Wrocławski startup Kadromierz już współpracują z 80 firmami

, GN | Utworzono: 2017-08-01 11:01 | Zmodyfikowano: 2017-08-01 11:05
A|A|A

fot. Facebook

Młodzi przedsiębiorcy z Wrocławia stworzyli aplikację, która pozwala szefom wygodnie sprawdzać m.in. czas pracy pracowników czy tworzyć dla nich grafiki pracy. Startup mimo, że działa dopiero od 11 miesięcy już świadczy usługi dla 80 firm z branży gastronomicznej czy sieci sprzedaży detalicznych. Właśnie rozpoczęli pilotażowe wdrożenie systemu dla jednego z hoteli Grupy Orbis. Dyrektorów hotelarskiego giganta zaciekawiła nowa funkcjonalność aplikacji.

- Docelowo chcemy doprowadzić do tego, że za pomocą jednego przycisku ułożymy harmonogram dla pracowników wszystkich oddziałów - tłumaczy Radosław Głowaty z Kadromierza.

W bazie aplikacji jest już 2,5 tysiąca pracowników, a każdego dnia swoje wejścia, wyjścia i przerwy "odbija" w systemie ponad tysiąc osób.

Radosław Głowaty z Kadromierza tłumaczy, że chodzi nie tylko o logowanie się do systemu, bo aplikacja może również zrobić fotografię pracownikowi, który zaczyna swój dyżur.

- Wtedy to jest tak samo wiarygodna metoda jak odcisk palca, bo wiemy, że to dokładnie ten pracownik zalogował się do pracy. Z drugiej strony daje nam to pewność, że dany pracownik był ubrany w strój służbowy, czyli był gotowy do pracy - mówi Radosław Głowaty.

Ale wrocławska aplikacja to również udogodnienie dla pracowników.

Młodzi przedsiębiorcy mają też szansę na kontrakt z hotelarskim gigantem.

Więcej o aplikacji: TUTAJ

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Reklama