Uczniowe murem za dyrektorką

Michał Wyszowski | Utworzono: 2014-05-12 08:38 | Zmodyfikowano: 2014-05-20 10:32
Uczniowe murem za dyrektorką - fot. Michał Wyszowski
fot. Michał Wyszowski

Rodzice, nauczyciele oraz uczniowie bronią dyrektor Barbary Drożyńskiej, która we wrześniu ma opuścić placówkę. Taką decyzję podjęło kłodzkie starostwo, według którego w szkole dochodziło do nieprawidłowości.

CZYTAJ TEŻ: Po naszym materiale prokuratura zajmie się sprawą odwołania dyrektorki

Drożyńska zarzuty odpiera, a uczniowie zapowiadają walkę do końca. Planują protest pod urzędem. Reprezentująca rodziców Monika Sendor  mówi, że konsekwencje zmian w placówce, mogą być jednak  o wiele gorsze. - Uczniowie garną się do tej szkoły. Powiedzieli, że jak dyrektorki nie będzie, zaczną się ze szkoły wypisywać - mówi Sendor.

Członek zarządu powiatu kłodzkiego Krzysztof Baldy ocenia pracę Barbary Drożyńskiej zdecydowanie inaczej:

Barbara Drożyńska kieruje szkołą od dziesięciu lat. Starostwo już rozpisało konkurs i wybrało jej następcę. Według części rodziców konkurs był niezgodny z prawem. O jego zbadanie poprosili wojewodę.



Posłuchajcie całego materiału:

Reklama

Komentarze (117)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Bartek D2014-05-25 09:25:56 z adresu IP: (92.30.xxx.xxx)
Ja jestem też za Drożdzyńską . Chodziłem do RST jak przyszla . W pierwszej klasie dyrektorem był Toczyński od drugiej klasy była pani Barbara . Jak wychodziłem to szkoła wyglądała zdecydowanie lepiej. Kiedyś to była szkoła gdzie niczego nie było oprócz nauczycieli. Teraz są sale , praktyki I dobra atmosfera . Ciesze się ze nie poszedlem do LO bo po szkole os razu miałem prace I mogłem studiowac.
~nikt ważny2014-05-23 15:55:08 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
to ta co zamknęła szkoły, żeby PEŁNOLETNI uczniowie nie mogli na papierosa wyjść?
~uczennica2014-05-23 13:21:09 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Po co cały ten szum? Przecież wszyscy wiedzą, że te wasze strajki, pikiety, petycje i inne pierdoły nic nie dadzą. Nikt nie powie, że p. Drożyńska zrobiła mało dla tej szkoły, bo zrobiła naprawdę dużo, ale jak sam pan starosta powiedział oczekiwał czegoś więcej. Poza tym teraz stoicie za nią murem, ale pochwalcie się światu jak bardzo jak jesteście zadowoleni z chodzenia dzień w dzień na galowo, albo z tego, że swego czasu trzeba było mieć przepustkę od wychowawcy, żeby wyjść ze szkoły, bo wszędzie były zamknięte drzwi. Wpadł by ktoś na taki świetny pomysł? Ciekawa jestem czy w ogóle miała prawo coś takiego zrobić...
~gość2014-05-22 23:16:40 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
O jej a cóż to za gwiazda której nie można odwołać ?
~gość2014-05-23 22:25:37 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Wszystkich wybranych pupili :) A jeżeli chodzi o wspaniałość to na pewno jak śpi i jeść nie woła .
~lewin2014-05-23 13:03:03 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Matka Barbara z Lewina, kocha wszystkich uczniów :) Wspaniała haha
~gośc2014-05-19 23:37:34 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
Jestem za zmianą i kciuków nie trzymam :)
~jest nowy artykuł2014-05-19 15:21:39 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
~gość2014-05-17 00:16:38 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
P. Drożyńska sama twierdzi że nie są ważne stołki to po co ten szum ?
~suchy2014-05-16 17:17:48 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
jest dobra,nadaje sie do parlamentu europejskiego,lepszy jest tylko dyrektor dwojki
~suchyssuchhy2014-05-16 17:15:13 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
do parlamentu,lepszy jest tylko dyrektor dwojki
~fakty2014-05-16 16:25:14 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Prędzej PO-wskie pendolino przyjedzie do kudowy :)
~asetyr2014-05-15 21:42:25 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Dajcie szansę nowej p.Dyrektor :) Zakładacie że będzie źle, a może będzie lepiej ? :)
~fakty2014-05-15 18:55:46 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Każdy Starosta działa zgodnie z prawem i w ramach obowiązującego prawa. Patrz KPA. Tylko, że KPA nie działa w Polsce Kłodzkiej.
~ann2014-05-16 00:22:33 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Jak widac nie kazdy.
~fakty2014-05-14 20:32:21 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Zamiast o emocjach może o faktach: 11 osób w konkursie na dyrektora RST z czego tylko 4 przedstawicieli starostwa. Wynik? 6 za p. Buksak, 4 za p. Drożyńską 1 na inną kandydatkę. Czyli starostwo nie miało większości! Zgodnie z prawem Zarząd Powiatu MUSI zatrudnić osobę która wygrała konkurs. Temat zamknięty. Czego niektórzy z Was oczekują? Czy zarząd ma powołać p. Drożyńską, która PRZEGRAŁA konkurs i złamać prawo?
~kus2014-05-15 19:26:29 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Niewazne co by bylo gdyby, wazne, ze oszustwa sie nie powinno akceptowac.
~Fak2014-05-15 18:52:54 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
A moze ktos zapyta kim byla ta 11 dusza. moze to jakas kolezanka???
~Maciek2014-05-15 16:50:18 z adresu IP: (185.23.xxx.xxx)
Oj nie gadajcie głupot już.Skończyła się kadencja został wybrany nowy dyrektor ale czy to szkole wyjdzie na dobre tego nie wiem..
~haha2014-05-15 16:09:06 z adresu IP: (46.77.xxx.xxx)
Nawet jakby ze starostwa byłaby 1 osoba mniej to i tak p. Buksak by wygrała :)
~ed.2014-05-14 23:17:09 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
prawo to oni juz złamali
~FAKTY2014-05-14 23:13:11 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
O jednym WAZNYM FAKCIE ktos tu nie napisal. 1 osoba byla nie uchwalona i nie powinna znajdowac sie w komisji. Konkurs nie byl uczciwie przeprowadzony i nie ma o czym gadac. A kto jest za to odpowiedzialny? Starostwo i ich pieniadze o ktore sie w tej calej sprawie rozchodzi.
~ruda2014-05-14 08:18:06 z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Jak ja chodziłam do Rst to nie miałam tyle możliwosci co te dzieciaki uwazam ze tak powinno byc od samego początku istnienia tej szkoły ja jestem rocznikiem nie stety który mało miał wyposażone klasy a o kursach i innych rzeczach nie było ich.
~Uczeń ZSOiZ :) Ha Ha2014-05-14 07:43:40 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Z tego co wiem to w Kudowie jest (a właściwie była 4) klasa technikum ochrony środowiska, w którym zajęcia laboratoryjne wyglądały tak, że uczniowie rysowali w zeszytach probówki. Zawodu gastronomia uczyła się zawodówka, ale na zajęcia praktyczne jeździli do Kłodzka. Więc o jakiej nauce zawodu tutaj mówimy?
~uczen rst2014-05-13 23:21:39 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Wypowiada sie uczeń rst! nie porównujcie rst do technikum w kudowie, bo technikum kudowskie przy rst jest niczym. Czy macie w kudowie modulowy system nauczania? Tak bardzo wyposazone sale? Jezdzicie na staze? nie wiec widac wasze gowniane porownanie
~ojej2014-05-16 16:23:08 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Cóż z tego, że w kudowie są sale gastronomiczne jak uczniowie jeżdzą na zajęcia praktyczne do klodzka. Nawiasem mówiąc to, ze doposażona została szkola w kudowie to zasluga tylko i wyłacznie własnie przegonionej bezprawnie pani z polanicy.
~abce2014-05-14 00:16:34 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Nikt nue porównuje, a poza tym sale w technikum w kudowie są na tym samym poziomie co w rst ( oczywiście porównuję tylko gastronomię, bo w kudowie jest tylko ten kierunek ).
~Uczennica 32014-05-13 23:19:55 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Jak mozna mieć problem o to kto się wypowiada? Wypowiadają sie uczniowie klas 2, bo pierwsza dopiero co poznały panią Basie, 3 klasy są na praktykach, a 4 już nie ma.
~gość2014-05-19 23:26:49 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
Trzeba było wcześniej zapytać uczniów jak byli wszyscy ; zgadzasz się ?
~Uczeń Kudowskiego Lo :)2014-05-13 22:07:36 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Czytając wpisy niektórych uczniów RST, chciałbym sprostować niektóre informacje o ZSOiZ w Kudowie Zdroju: 1.Szkoła nie została zlikwidowana, tylko zmienił się organ prowadzący naszą szkołę! 2.Nie każdy wybrał tę szkołę z powodu braku środków finansowych,tylko dlatego,że nasza szkoła (jak każda) ma swoje zalety i wady ! 3. W każdej szkole uczymy się z tej samej podstawy programowej, a więc nauczyciele wymagają od nas tyle samo co od was! 4.To,że w szkole zmienia się organ prowadzący, nie znaczy że jest to wina p. Dyrektor,która bardzo dobrze zarządza szkołą, tylko nasilającego się w ostatnich latach niżu demograficznego ! 5.Nie piszcie o naszej szkole różnych zmyślonych rzeczy,ponieważ nie chodziliście do tej szkoły,i nie wiecie jak tam jest, a poza tym my nie szerzymy negatywnej opinii o WASZEJ SZKOLE !!! POZDRAWIAM - uczeń zadowolony ze swojego wyboru :)
~~jp2014-05-28 19:41:48 z adresu IP: (83.19.xxx.xxx)
nie wiemy jak jest w waszej szkole i nawet nie chcemy tego sprawdzać, każdy ma prawo wypowiedziec sie na dany temat, wiec nie neguj tego
~klo2014-05-13 23:06:46 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Niz demograficzny jest wszedzie, do tej pory rst na tym nie ucierpialo, inne szkoly tak. Kazdy moze sobie zadac pytanie dlaczego.
~Natala912014-05-13 20:59:08 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
Sama osobiście skończyłam tę szkołę i jestem bardzo zadowolona :)! Pani Dyrektor,na pewno się Pani uda nadal wspaniale prowadzić tę szkołę! Trzymam kciuki!!!
~Doman2014-05-13 19:34:20 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Zwolnic w ***J !! i tak nikomu na dobre nie wyszła !!
~Licealistka2014-05-13 11:46:57 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Widać, że szkołę RST chcą zrujnować... Za dużo uczniów wybiera Polanicką szkołę...Przykre jest to, że za wszelką cenę inne szkoły chcą pozyskać uczniów bo grozi im np. zamknięcie... Trzymam kciuki za Wasze poparcie co do podtrzymania aktualnej dyrekcji RST.
~Krzyś B2014-05-13 11:22:35 z adresu IP: (83.19.xxx.xxx)
USTAWA z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ... Art. 36a. 1. ... 6. W celu przeprowadzenia konkursu organ prowadzący szkołę lub placówkę powołuje komisję konkursową w składzie: 1) trzech przedstawicieli organu prowadzącego szkołę lub placówkę; 2) dwóch przedstawicieli organu sprawującego nadzór pedagogiczny; 3) po jednym przedstawicielu: a) rady pedagogicznej, b) rady rodziców, c) zakładowych organizacji związkowych, przy czym przedstawiciel związku zawodowego nie może być zatrudniony w szkole lub placówce, której konkurs dotyczy - z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Łączna liczba przedstawicieli organów, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 2, nie może być mniejsza niż łączna liczba przedstawicieli, o których mowa w ust. 6 pkt 3. 8. Jeżeli w składzie komisji konkursowej łączna liczba przedstawicieli organów, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 2, byłaby mniejsza niż łączna liczba przedstawicieli, o których mowa w ust. 6 pkt 3, liczbę przedstawicieli tych organów zwiększa się proporcjonalnie, tak aby ich łączna liczba nie była mniejsza niż łączna liczba przedstawicieli, o których mowa w ust. 6 pkt 3. ... Zadanie dla Pana Baldego! Do prac komisji powołuje się 3 osoby ze starostwa, 2 osoby z kuratorium, 1 przedstawiciela Rady Rodziców, 1 przedstawiciela Rady Pedagogicznej, 3 przedstawicieli związków zawodowych (ZNP, S i S'80). Sprawdź czy liczba przedstawicieli Starostwa i Kuratorium jest mniejsza od liczby pozostałych członków. Czy spełniony został warunek opisany w Art. 36a 7.? Czy można zwiększyć liczbę przedstawicieli Starostwa do 4 osób zgodnie z Art. 36a 8.? Czy starosta Kłodzki powołując komisję w składzie: 4 przedstawicieli Starostwa, 2 przedstawicieli Kuratorium, 1 przedstawiciela Rady Rodziców, 1 przedstawiciela Rady Pedagogicznej, 3 przedstawicieli związków zawodowych (ZNP, S i S'80) działał zgodnie z Ustawą o systemie oświaty?
~dociekliwy obserwator2014-05-13 11:02:12 z adresu IP: (83.19.xxx.xxx)
A Starostwo w " białych rękawiczkach, otrzepało ręce ", napisało w uchwale że konkurs przebiegł bez zarzutu - i koniec gadki!!!! Bardzo spieszyło się z tą uchwałą - bo zawiesiło ją już 15.04. A jak było naprawdę ? Konkurs odbył się 10.04 ze zwiększoną komisją starostwa ( niezgodną z uchwałą ) , uchwałę o zwiększonej komisji podano cztery dni po konkursie (??? ) 14.04. Dobrze że kadencja naszych władz powiatowych również się kończy !!!
~Obserwator2014-05-13 08:14:49 z adresu IP: (87.105.xxx.xxx)
To wychodzi na to, że wszystkie konkursy, które przeprowadza jednostka nadrzędna czy to Starostwo czy Urząd Miasta powinny co 4, 5 lat nie być przeprowadzane zgodnie z prawem, tylko Dyrektora czy to szkoły, przedszkola czy innej jednostki powinno się wybierać pytając o zgodę wszystkich dookoła..Może to referendum trzeba robić...hahaha...paranoja..Gdyby była dobrą dyrektorką, to by wygrała konkurs, czy nie?
~jgr2014-05-13 10:37:53 z adresu IP: (178.181.xxx.xxx)
Nie. Jest najlepsza dyrektorka a wynik konkursu swiadczy o znajomosci kontrkandydatki z jednym z Panow z organu prowadzącego. Jezeli przegralaby z lepsza osoba i konkurs przebiegl by uczciwie nikt by sie zapewne nie buntowal. To nie jest uczciwie wygrany konkurs. Poza tym w komisji mialo byc o jedna osobe mniej niz bylo rzeczywiscie. Prawo nie dziala wstecz.
~BOO2014-05-13 09:03:11 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
NIE, wszyscy wiemy, że nepotyzm szerzy się szczególnie w naszej gminie i nie ma mocnych. Powinno być tak, że jeśli ktoś ma dobre wyniki, to dajmy mu dokończyć dzieło, właśnie ze względu na to - ale tak nie jest. Obrażanie natomiast kogoś, kogo nie znamy bardzo żle świadczy o poziomie wpisujących komentarze i nie najlepiej o poziomie wychowania w tej szkole. Ogarnijcie się ludzie i nie dajcie zwariować.
~bliźniaczka 2014-05-13 08:14:18 z adresu IP: (178.36.xxx.xxx)
Pani Drożyńska jest bardzo dobrym człowiekiem i dyrektorem dzięki jej pomocy udało mi się skończyć ta szkole choć moja sytuacja była bardzo ciężka nie wyobrażam sobie jak by jej w tedy nie było na tym stanowisku inna osoba pewnie olała by sytuacje i powiedziała: ''jak sobie pościeliłaś tak się wyśpisz'' ale nie Ona bardzo jej za to dziękuje i będę wdzięczna aż do końca...
~wapster2014-05-13 18:08:04 z adresu IP: (185.23.xxx.xxx)
Tobie się akurat udało cudem, ale inni nie mieli takiego farta i wylecieli.
~XllllX absolwent Spain 2014-05-13 00:00:59 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Poradzi Sobie Pani !!!! Trzymamy kciuki ;)
~qwerty2014-05-12 22:48:26 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
A dlaczego konkurs na dyrektora RST uważacie za sfałszowany ?
~33%2014-05-12 22:22:34 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
IP jest podane niepełne, a 3 na 9 liczb nie świadczy o tym, że pisze to 1 osoba. Prawdopodobieństwo, że jest to ta sama osoba, wynosi 33%. , niektóre wpisy mają taki sam początek numeru IP jak mój, a to nie pisałem ja :)
~rst2014-05-12 21:05:42 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Ale trzeba sobie zadać pytanie: Kto to jest dobry dyrektor? W tym roku minie 10 lat od kiedy tu pracuje. Może lepszy byłby ten, kto myśli o uczniach: róbta co chceta, a może lepszy byłby ten, kto stawiał by was na baczność, a dla mnie najlepszy jest ten, kto daje mi szansę wyboru. Stworzyła warunki i mówi bierz i korzystaj, a wyrosną z ciebie ludzie. Nie chcesz, nie bierzesz, ale i narzekasz. Nie każdemu z innym po drodze, ale ci, którzy chcą coś osiągnąć w RST - mogą, a ta dyrektorka robi wszystko, by tak było i to jest jej największą wartością. A nauczyciele? Są świetni, bo ten pociąg jedzie i się nie wykoleił. Jest ciuchcia, trasa i cel. Najważniejsze jest to, że ta podróż ma na uwadze UCZNIÓW i ich dobro, rozwój. Jeśli ktoś tak myśli, nie może być złym dyrektorem. I daję słowo, że każda dobra szkoła musi mieć takiego dyrektora, który wie dla kogo i po co pracuje. Od takiej dyrektorki trzeba się uczyć jak pracować w przyszłości. Nie robi tego dla siebie, bo zawód z pasją to skarb.
~b.d 2014-05-12 21:02:17 z adresu IP: (83.3.xxx.xxx)
Wiele razy wyjeżdżałam na zagraniczne praktyki dzięki temu, że uczyłam się w RST. Spotkałam wiele osób z różnych innych szkół średnich w Polsce i każdy był w szoku, jak dowiedział się o naszej szkole, o systemie nauczania, o wyposażeniu. Możecie mówić, że szkoła nie dała Wam perspektyw, że nic nie osiągnęliście będąc absolwentami, aczkolwiek pamiętajcie, że samemu trzeba chcieć i pracować, aby osiągnąć sukces. Szkoła, jak i cały personel nie jest w stanie wyłożyć Wam na tacy sukcesu. Oni dają nam możliwości, pokazują drogę, a to co będzie dalej zależy od Was. Jeśli jesteś absolwentem, który dzisiaj pracuje na kasie w biedronce lub na zmywaku to tylko Twoja wina. Szkoła daje ogromne możliwości i ja jestem jedną z osób, która wykorzystała je w zupełności. Ale pamiętam również osoby w szkole, które nic nie robiły, a praktyki wykonywały z przymusu, bo trzeba, bez żadnego zaangażowania. (Takich znajdziemy wszędzie). Weźmy również pod uwagę fakt, że dziś w Polsce mamy mnóstwo "źle" wykształconych osób, które skończyły liceum i poszły na studia, bo tak trzeba, i narzekają na brak zatrudnienia. Brakuje osób wykształconych zawodowo. Wystarczy spojrzeć na edukacje w Niemczech. Tam duży nacisk kładziony jest na zawód, dlatego większość młodych ludzi jest w stanie zarobić na siebie, a przy tym się uczyć, jeśli mają wystarczająco ambicji. Dlatego jestem za tym, aby kłaść nacisk na rozwój szkół zawodowych, takich jak RST. A efekty zmian w szkole, jakie miały miejsce podczas kadencji Pani Drożyńskiej, każdy widzi, nie oszukujmy się. Popieram uczniów, którzy protestują, niech absolwenci ich wspomogą.
~ABSOLWENTKA 2014-05-12 20:31:04 z adresu IP: (83.6.xxx.xxx)
RADA DLA "UCZENNIC I ABSOLWENTÓW" PODAJĄCYCH SIĘ ZA ROŻNE OSOBY: ZMIEŃCIE CHOCIAŻ KOMPUTER JEŻELI CHCECIE UDAWAĆ PO KOLEI INNE OSOBY BO IP JEST CAŁY CZAS TO SAMO:) COŚ WAM KRYTYKA NIE WYCHODZI:) KRYTYKUJĄ TYLKO CI, KTÓRZY NAJMNIEJ WIEDZA I MALO WIDZIELI. PRZYKRO, ZE STAROSTWO PATRZY JEDYNIE NA PIENIĄDZE I NA POLITYKĘ A NIE NA DOBRO UCZNIÓW I SZKOŁY. ( ZA DUŻO PIENIĘDZY DALIŚCIE SZKOLE? PROJEKTY UNIJNE WY NAPISALIŚCIE?-CHYBA NIE) SAM FAKT, ZE SZKOŁA MA TAKI NABÓR ŚWIADCZY O TYM, ZE JEST PROWADZONA NAJLEPIEJ W POWIECIE I MA NIESAMOWITY POTENCJAŁ, WYNIKI PANI DROGIE BALDY TEZ MA BARDZO WYSOKIE, NA PEWNO WYŻSZE NIŻ SZKOŁA PRZYSZŁEJ NASTĘPCZYNI, KTÓRA ZROBI Z RST TO SAMO CO ZROBIŁA Z LO W KUDOWIE(LIKWIDACJA SZKOŁY) SAMO Z SIEBIE NIC SIĘ NIE WZIĘŁO! PANI BASIA JEST OSOBA KTÓRA ZNA SIĘ NA TYM NAJLEPIEJ, JEST DOSKONAŁYM MENEGEREM Z OGROMNYM SERCEM, STWORZYŁA Z PIWNICY ZE SZCZURAMI SZKOŁĘ NIESAMOWITĄ. PIENIĄDZE ROBIĄ Z LUDŹMI STRASZNE RZECZY... CO DO "UCZNIOW" KTÓRZY SA BARDZO POKRZYWDZENI, ZE PRACUJĄ NA ZMYWAKU ALBO, ZE STAŻE I PRAKTYKI SĄ BLEE TO PROSZĘ WAS NIE RÓBCIE Z JEDNEJ OSOBY WSZYSTKICH OSÓB. KAŻDY MA INNE UMIEJĘTNOŚCI, WIĘKSZY, MNIEJSZY POTENCJAŁ. NIEKTÓRZY POTRAFIĄ WIĘCEJ I PRACUJĄ NA WYŻSZYCH STANOWISKACH, CI KTÓRZY MAJĄ GDZIEŚ PRACE I WOLĄ NAPIĆ SIĘ PIWKA POD DRZEWKIEM TO MAJĄ INNE WYMAGANIA.. WIĘC LUDZIE, DAJCIE SPOKÓJ BO TO SIĘ ROBI JUŻ ZABAWNE. POPATRZCIE Z INNEJ STRONY NA TO. WIELU LUDZI W POWIECIE JEST POKRZYWDZONYCH PRZEZ NASZĄ WŁADZE, NIESTETY. POZDRAWIAM ZARZĄD KTÓRY MOŻE PO TYM WPISIE WEŹMIE SOBIE COŚ DO SERCA I PRZESTANIE KRZYWDZIĆ INNYCH SWOIMI GŁUPIMI, NIEMORALNYMI DECYZJAMI. PANOWIE, NA TYM ŚWIECIE NIE LICZĄ SIĘ TYLKO PIENIĄDZE I WASZE DOBRO FINANSOWE:) SPUŚCIE TROSZKĘ SWOJĄ GŁÓWKĘ NA DÓŁ I PRZYZNAJCIE SIĘ, ŻE KTOŚ POTRAFI COŚ LEPIEJ ZROBIĆ NIŻ WY.
~r.i2014-05-12 22:01:07 z adresu IP: (89.70.xxx.xxx)
ale po co tak krzyczeć. spokojnie. bardzo nie wygodnie czyta się tekst, gdy jest on w całości dużymi literami napisany
~absolwentka2014-05-12 21:19:26 z adresu IP: (157.157.xxx.xxx)
szkoda tylko ze nie pomyslalas o tym ze np 2 osoby moga klikac z jednego komputera i IP bedzie to samo np. malzenstwo ktore uczeszczalo do tej szkoly :)
~uczennicaa2014-05-12 20:25:50 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
jak Pani Dyrektor zamykała drzwi w szkole i nie można było wychodzić to inaczej gadaliście, teraz pewnie powiedziecie że dla naszego dobra? Chorągiewki ! o tym co Pani Dyrektor zrobiła będzie głośno, już nie długo się pewnie dowiedziecie i to przez wasze paranoiczne protesty i powoływanie osób trzecich aby tylko potwierdzić że wybory na dyrektora szkoły NIE BYŁY SFAŁSZOWANE. Ciekawe jak się teraz czuje nowo wybrana Pani Dyrektor bo jeszcze jej noga nie powstała w naszej szkole a już skazaliście ją wszyscy na przegraną. Bardzo profesjonalnie. Życie nie jest zawsze kolorowe i do nie których spraw trzeba dorosnąć. Urządzać wielki protest bo paru uczniom nie spodobała się decyzja bardziej doświadczonych ludzi którzy wybrali lepszą osobę na prowadzenie RST. Obrażacie w ten sposób połowę uczniów z naszej szkoły, nową panią dyrektor i osoby z komisji wyborczej ... Paranoja !
~asde2014-05-13 07:39:27 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Jak wyobrażacie sobie współpracę od września z nową p. Dyrektor? Czy uważacie,że przyjdzie ona do was z pozytywnym nastawieniem ? Naprawdę współczuję wam, a w szczególności nauczycielom, ponieważ swoimi działaniami nic nie wskóracie, a popsujecie sobie fajną atmosferę od następnego roku,ponieważ pani dyrektor przyjdzie, będzie wrogo nastawiona, i wszystkich poustawia. I ja też bym tak zrobił na jej miejscu !!!
~memo2014-05-12 21:54:36 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
pewnie PiSówka dziobata , wiedźma trzyma z władzą
~ABSOLWENTKA2014-05-12 20:36:30 z adresu IP: (83.6.xxx.xxx)
LEPSZĄ OSOBĘ? NO COŻ, OSOBA KTÓRA TO NAPISAŁA CHYBA SOBIE NIE ZDAJE SPRAWY CO NAPISAŁA. NIE SFAŁSZOWANE? A JAKIE? MOŻE NORMALNE I UCZCIWE? HA HA HA HA HA
~Uczeń2014-05-12 20:22:45 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Jestem tylko ciekawy dlaczego wypowiadały się tylko klasy drugie i pierwsze a nie zapytano ludzi z trzecich a nawet czwartych klas ?
~uczennicaa2014-05-12 20:45:43 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
3 i 4 klas nie ma teraz w szkole.
~Anonimus2014-05-12 20:05:46 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
No cóż, wejdzie Buksakowa, to nawet nie będzie uczniów po roku kojarzyła. Zwykła marionetka Baldusia.
~Absolwentka RST2014-05-12 19:47:31 z adresu IP: (95.48.xxx.xxx)
Jestem absolwentką Rst, i nie wyobrażam sobie istnienia tej szkoły bez P.Dyrektor Barbary Drożyńskiej. Nie oszukujmy się bez Niej ta szkoła nie będzie już taka sama. To nie będzie to samo RST z przyjazną atmosferą. Zaczynając temat praktyk i staży, dzięki Pani dyrektor uczniowie mieli szanse na wyjazdy zagraniczne. Dlaczego u nas w Polsce wszystko co jest dobre prędzej czy później musi się spier.....! Żenada :/ Pani Basia zbudowała RST własnymi rękoma. To nie prawda, że trafiła akurat na dobry moment w którym były dofinansowania, Ona się starała o nie, pisała projekty z naczycieleami. Ja się pytam gdzie są inne szkoł z naszej kotliny? Gdzie dyrektorzy innych szkól, dlaczego Oni nie zajmą się pozyskiwaniem pieniędzy na doposażenie szkól? Nie oszukujmy się RST jest prestiżową i dająca wysoki poziom szkołą, dlaczego ktoś chce to zepsuć? Zazdrość czy może zawiść? Dlaczego Starosta Kłodzki twierdzi, że oczekuje od RST lepszych wyników, skoro RSt jest najlepszą szkołą w kotlinie i nie oszukujmy się. O Nas absolwentów biją się pracodawcy. Przyjaznym okiem patrzą czytając nasze CV i listy motywacje w których zawarta jest informacja o ukończeniu RST! LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ ZASTRASZYĆ, WALCZCIE O SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ W TEJ SZKOLE, NIE POZWÓLCIE NA ZMIANY KTÓRE SĄ NIEPOTRZEBNE! JESTEM Z WAMI!!! pOZDRAWIAM
~Absolwentka 20112014-05-12 19:37:42 z adresu IP: (95.160.xxx.xxx)
Po przeczytaniu komentarzy mogę stwierdzić jedno, wypowiadają się tu osoby, które nie powinny? Co takiego zrobiła Wam Pani Dyrektor, że tak się o niej wypowiadacie? Skończyłam tę szkołę 3 lata temu i mogę powiedzieć jedno-nie widzę nikogo innego na tym stanowisku! Pani Drożyńska jest jedyną odpowiednią osobą na to stanowisko. Przez ostatnie co najmniej 7 lat miałam okazję obserwować rozwój szkoły oraz poczynania Pani Dyrektor. Żadna szkoła w naszym regionie nie ma takiego zaplecza, takich możliwości (jeżeli się mylę proszę podać mi przykład). Praktyki na zmywaku? Jeżeli ktoś idzie na praktyki po to aby je 'odbębnić' to pewnie zmywak jest dla niego idealnym miejscem. Spójrzcie na te wszystkie osoby, które skorzystały ze staży zagranicznych czy też praktyk z Unity Line i wskażcie mi chociaż jedną osobę, która nie byłaby zadowolona z takiej możliwości jaką dostała. Osobiście nie skorzystałam z takiej opcji ale z perspektywy czasu żałuję. Żałuję, gdyż dzięki tej szkole bardzo wiele się nauczyłam, nie chodzi mi tutaj o wiedzę z książek ale bardziej o naukę życia, współpracę z innymi. Gratuluję odwagi wszystkim tym, którzy zdobyli się i skorzystali ze staży zagranicznych, zazdroszczę. A i na koniec wskażcie mi szkołę, która ma tak bogatą ofertę wyjazdów zagranicznych. Jestem w 100 % za Panią Drożyńską! Mam prośbę, jeżeli już się wypowiadacie to bardzo Was proszę o podanie konkretów dlaczego tak Wam źle było w tej szkole i czy zrobiliście coś w tym kierunku aby poprawić swoją złą sytuację.
~Kłamstwo2014-05-12 19:01:44 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Nikt dyrektorki nie zwolnił poprostu skończyła się jej 5 letnia ( i tak już druga ) kadencja !!! Startujesz na dyrektora to sie liczysz z tym że po 5 latach ktoś może okazać się lepszy od Ciebie !!!
~r.i2014-05-12 19:34:48 z adresu IP: (89.70.xxx.xxx)
okey, przepraszam za błąd. ale generalnie cała sytuacja w ten sposób wygląda.
~r.i2014-05-12 18:59:31 z adresu IP: (89.70.xxx.xxx)
Po zapoznaniu się z tym materiałem, stwierdzam, że ktoś chce tu coś spieprzyć i to konkretnie. Zamiast ROZMAWIAĆ jak ludzie, i ustalić jakieś konkrety, to ja tu widzę jeden wielki hałas i krzyk odnośnie tego, że chcą wyrzucić p.Drożyńską ze stanowiska dyrektora. Zamiast poprzez ROZMOWĘ, dotrzeć do tych nieprawidłowości i starać się je usunąć, wszyscy będą się kłócić, po czym obydwie strony w przyszłości będą się nienawidzić. RST jako jedyna szkoła w kotlinie kłodzkiej coś sobą reprezentuję. To jakie uczniowie mają tam możliwości rozwoju, jest po prostu niesamowite. Sposób w jaki p. Drożyńska poprowadziła tę szkołę jest również niesamowity - ona właściwie zbudowała tę szkołę własnymi rękoma. Pani Drożyńska jest osobą zaradną i poradzi sobie w przyszłości. Tylko miło by było, gdyby to ona mogła zdecydować o swoim odejściu, na całkiem neutralnym gruncie, tak, by to była tylko i wyłącznie jej decyzja. Jeżeli już takowa zmiana ma zajść, to powinno być przez cały jeden rok dwóch dyrektorów (prawdopodobnie nie możliwe do zrealizowania, ze względu na jakieś przepisy, oraz chaos w strukturze całej szkoły). Tak by p.D. mogła przekazać swoją wiedzę oraz odrobinę zaangażowania, kolejnemu dyrektorowi. Szkoda byłoby zniszczyć coś takiego. Śmierdzi mi tu strasznie polityką, a polityki nie lubię, i chciałbym, żeby ludzie zaczęli MYŚLEĆ, a nie lecieć po wszystkim schematami. Naprawdę, można to rozwiązać na inne sposoby. Dziękuję i pozdrawiam - absolwent pewnego szarego liceum w kotlinie.
~Wurst2014-05-12 18:56:00 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Zawsze może zapuścić brodę i śpiewać na Eurowizji ;-)
~Rozbawiona2014-05-12 18:37:40 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Pan Baldy także chodził do Lo w Kudowie, i odniósł sukces !!! To, że chodzicie do tej "świetnej" szkoły, nie oznacza że macie zapewnioną świetną przyszłość! Co może robić po tych 3 kierunkach, jeśli co roku jest ok 150 absolwentów ?
~absolwent rst2014-05-12 18:31:54 z adresu IP: (109.243.xxx.xxx)
Nareszcie!!!
~uczennica2014-05-12 18:06:59 z adresu IP: (185.23.xxx.xxx)
co Nam wniesie dyrektorka z Liceum? ta Pani nie ma żadnego doświadczenia z modułowym systemem oceniania, w najgorszym przypadku przepadną nam staże i praktyki.. w lepszym, po jakimś okresie czasu, organ prowadzący zauważy, że nowa Pani Dyrektor nie daje sobie rady z prowadzeniem szkoły i zostanie zorganizowany nowy konkurs..
~D.M.W.2014-05-12 17:56:03 z adresu IP: (109.241.xxx.xxx)
Spójrzcie z innej strony - Nie chodzi nawet o sympatię do Pani Drożyńskiej, lecz o to ile zrobiła dla uczniów RST w przeciągu jej kadencji. Spójrzcie na wszystkie staże, konkursy, praktyki... Dzięki komu to było? Nauczycielom i Pani Drożyńskiej. Nikt kto nie jest w tej szkole na co dzień nie może oceniać.
~Absolwentka2014-05-12 17:33:57 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Też byłam słaba z matmy i z kilku innych przedmiotów ale nie odpuściłam i ukończyłam tą szkołę i jestem bardzo zadowolona z tego. A czemu nie powiecie nic pozytywnego o nauczycielach? Czyżby ta szkoła miała tylko złych? Ogólnie wspominam bardzo dobrze każdego jednego nauczyciela ale tu nie chodzi o nich tylko o dyrektorkę!! Ludzie ogarnijcie się, bo to powoli zaczyna tracić sens...
~gostekl2014-05-12 17:32:40 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
jestem za zmianą
~uczeńńńn2014-05-12 17:31:59 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Hah ! Śmiech na sali będzie zmiana trudno ! nit nie będzie płakać co nie ? a tak w ogóle powinni zapytać w takim wywiadzie absolwentów a nie którzy powiedzą kilka miłych słów i już będą lepiej ustawieni :D hahahaha japierd**** nie pozdrawiam !
~Absolwent2014-05-12 22:44:27 z adresu IP: (217.173.xxx.xxx)
Poziom wypowiedzi świadczy o tym, że raczej nie zostałeś nagrodzony za wyniki w nauce stażem albo praktyką zagraniczną. Pozdrawiam
~xxxxxxxxxxxx2014-05-12 17:30:57 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Jak osoby które chodzą do pierwszej klasy mogą się wypowiadać w tym nagraniu ???? Wszystko jest ustawione ,a praktyki zagraniczne to jakiś żart.
~eReŚcianka2014-05-19 17:13:14 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Praktyki zagraniczne to żart ? Przepraszam, ale żal Cię ściska bo Ty nie miałeś/aś takiej możliwości? Jestem tegoroczną absolwentką i ze szczerym sercem te praktyki to żadna ściema. Francja, Islandia, Szwecja - w tych wszystkich miejscach byłam i to dzięki szkole. Więc nie wypowiadaj się jeśli nie wiesz nic na ten temat
~absolwent2014-05-12 17:23:44 z adresu IP: (157.157.xxx.xxx)
przekrecila szkole w gdansku i przekrecila szkole w polanicy
~abs 2014-05-12 22:11:12 z adresu IP: (83.6.xxx.xxx)
Walnij sie w glowe idioto. W jakim Gdansku? Dowiedz sie czegos więcej,pozniej komentuj a nie siejesz bzdury. O Pca nawet nie wspomne.
~uczennica2014-05-12 18:12:14 z adresu IP: (185.23.xxx.xxx)
przekręciła? gdy nie Pani Drożyńska w przyziemiu nadal by były piwnice, brak placu obok szkoły, krótko mówiąc: Szkoła by nie istniała :)
~Absolwentka 2014-05-12 17:17:22 z adresu IP: (157.157.xxx.xxx)
Jestem za zmiana dyrekcji, pamietam te czasy jak ja uczeszczlam do tej szkoly. P. D wspierala i pomagala tylko tym, ktorzy lizali jej du...e a reszta byla jej obojetna! Ja jej nic nie zawdzieczam!!! Zwolnic!!!
~2008 2014-05-13 23:22:24 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
dokładnie. co roku kilku lizusów się liczyło i bdz liczyć reszta obojętna i kilku na celownik wezmą jako zło... i wywalą, usadzą w któreś klasie :( tych co naprawde mają trudną sytuacje losową
~uczennicaa2014-05-12 20:08:47 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
Racja! tak to jest jak się wypowiadają świeże pierwsze i drugie klasy. Nie skończyły jeszcze 18 lat i dalej żyją w mysli tego że pojadą na jakiś staż i podbiją świat dzięki pani Barbarze ....
~GOŚĆ2014-05-12 16:54:03 z adresu IP: (93.105.xxx.xxx)
Jestem za zmianą dyrekcji! Jako absolwentka tej 'szkoły' :)
~JEDNA Z WIELU2014-05-12 15:46:09 z adresu IP: (86.16.xxx.xxx)
Co do geografii zgadzam się kompletna porażka jeśli chodzi o nauczyciela. Ale oczywiście nikt z tym nic nie zrobił... Ta kobieta nie nadaje się do takiej pracy. Paranoja i ogromny stres na lekcjach. I to wcale nie był stres motywujący. Jeśli chodzi o matme baaardzo dobry nauczyciel. Konktetny i z zasadami :) A jeśli chodzi o Panią Dyrektor nie mam zdania. Pozdrawiam :)
~K.B2014-05-12 23:09:08 z adresu IP: (178.167.xxx.xxx)
Boss-Hugo Boss heh w zyciu tyle nie wypilem co z nim!!!jak ty tego nie rozwiazesz to ja to zrobie!patrz mam dwie lewe rece hahah
~erst2014-05-12 18:09:18 z adresu IP: (185.23.xxx.xxx)
nauczyciel z matmy jest najlepszy! :) ma swoje zasady, jest wymagający, wyrozumiały i ma indywidualne podejście do uczniów. Mało kiedy spotyka się człowieka, który ma poczucie humoru, ale i jednocześnie dystans do przedmiotu i uczniów.
~uczennica2014-05-12 17:57:57 z adresu IP: (109.241.xxx.xxx)
Popieram. Więcej uczymy się sami w domu, niż na geografii. Za to matematyk (każdy wie o kim mowa) jest najlepszym nauczycielem w Polanicy. Ukłony.
~Absolwentka 2014-05-12 15:41:17 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
Tyle co p.Drożyńska dała tej szkole nie da nikt inny ! I tyle w niej miłości i cierpliwości , kochana kobieta ! Człowiek niezastąpiony ! Ma podejście do uczniów !
~uczennica2014-05-12 15:33:08 z adresu IP: (46.77.xxx.xxx)
To wszystko jest zrobione dla picu. Owszem pani Barbara Drożyńska zrobila duzo dla szkoly jednakze nie znam drugiej tak falszywej osoby gdy jest wszystko dobrze udaje ze wspiera to wszystko itd ale osobiscie poznalam ja z zupelnie innej strony i jestem jak najbardziej za zmiana dyrektora!
~20082014-05-12 15:21:11 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
chodziłem i lipa straszna szkoła 7 bań z matmy na jednej lekcji. chemica flirtowała z chłopcami. grożby na matmie. rekoczyny na religii, geografia masakra jakieś kompleksy czy coś p.nauczycielki. każą się zwracać do siebie Pan/Pani profesor a zaledwie magistra mają. a praktyki ha śmiech na sali zmywak i zmywak... lepsze rzeczy dla kilku uczni faworyzowanych w szkole. opuściłem ją w 3 kl i przeniosłem do Kudowy i tylko temu zdałem egzamin zawodowy z wynikiem 98%. Nie pozdro
~Me its me2014-05-13 00:03:10 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
Zgadzam się z częścią wypowiedzi fakt część kadry jest ... jak by to powiedzieć "ciężka" ale fakt faktem reszta grona nauczycieli jest w porządku jak i Pani dyrektor a z praktykami sam nie wiem niestety część tego grona o którym tu mowa uniemożliwia mi edukacje w tej szkole ....
~uczeń 2014-05-12 18:02:21 z adresu IP: (185.23.xxx.xxx)
jakbyś się uczył, to nie narzekałbyś na nauczycieli i oceny
~20082014-05-12 16:55:49 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
Nie. staram sie powiedzieć że może i dużo robi dla szkoły tz dla budynku. kuchnia, pomieszczenia dydaktyczne, elewacja, okna ale tylko dla budynku i szkoły jako instytucja a nic lub prawie nic dla uczniów... :(
~absolwentka 2014-05-12 15:45:46 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
uważasz , że to wina p. Dyrektor ? że przyszła by nowa i by Ci wszystkich powymieniała ?
~Były2014-05-12 15:12:19 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
Należało jej się. Nie wspominam pozytywnie. chory tok myślenia zupełnie nie współgrający z realiami. pokonczycie RST to pojmiecie
~Uczennicaa2014-05-12 14:54:54 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Skoro co niektórzy twierdzą, że Pani Dyretor tak bardzo źle zarządza tą szkołą, to przepraszam bardzo, po co przyszliście do tej szkoły ? Do obgadywania i marudzenia to jest każdy pierwszy, ale kiedy tylko pojawiają się w tej szkole kursy. tudzież staże wszyscy lecą z ręką w górze. Zastanówcie się ludzie co wy w ogóle mówicie.. Prawda jest taka, że Pani Drożyńska poświęciła tej szkole życie. Nie wystarczy mieć wiedzę na temat prowadzenia szkoły, ale liczy się przede wszystkim serce, które Pani Dyrektor ma bez żadnej wątpliwości. A co do Szanownej następczyni Pani Drożyńskiej to nie posiada ani wiedzy ani serca do tej szkoły.
~anka2014-05-12 14:51:02 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
IMBECYLE, TUTAJ WYPOWIADAŁ SIĘ GŁÓWNIE SAMORZĄD SZKOLNY !!
~absolwent2014-05-12 14:17:24 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
Zwolnienie Pani Dyrektor będzie jednym z najgorszych decyzji. Nikt nie dał jednemu miejscu tyle czasu,miłości i oddania ! Popieram protest w 100 procentach !
~Absolwent2014-05-12 14:08:42 z adresu IP: (217.173.xxx.xxx)
Można knuć różne teorie spiskowe na temat odwołania p. Dyrektor. Edukacja w liceach ogólnokształcących na terenie powiatu Kłodzkiego jest w opłakanym stanie. I stan liczebny uczniów, których rodzice z jedynego powodu nie pozwolili sobie na edukację swoich dzieci w Regionalnej. Z powodu braku pieniędzy byli zmuszeni do posłania dzieci do np. LO w Kudowie, skąd jest Sz.P. Starosta Baldy. Tak samo poziom nauczania w ZSOIZ pozostawia wiele do życzenia. Ledwo otwierany jeden oddział, gdzie w RST tych oddziałów jest 4-5. Poziom nauczania w Regionalnej jest na bardzo dobrym poziomie, sam obecnie studiuję na jednej z lepszych uczelni na równie dobrym kierunku, dzięki nauce w tej szkole. Doskonałe zarządzanie szkołą i realizacja modułowego programu nauczania to dla wielu szkół ponadgimnazjalnych nastawianych na kształcenie zawodu w powiecie kłodzkim plan nie do realizacji. Rzesza wyjeżdżających na staże, praktyki zawodowe, do pracy załatwianej właśnie przez p. Dyrektor i pracowników szkoły mówi sama za siebie. Kursy współfinansowane przez Unię Europejską, dotacje po części, owszem, finansowane przez powiat dają ogromne efekty. Sprawdzali państwo ranking perspektyw? Rzeczpospolitej? RST jest jedną z, nie bójmy się użyć tego określenia, elitarnych szkół w regionie. Liczni pracodawcy z regionu i z całej Europy są zadowoleni z pracy wykonywanej przez uczniów i absolwentów. Przy złym zarządzaniu jednostką wszystko, to, co zostało wypracowane przez lata, może w łatwy sposób pójść na marne. Nie dajmy się układom i konkursom na dyrektorów organizowanym po znajomości ! Trzymam kciuki za organizację protestu, p. Dyrektor przez swoje serce i zaangażowanie w pomoc uczniom stała się częścią integralną szkoły ! I proście o podstawy prawne organizowanego konkursu ! Odwołujcie się, walczcie o swoje ! Duchem jesteśmy z Wami, jako Ci, którzy cały progres placówki widzieli na własne oczy.
~ciekawy2014-05-12 14:02:13 z adresu IP: (95.146.xxx.xxx)
no to powiedz/napisz co takiego zrobiła. oświeć nas uczennicaa!
~absolwentka2014-05-12 15:37:52 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
mogę Cię oświecić w inny sposób , albo oświeć się sam i zacznij się uczyć i uczestniczyć w różnych konkursach i dodatkowych zajęciach wzrośnie twój iloraz inteligencji .
~abc2014-05-12 14:16:16 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
pewnie jeszcze sie dowiesz, bo moze byc o tym glosno.
~uczennicaa2014-05-12 13:53:43 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
szkoda że większość z ludzi który się wypowiadają nawet nie mają pojęcia jak bardzo Pani dyrektor nawywijała w tej szkole. To że zrobiła tak wiele dla RST to fakt, ale prawda jest taka że po prostu trafiła w odpowiedni moment i dofinansowania. Szkoda że wypowiadają się tylko uczniowie z młodszych klas. Nasza szkoła jest bardzo specyficzna i wiele w niej złego, może w końcu ktoś ogarnie ten nie mały burdel. Uczniowie tak przezywają a nawet nie poznali nowej następczyni Pani Barbary. Wierzą w plotki i w każda bzdurę którą tylko ktoś wymyśli i puści w obieg szkoły. P.S. Jeśli zastraszanie i propagowanie przestępstw jest dobrą metodą i dobrze świadczy o dyrektorze szkoły to gratuluje, protestuje dalej tylko nie mieszajcie w to wszystkich uczniów !
~ola2014-05-12 16:22:54 z adresu IP: (5.174.xxx.xxx)
uczennica dobrze pisze :D
~anka2014-05-12 14:48:28 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
jestes jakas nie halo! jestem absolwentem szkoły i wiem jak Pani Barbara wiele zrobiła dla naszej szkoły!! Ze zwykłej placówki zrobiła cudo!
~Absolwentka2014-05-12 13:24:31 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Mówcie sobie co chcecie ale ci co nie chodzili do tej szkoły a się wypowiadają na ten temat nic nie wiedzą. Naprawdę dzięki Pani Barbarze Drożyńskiej wiele się zmieniło i dała nam wiele możliwości do praktykowania w wybranych zawodach. Czy w innych szkołach pomogą wam znaleźć prace jak już będziecie absolwentami? A dzięki temu, że są cały czas pozyskiwane środki pieniężne możemy ćwiczyć np na profesjonalnym barze. Gdy ja byłam w tej szkole to nasz pokój hotelowy nie wyglądał tak jak dziś, a dzięki wyremontowaniu podziemia mamy możliwość gotowania na lekcjach, jak również mamy możliwość ćwiczyć na prawdziwej recepcji
~absolwent2014-05-12 13:18:31 z adresu IP: (95.146.xxx.xxx)
Nawet sobie nie zdajecie sprawy jak wiele pracy Pani Dyrektor włożyła żeby ta szkoła tak wyglądała jak teraz wygląda. A jak ktoś jest z 1 czy 2 klasy i nie widział/a co się działo w szkole to niech się nie odzywa. Ta szkoła przeszła duże zmiany! To ze komuś nie pasuje osoba Pani Dyrektor to nie oznacza to że jest ona złym dyrektorem!
~uczen2014-05-12 12:50:05 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
z kazdym innym dyrektorem dostaniemy to samo ;]
~uczennica2014-05-12 13:02:13 z adresu IP: (185.23.xxx.xxx)
Jak nie będzie naszej Pani Dyrektor, to nic już nie będzie tak samo.
~uczenica 2014-05-12 12:43:42 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
i napewno nikt sie nie wypisze z tej szkoły Szkoda tych lat. dyrektorki się zmieniają takie jest życie.
~uczennica 22014-05-12 12:40:02 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
i nie wszyscy uczniowie chcą aby p. dyrektor została
~uczennica2014-05-12 12:38:50 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
dlaczego tylko drugie klasy sie wypowiadają bardzo ciekawe :d
~ereściak2014-05-12 14:35:31 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
nie absolwent, nie mówię do Ciebie... to było kierowane do uczennicy...
~absolwent2014-05-12 14:12:23 z adresu IP: (95.146.xxx.xxx)
Do mnie mówisz? Wiesz wyszłam z tej szkoły rok temu. Mam jakiś pogląd na to jak wygląda życie w rst. I właściwie nie wiem o co ci chodzi. jeśli coś ci nie pasuje w mojej wypowiedzi to sobie ją przeczytaj jeszcze raz.
~ereściak2014-05-12 14:05:06 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
żałosne? a powiedz, z której klasy jesteś? pewnie z pierwszej i na prawdę nie powinnaś się udzielać, pierwszoklasiści naprawdę nie widzą tego co zrobiła Pani Barbara Drożyńska dla tej szkoły...
~absolwent2014-05-12 13:28:20 z adresu IP: (95.146.xxx.xxx)
Pierwszaki zawsze się buntowały i zawsze będą to robić! Jak przyszli do tej szkoły i im coś nie pasuje to po co ją wybierali. Ten filmik jak myślę był nagrywany po lekcjach lub w trakcie matur więc starsze roczniki "poszły" do domów lub nie chcieli się już mieszać bo już za niedługo opuszczą szkołę. Więc chyba dobrze że się wypowiadają drugoklasiści bo oni w tej szkole zostaną dłużej niż czwartoklasiści.
~uczennica 2014-05-12 13:20:45 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
a gdzie klasy 3 i 4 one wiedza najlepiej. a co drugie klasy niby tak duzo wiedzą hahhahaha żałosne..
~ereściak2014-05-12 12:50:52 z adresu IP: (176.58.xxx.xxx)
a co swoją wypowiedzią wniesie pierwszoklasista, który przez niecały rok nie wie co Pani dyrektor wniosła do tej szkoły? i zgaduję, że uczniami którzy nie chcą żeby nasza obecna Pani dyrektor dalej była w tej szkole są pierwszoklasiści, którym nie odpowiada profesjonalny czarno-biały strój do szkoły.... Tyle w tym temacie.
~TAURUS2014-05-12 11:24:15 z adresu IP: (213.195.xxx.xxx)
Chcąc nie chcąc wyjeżdżajmy na zmywaki. Ten kraj jest tak skorumpowany że nikt nie jest pewny swojego jutra. Zmywak zaczyna mi się podobać.
~uczeeeeeeeeen2014-05-12 14:14:28 z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
mam tylko takie wrażenie, czy to sami drugoklasiści i to w dodatku z jednej klasy? jak chcecie robić takie filmy i podpisywać je jako "UCZNIOWIE protestują" to zapytajcie najpierw każdego ucznia z osobna, czy rzeczywiście protestuje, bo jak zwykle - ilu ludzi, tyle opinii i nie każdy zgadza się z tym całym protestem. ja tu widzę protest paru uczniów, a nie wszystkich uczniów RST... pogódźcie się z tą decyzją i dajcie szansę komuś innemu się wykazać. może nie będzie tak źle :) a pani Barbarze mogliście okazać uznanie w inny sposób, jeszcze za jej kadencji, skoro ma tylu zwolenników. Np. przestać palić na blokach, skoro Pani Drożyńska tak często o to prosiła, chodzić w stroju branżowym itd...