ZUS wysyła listy z numerami kont, które nie docierają do adresatów

źródło: ZUS | Utworzono: 2017-11-07 19:17 | Zmodyfikowano: 2017-11-07 19:17
A|A|A

- Jeżeli uda się nam ustalić, dlaczego list do nas wrócił zrobimy ponowną wysyłkę listu z numerem konta - zapewnia Iwona Kowalska Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku. - List zostanie wysłany, gdy stwierdzimy, że był np. błąd w adresie - dodaje rzeczniczka.

Zdaniem Iwony Kowalskiej większość przedsiębiorców będzie alarmować ZUS dopiero w styczniu, gdy się okaże, że nie mogą zapłacić swoich składek, bo stare numery kont już nie istnieją.

- To będzie zupełnie niepotrzebny stres, więc warto już dzisiaj przypilnować tego żeby mieć nowy numer konta – zachęca Kowalska.

List polecony to nie jedyny sposób na poznanie swojego numeru rachunku składkowego. Będzie można ustalić go również w każdej placówce ZUS osobiście lub poprzez kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej (022 560 16 00 lub cot@zus.pl). Najprościej jednak wejść na stronę:

http://www.zus.pl/eskladka/wyszukiwarka-nrs

Po weryfikacji danych wyszukiwarka poda nam numer naszego konta. Wszystkie osoby, które maja założone swoje indywidualne konto na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS swój numer bankowy do opłacania składek znajdą po zalogowaniu na własne konto.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
NA ANTENIE
Reklama