowny Czytelniku, jaka powinna być odpowiedź na sławne już w kraju pytanie, pochodzące rzekomo z egzaminu na prawo jazdy? Ma ono brzmieć mniej więcej tak: Jaka powinna być długość drążka od skrzyni biegów? Redaktor
~Redaktor2013-07-18 20:47:45 z adresu IP: (89.171.xxx.xxx)
Szanowny Czytelniku! Krytyka jak najbardziej wskazana, pod warunkiem, że jest uzasadniona. W tym "pseudo artykule", którym rzeczywiście jest ta notatka (to lepsze określenie), nie ma w żadnym miejscu mowy o tym, co pokazuje fotografia nr 2. Samo zdjęcie również nie ma takiego podpisu. Połączenie fragmentu tekstu z tą konkretną fotografią to już Twoja interpretacja Szanowny Czytelniku. Informacja, którą przeczytałeś, pochodzi od Inspekcji Transportu Drogowego. Jeśli uważasz, że nie wiedzą, jaką część układu kierowniczego sprawdzili, proszę zwróć uwagę pracownikom ITD. Najpierw jednak upewnij się, że zdjęcie i opis dotyczą tego samego przypadku :)) Z uszanowaniem Redaktor
~DO "REDAKTORA"2013-07-18 19:09:16 z adresu IP: (37.209.xxx.xxx)
Szanowny "redaktorze" zanim napiszesz pseudo artykuł, poświęć trochę czasu na zgłębienie wiedzy w temacie na który zamierzasz coś napisać. Szanuj czytelnika jak chcesz, by i Ciebie szanowano. Na zdjęciu nr 2 faktycznie widać zabezpieczoną gwoździem śrubę. Nie jest to jednak przekładnia kierownicza (choć część układu kierowniczego). Być może nie ma to dla Ciebie znaczenia, tak jak dla innych "redaktorów" bez różnicy są zwroty "polskie obozy zagłady" - "obozy zagłady w Polsce" jeszcze stały słuchacz RW
~xxx22013-07-18 16:27:24 z adresu IP: (194.11.xxx.xxx)
Ot przyklad debilizmu polaczkow. Moze kierowcy tych wrakow zmienili by postepowanie, gdyby ktos z ich rodziny zginal z powodu niesprawnosci czyjegos pojazdu?