Unijne miliardy z twarzą marszałka

Elżbieta Osowicz | Utworzono: 2013-10-31 12:21 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
A|A|A

fot. mat prasowe

Marszałek województwa pojawia się na bilbordach podsumowujących wykorzystanie przez Dolny Śląsk unijnych dotacji w latach 2007 -2013. Kampania nosi tytuł "Dolnośląskie w górę".

Region wydał w ciągu ostatnich 7 lat ponad 5 miliardów złotych. Za pieniądze z dotacji powstają m.in. drogi, mosty, przedszkola i hale sportowe.

W ramach kampanii przygotowane zostały spoty radiowe, billboardy i ulotki informacyjne. 60-sekundowe spoty telewizyjne pojawią się od jutra w telewizjach regionalnych i lokalnych oraz w dolnośląskich kinach. Krótsze, 30-sekundowe spoty radiowe usłyszymy od 4 listopada na antenach największych rozgłośni radiowych w regionie.

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII (KLIKNIJ)

W ciągu najbliższych dni na ulicach dziesięciu dolnośląskich miast pojawi się 75 billboardów. Kampania będzie trwała przez miesiąc. Jej koszt wynosi 560 tys. zł, z czego 85 proc. pochodzi z środków unijnych.

Kampania podsumowuje "stare rozdanie" unijnych środków i zapowiada "nowe". W latach 2014-2020 nasze województwo ma do wydania ponad 2 miliardy euro. Przez najbliższy miesiąc projekt wydatkowania pieniędzy będzie konsultowany z mieszkańcami. Spotkania zaplanowane są we wszystkich powiatach. Warto wziąć w nich udział - zachęca Marek Staniewicz z Urzędu Marszałkowskiego. Pełna lista miejsc, w których będą się odbywać konsultacje społeczne jest dostępna na stronie Urzędu Marszałkowskiego.

Marek Staniewicz przekonuje, że wbrew temu co mówi opozycja, nie chodzi o reklamowanie własnego nazwiska przez marszałka Jurkowlańca:

REKLAMA
Reklama