Fitness Point: Klienci mają rację?

Elżbieta Osowicz | Utworzono: 2014-01-23 11:12 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
A|A|A

fot. archiwum prw.pl

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdza wątpliwości klientów, którzy skarżyli się na problemy z rozwiązaniem umowy. O sprawie informowaliśmy już w listopadzie w audycji "Fitness na wieki wieków? (Posłuchaj)"

UOKiK postanowił rozpocząć postępowania w sprawie zbiorowego naruszenia interesów konsumentów.

- Wątpliwości budzą przede wszystkim sytuacje, w których klub uniemożliwia rezygnację z ćwiczeń nawet w przypadku choroby i przedstawienia zaświadczenia lekarskiego - powiedziała nam szefowa wrocławskiego oddziału urzędu, Elżbieta Kołodziej.

Wcześniej sprawa już trafiła na wokandę. Sąd przyznał rację jednemu z klientów, który uważał, że skutecznie rozwiązał umowę, a mimo to klub żądał od niego pieniędzy. Wyrok nie jest jeszcze prawomocny.

Ponadto grupa kilku innych klientów zamierza w przyszłym tygodniu złożyć zawiadomienie do prokuratury w spawie nękania przez firmę windykacyjną działającą w imieniu klubu. Chodzi o próby ściągania spornych należności.

Przedstawiciele klubu - w listopadzie, kiedy informowaliśmy o problemie - nie chcieli komentować sporu. W stanowisku rozesłanym do klientów ograniczono się jedynie do stwierdzenia, że wszelkie działania są zgodne z prawem, sugerowano w nim także, że klienci próbują obejść regulamin obowiązujący w ośrodku.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~seba
2014-04-11 14:12:03
z adresu IP: (89.70.xxx.xxx)
Ocena: 0
W jaki sposób wewnętrzny regulamin może byc ważniejszy od prawa obowiązującego w demokratycznym Państwie,atak właśnie myślą ludzie w FP.kolejna banda złodzieji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reklama