PiS stawia na inwestycje drogowe i kolejowe w rejonie jeleniogórskim

Piotr Słowiński, PP | Utworzono: 2019-08-29 12:05 | Zmodyfikowano: 2019-08-29 12:05
PiS stawia na inwestycje drogowe i kolejowe w rejonie jeleniogórskim - fot. Piotr Słowiński
fot. Piotr Słowiński

Działacze PiS podkreślali na dzisiejszej konferencji prasowej, że w kolejnych latach poprawi się komunikacyjna dostępność Jeleniej Góry dzięki inwestycjom kolejowym i drogowym. Senator Krzysztof Mróz zapewnił, że tunel w Wojanowie, który ma być remontowany w najbliższych latach, decyzją ministra będzie zamknięty nie na półtora roku, a co najwyżej na 6 tygodni:

Wojciech Leszczyk, kandydat Prawa i Sprawiedliwości do sejmu nie zgadza się z zarzutami opozycji, że poprawa infrastruktury komunikacyjnej jest dla regionu jeleniogórskiego obciążeniem. - Inwestycje drogowe poprawią sytuację dojeżdżających do nas turystów i to już przed najbliższym sezonem zimowym. Choć czasem wiążą się z czasowym zamykaniem dróg, jak to ma miejsce w Bolkowie, nie powodują znaczących strat w turystyce - mówi Wojciech Leszczyk z PiS:

Działacze Prawa i Sprawiedliwości zaapelowali do jeleniogórskich struktur PO, by zajęli się rozwiązywaniem problemów miasta, na które mają wpływ, zamiast krytykowania rządowych inwestycji, które poprawiają jakość życia w regionie.

Reklama

Komentarze (36)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Auuu07-4692019-09-05 15:30:43 z adresu IP: (165.231.xxx.xxx)
Anema, myślę że zgorzeleccy "mikole" po prostu gdzieś przeczytali, że E-30 jest najważniejsza na Dolnym Śląsku. Tylko nie doczytali, że chodzi o ruch towarowy, a nie pasażerski - w tym drugim 274 bije na głowę nie od dziś zgorzelecką linię. Lata zaniedbań spowodowały, że teraz pasażera trzeba z mozołem odzyskiwać.EOT Co do remontu wiaduktu to z jednej strony dobrze bo po naprawie nie trzeba będzie tam zwalniać. Jednak KKZ będzie uciążliwa, to normalne. Sensowna będzie na odcinku Bolesławiec - .Zgorzelec (w Zebrzydowej bardzo ciężko podjechać pod sam dworzec), problemem jednak zwłaszcza na weekendy będzie wioska Węgliniec. Tam na całej długości miejscowości jest zakaz wjazdu pojazdów cięższych niż 3,5 tony. A na sobotnie wypady w Bory Dolnośląskie to wymarzone miejsce. Pamiętam jak dziś jeden mój wypad z większą grupą właśnie do Węglińca. Jechaliśmy EN71-043, z którego w Węglińcu właśnie oprócz mojej 16-osobowej grupy wysypała się ilość grzybiarzy i kolejarzy przekraczająca pojemność dużego autobusu... Trzydzieści Sprinterów (bo tylko to wjedzie w głąb Węglińca) nie zmieściłoby wszystkich...
~Rozkładowiec2019-09-02 15:19:09 z adresu IP: (87.101.xxx.xxx)
NIE DYSKUTUJCIE Z FRYZJERKĄ NA JEJ BLOGU INFOKOLEJ. PL UDAJĄCYM FORUM O WARIANTACH OBJAZDU TUNELU W WOJANOWIE NA CZAS REMONTU!!! TA BABA SPECJALNIE WAS PODPUSZCZA ŻEBY PO RAZ KOLEJNY WYLAĆ KOLEJNĄ DAWKĘ HEJTU I FRUSTRACJI NA LINIĘ JELENIOGÓRSKĄ I UDOWODNIĆ WSZEM I WOBEC, ŻE JAKIŚ ZAPYZIAŁY WĘGLINIEC TO PĘPEK ŚWIATA PRZEZ KTÓRY POWINNY JEŹDZIĆ WSZYSTKIE POCIĄGI A LINIA E-30 JEST NAJWAŻNIEJSZA W POLSCE! JAK KTOŚ NAPISZE Z SENSEM ODPOWIEDŹ INNĄ NIŻ POGLĄDY FRYZJERKI TO ZARAZ WŁĄCZA SIĘ KTOŚ Z RODZINY FRYZJERKI RIPOSTUJĄCY SENSOWNY GŁOS JAKIMIŚ BZDURAMI A BARDZIEJ NIEWYGODNE OPINIE SĄ USUWANE! NAJLEPIEJ W OGÓLE NIE ZABIERAĆ GŁOSU NA TYM ZMANIPULOWANYM FORUM TO WTEDY UMRZE ONO ŚMIERCIĄ NATURALNĄ. WBREW TEMU CO TEN CHORY Z NIENAWIŚCI BABSZTYL WYPISUJE NIKT POZA GARSTKĄ MIKOLI NIE CZYTA TEGO ŚCIEKU, W KOLEJACH DOLNOŚLĄSKICH I UMWD OD DAWNA MAJĄ TYLKO POLEWKĘ Z WYPISYWANYCH TAM BZDUR, ZA TO DUŻO LUDZI CZYTA POPULARNE PORTALE TAKIE JAK TEN!
~Rozkładowiec2019-09-02 15:19:00 z adresu IP: (87.101.xxx.xxx)
NIE DYSKUTUJCIE Z FRYZJERKĄ NA JEJ BLOGU INFOKOLEJ. PL UDAJĄCYM FORUM O WARIANTACH OBJAZDU TUNELU W WOJANOWIE NA CZAS REMONTU!!! TA BABA SPECJALNIE WAS PODPUSZCZA ŻEBY PO RAZ KOLEJNY WYLAĆ KOLEJNĄ DAWKĘ HEJTU I FRUSTRACJI NA LINIĘ JELENIOGÓRSKĄ I UDOWODNIĆ WSZEM I WOBEC, ŻE JAKIŚ ZAPYZIAŁY WĘGLINIEC TO PĘPEK ŚWIATA PRZEZ KTÓRY POWINNY JEŹDZIĆ WSZYSTKIE POCIĄGI A LINIA E-30 JEST NAJWAŻNIEJSZA W POLSCE! JAK KTOŚ NAPISZE Z SENSEM ODPOWIEDŹ INNĄ NIŻ POGLĄDY FRYZJERKI TO ZARAZ WŁĄCZA SIĘ KTOŚ Z RODZINY FRYZJERKI RIPOSTUJĄCY SENSOWNY GŁOS JAKIMIŚ BZDURAMI A BARDZIEJ NIEWYGODNE OPINIE SĄ USUWANE! NAJLEPIEJ W OGÓLE NIE ZABIERAĆ GŁOSU NA TYM ZMANIPULOWANYM FORUM TO WTEDY UMRZE ONO ŚMIERCIĄ NATURALNĄ. WBREW TEMU CO TEN CHORY Z NIENAWIŚCI BABSZTYL WYPISUJE NIKT POZA GARSTKĄ MIKOLI NIE CZYTA TEGO ŚCIEKU, W KOLEJACH DOLNOŚLĄSKICH I UMWD OD DAWNA MAJĄ TYLKO POLEWKĘ Z WYPISYWANYCH TAM BZDUR, ZA TO DUŻO LUDZI CZYTA POPULARNE PORTALE TAKIE JAK TEN!
~Rozkładowiec2019-09-02 15:18:46 z adresu IP: (87.101.xxx.xxx)
NIE DYSKUTUJCIE Z FRYZJERKĄ NA JEJ BLOGU INFOKOLEJ. PL UDAJĄCYM FORUM O WARIANTACH OBJAZDU TUNELU W WOJANOWIE NA CZAS REMONTU!!! TA BABA SPECJALNIE WAS PODPUSZCZA ŻEBY PO RAZ KOLEJNY WYLAĆ KOLEJNĄ DAWKĘ HEJTU I FRUSTRACJI NA LINIĘ JELENIOGÓRSKĄ I UDOWODNIĆ WSZEM I WOBEC, ŻE JAKIŚ ZAPYZIAŁY WĘGLINIEC TO PĘPEK ŚWIATA PRZEZ KTÓRY POWINNY JEŹDZIĆ WSZYSTKIE POCIĄGI A LINIA E-30 JEST NAJWAŻNIEJSZA W POLSCE! JAK KTOŚ NAPISZE Z SENSEM ODPOWIEDŹ INNĄ NIŻ POGLĄDY FRYZJERKI TO ZARAZ WŁĄCZA SIĘ KTOŚ Z RODZINY FRYZJERKI RIPOSTUJĄCY SENSOWNY GŁOS JAKIMIŚ BZDURAMI A BARDZIEJ NIEWYGODNE OPINIE SĄ USUWANE! NAJLEPIEJ W OGÓLE NIE ZABIERAĆ GŁOSU NA TYM ZMANIPULOWANYM FORUM TO WTEDY UMRZE ONO ŚMIERCIĄ NATURALNĄ. WBREW TEMU CO TEN CHORY Z NIENAWIŚCI BABSZTYL WYPISUJE NIKT POZA GARSTKĄ MIKOLI NIE CZYTA TEGO ŚCIEKU, W KOLEJACH DOLNOŚLĄSKICH I UMWD OD DAWNA MAJĄ TYLKO POLEWKĘ Z WYPISYWANYCH TAM BZDUR, ZA TO DUŻO LUDZI CZYTA POPULARNE PORTALE TAKIE JAK TEN!
~Komentarz został usunięty2019-09-02 14:51:54 z adresu IP: (45.248.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2019-09-02 14:48:13 z adresu IP: (45.248.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Arkadiusz Langier2019-09-02 00:25:09 z adresu IP: (185.5.xxx.xxx)
Ja pojadę. Przy wyjeździe na weekend (jednodniowe wypady z Wrocławia w Bory Dolnośląskie nie kalkulują się, bo pół dnia spędza się w pociągu) godzina więcej w pociągu nie robi mi różnicy. Zresztą jazda z przesiadką na autobus nie będzie wiele krótsza, a kto wie czy nawet nie dłuższa, jeśli organizacja KKZ w rejonie Bolesławca będzie do przysłowiowej dupy (za mało autobusów, długi czas oczekiwania itp.). Uściślając, IC "Słowacki" jedzie z Wrocławia (odj. 13:27) do Szklarskiej Poręby (przyj. 16:32) 3 godziny i 5 min. Tyle nie mógłby jechać przez Węgliniec przyspieszony pociąg KD. Dla mnie czas nie do zaakceptowania. Wolę nieco krótszą jazdę z przesiadką na autobus niż połączenie bezpośrednie przez dziury typu Węgliniec czy Zgorzelec. Tym bardziej, że KKZ w wykonaniu KD zawsze była bardzo sprawnie zorganizowana. Przez Węgliniec powinny jechać pociągi PKP IC tylko te jadące do Szklarskiej Poręby. Wszystkie do Zgorzelca zlikwidować. Wałbrzych też nie będzie czuł się pominięty. Aczkolwiek sądzę, że na czas remontu wiaduktu w Bolesławcu PKP IC przeorganizuje siatkę połączeń i EIP/IC/TLK jadące do Wrocławia zakończą bieg w Wałbrzychu bo pchanie ich do Wrocławia będzie nieopłacalne - będą to klasyczne muchowozy.
~Katarzyna Artur Kotlarek2019-09-01 16:35:08 z adresu IP: (185.230.xxx.xxx)
W kwestii pociągów do Wrocka przez Lubań to z obecnego rozkładu wynika, że jest około 1 godz. 40 min. różnicy między trasą JG przez Wałbrzych a JG przez Lubań. Nie da się tego przeżyć. Przypuszczam, że w przypadku uruchomienia KKZ na zamkniętym odcinku czas przejazdu pewnie byłby podobny co teraz. W przypadku kursów przyśpieszonych przez Wałbrzych można uzyskać jeszcze lepszy czas. Z resztą w przyszłym roku PLKa miała przeprowadzić prace torowe tak aby prędkość na całym odcinku wynosiła 100km/h. Ale że pianiądze poszły na linię do Sobótki, nic z tego nie będzie. Więc czas przejazdu do Lubania z pewnością się nie skróci. Jeszcze jeden minus takiej zmiany to JG straci bezpośrednie połączenie z Wałbrzychem a Wałbrzych z JG a może i ze Szklarską Porębą. Przy okazji można przetestować czy takie połączenie JG/Wałbrzych /Wrocław miałoby sens na "dłuższą metę".
~Kasia Kotlarek2019-09-02 00:27:04 z adresu IP: (185.5.xxx.xxx)
Do Artur: Uważaj, bo ci captcha wyskoczy, ty miszczu trollowania przez Aero2. Sam się podszywasz pod Artura.
~Artur 2019-09-02 00:12:12 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Proszę o usunięcie komentarza napisanego przez Katarzyna Artur Kotlarek. Ktoś podszywa się pod moje dane.
~Anema z Infotrolluj. pl2019-08-31 23:18:42 z adresu IP: (210.217.xxx.xxx)
Chyba sam w to nie wierzysz. Doniesienia medialne, bynajmniej nie wyssane z brudnego palca, mówią nawet o kilkunastu miesiącach. Wszelkie remonty wiaduktów kolejowych w Polsce ciągną się niemiłosiernie, a terminy nigdy nie są dotrzymywane. Przykłady można mnożyć, także na Dolnym Śląsku (przez ile lat remontowali wiadukt w Nowej Rudzie). Nieudolność PKP PLK w tym względzie jest już legendarna! Za to zyskamy o wiele większe zaplecza pasażerskie w postaci Jeleniej Góry i Lwówka Śląskiego. Oba miasta generują większy ruch pasażerski niż Zgorzelec i Wrocław (dane UTK). Do tego jeszcze Szklarska Poręba i turystyczny Karpacz po reaktywacji. Temat niezwykle niewygodny dla zgorzeleckiego mikolstwa i kompletnie zamilczany przez mikolski „półświatek”, dlatego przypominam: giepe{kropka}wordpress{kropka}com/2011/01/23/stacja-zgorzelec-miasto/ Oczywiście nie da się wszystkich pociągów IC do Zgorzelca przetrasować przez Jelenią Górę i Lwówek, ze względu na ograniczoną przepustowość jednotorowej linii Jelenia Góra - Lwówek - Zebrzydowa. Ale myślę, że z Dartami nie byłoby problemu (reszta do Szklarskiej Poręby). Z punktu widzenia pasażera, szczególnie turysty, lepsza jest nieco dłuższa jazda bez przesiadki, niż z uciążliwą przesiadką na autobus. KKZ powinna być uruchomiona wyłącznie z myślą o lokalsach, w ruchu stricte regionalnym (dojazdy do szkoły, pracy etc.). No bo jak sobie wyobrażasz KKZ wykonaniu PKP IC? Pociągiem do Legnicy, czy nawet Bolesławca, a dalej do Zgorzelca autobusem? Absurd! KKZ będzie dla KD ogromnym wyzwaniem! Autobus ma małą pojemność i na niektóre kursy tych autobusów musiałoby być kilka, żeby zabrać wszystkich pasażerów. Wierzycie w cuda? Zwłaszcza w cuda KD w kwestii KKZ? No to gratuluję wiary. :DD Dlatego minimum trzy pary pociągów relacji Wrocław - Węgliniec powinny w tym czasie jeździć przez Jelenią Górę, żeby grzybiarze mogli spokojnie pojechać w góry i spokojnie z nich wrócić. Zwłaszcza w weekendy i w sezonie grzybowym (październik, listopad).
~Nierealny z dezInfokolej2019-08-31 23:15:01 z adresu IP: (66.133.xxx.xxx)
Anema, pociąg IC i dalej KKZ - takie połączenie zostanie olane przez turystów. Ludzi przyciągają połączenia bezpośrednie, a nie jakieś uciążliwe kombinacje, dlatego słuszne byłoby wytrasowanie niektórych pociągów IC przez Jelenią Górę. Ja w Bory Dolnośląskie koleją nie pojadę jeśli nie będzie z Jeleniej Góry bezpośredniego pociągu do Drezna. Grzybiarze z wiadrami nie będą się wycierać po ciasnych i zatłoczonych busach. Oleją Zgorzelec i Bory Dolnośląskie i pojadą w góry, których wokół Jeleniej Góry nie brakuje.
~Anema z Infotrolluj. pl2019-08-31 01:34:08 z adresu IP: (179.48.xxx.xxx)
Takie rozwiązanie dobre jest lokalsów, ale nie dla turystów. Smród wasabi dobrze kombinuje, ale ja bym to trochę doprecyzowała. Pociągi IC: * Pendolino wydłużyć do Szklarskiej Poręby; * Darty puścić zamiast przez Węgliniec przez Wałbrzych; * składy wagonowe na E30 w ogóle wywalić. Pociągi KD/PR: * Impulsy do Legnicy, dalej KKZ aż do Zgorzelca tak jak piszesz; * pociągi KD wożące grzybiarzy w Bory Dolnośląskie puścić przez Jelenią Górę jako przyspieszone (wystarczą 3 pary Wrocław - Węgliniec - Wrocław); * wagonowy „Kamieńczyk” PR ze Szklarskiej Poręby skrócić do Wałbrzycha (ewentualnie puścić do Poznania przez Lwówek i Zebrzydową, choć to mało praktyczne ze względu na kilkukrotną zmianę kierunku jazdy i konieczność manewrowania lokomotywami). Bez sprawnej komunikacji kolejowej na czas zamknięcia wiaduktu w Bolesławcu zgorzeleckie busiarstwo znów nabierze wiatru w żagle. Dlatego przedstawiajcie swoje pomysły, bo na mózgi betonu KD tudzież PKP IC bym nie liczyła. Kolejowa wierchuszka uważnie czyta nasz blog, nie bez powodu...
~Anema z Infotrolluj. pl2019-08-31 01:33:25 z adresu IP: (179.48.xxx.xxx)
Takie rozwiązanie dobre jest lokalsów, ale nie dla turystów. Anonimowy dobrze kombinuje, ale ja bym to trochę doprecyzowała. Pociągi IC: * Pendolino wydłużyć do Szklarskiej Poręby; * Darty puścić zamiast przez Węgliniec przez Wałbrzych; * składy wagonowe na E30 w ogóle wywalić. Pociągi KD/PR: * Impulsy do Legnicy, dalej KKZ aż do Zgorzelca tak jak piszesz; * pociągi KD wożące grzybiarzy w Bory Dolnosląskie puścić przez Jelenią Górę jako przyspieszone (wystarczą 3 pary Wrocław - Węgliniec - Wrocław); * wagonowy „Kamieńczyk” PR ze Szklarskiej Poręby skrócić do Wałbrzycha (ewentualnie puścić do Poznania przez Lwówek i Zebrzydową, choć to mało praktyczne ze względu na kilkukrotną zmianę kierunku jazdy i konieczność manewrowania lokomotywami). Bez sprawnej komunikacji kolejowej na czas zamknięcia wiaduktu w Bolesławcu zgorzeleckie busiarstwo znów nabierze wiatru w żagle. Dlatego przedstawiajcie swoje pomysły, bo na mózgi betonu KD tudzież PKP IC bym nie liczyła. Kolejowa wierchuszka uważnie czyta nasz blog, nie bez powodu...
~smród wasabi2019-08-30 04:34:21 z adresu IP: (190.2.xxx.xxx)
I ciekawe dlaczego po wpisaniu w Google nicka "wasabiWKS" i połówki jego adresu IP ujawnionego pod innym artykułem (93.175.116.87) wyświetlają się wyłącznie strony Polskiego Radia Wrocław na których ten wrocławski świr naparza na Lwówek, Jelenią Górę, sołtysa Marczowa itd.? Policja i pomawiane osoby - do roboty! Czy operator Aero2 wie do jakich celów ów osobnik wykorzystuje tę sieć, a przede wszystkim możliwość łatwej zmiany numeru IP za pomocą sieci Aero2? Czy firma PSSK Sp. z o.o. - operator sieci kablowych i dostawca internetu z Wrocławia mający swoją siedzibę przy ul. Racławickiej 52a, właściciel numeru IP 93.175.116.87 w domenie h11687{kropka}man{kropka}tk-internet{kropka}pl przedzielonego temu osobnikowi zdaje sobie sprawę, że za pomocą jego sieci od długiego czasu notorycznie łamane jest prawo w internecie?
~Komentarz został usunięty2019-08-29 22:25:30 z adresu IP: (190.2.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Paweł Kukurowski2019-08-29 20:48:47 z adresu IP: (185.128.xxx.xxx)
Sorry, ale po tym, co się stało przy remoncie tunelu kolejowego na linii nr 286 (Wałbrzych-Kłodzko) nie wierzę w żadne zapewnienia KD, że będzie szybko. Tunel był otwarty już w grudniu 2018 r., a pół roku po tej dacie ciągle jeździła tam komunikacja zastępcza, mimo że w tunelu już nie dłubali... PLK twierdzi: "Prace przy przebudowie sklepienia będą jednak wymagały jej zamknięcia. Okres ten planowany jest na sześć tygodni, a zapowiadany czas całej przebudowy wynosi 78 tygodni".
~lesźcz z Odry2019-08-29 17:07:30 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
PiS pomozcie bo tu całe PO staje okoniem.
~baret2019-08-29 16:52:41 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Może ukaże się fachowa i autoryzowana opinia a nie medialne fakenewsy
~Pasażer2019-08-29 15:06:50 z adresu IP: (184.75.xxx.xxx)
Znając Koleje Dolnośląskie, tylko się ucieszą gdy pasażerów będzie mniej. Po to zresztą polikwidowali swoje najatrakcyjniejsze oferty (Bilet Sudecki i EuroNysa za 25 zł). Ot, taka mentalna różnica między Polską i Czechami. Tam zachęca się ludzi do korzystania z komunikacji publicznej a nie zniechęca. I dlatego od początku sierpnia jeżdżę autem do Czech i tam kupuję EuroNysę i przesiadam się na pociąg. Jak dla mnie KD mogą w ogóle zwijać się z torów.
~wasabiWKS IP93.175.116.872019-08-29 20:17:16 z adresu IP: (185.128.xxx.xxx)
do ~informatyk po studiach: Ciebie wrocławski kmiocie przecież nawet nie stać na bilet kolejowy.
~informatyk po studiach2019-08-29 17:15:29 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
a ja jeżdżę autem do Jugosławii po najtańsze bilety PKP...
~tomek2019-08-29 15:00:11 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
PiS rządzi w sejmiku i w warszawie - a drogi ekspresowej Wrocław - Jelenia Góra - Zgorzelec jak nie było tak nie ma.
~janek2019-08-29 20:01:31 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Trole ruszyły zawszę liczniki na -307 widać że pętla until się zapętliła ;)
~bystrzak20002019-08-29 14:22:07 z adresu IP: (45.248.xxx.xxx)
Spokojnie, tunel będzie zamknięty przez półtora roku, ale Koleje Dolnośląskie zorganizują komunikację zastępczą na półtora roku. Dla nich taniej jest wozić ludzi busami, nawet im brakuje pociągów. Na linii lwóweckiej też wozili ludzi busami na długo zanim PLK zamknęła linię kolejową, w efekcie czego wygasiły już wcześniej cały ruch co jest niewątpliwą "zasługą" właśnie Kolei Dolnośląskich. Ps. Widzę, że serwery w KD aż grzeją się od minusowania niewygodnych opinii, czego przykład mamy poniżej.
~wasabiWKS IP93.175.116.872019-08-29 20:18:58 z adresu IP: (185.128.xxx.xxx)
do ~sołtys: Dokładnie tak! Komunikacja zastępcza będzie tylko dla mieszkańców Wałbrzycha, dla buraków z wsiocławia będzie tylko pałą przez łeb.
~sołtys2019-08-29 17:26:32 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Nie będzie komunikacji zastępczej. Przecież z wsioclawia nikt nie jeździ.
~Kibic2019-08-29 12:43:54 z adresu IP: (165.225.xxx.xxx)
A na jakiej podstawie Pan stwierdza, że remont będzie trwał maksymalnie 6 tygodni, a nie 6 miesięcy? Opinie przedsiębiorstw budowalnych czy coś?
~Paweł Kukurowski2019-08-30 14:21:25 z adresu IP: (192.230.xxx.xxx)
Bo jakiś anonimowy Grzegorz oczywiście wie lepiej ile będzie trwał remont tunelu, lepiej nawet niż wykonawca i zarządca sieci. Czy ów Grzegorz odrobił już lekcje do gimnazjum? Wszak nowy rok szkolny za pasem! Expert Grzegorz marnuje się na tym forum, skoro wie ile będzie trwał remont mimo że właściciel mówi co innego to może powinien zatrudnić się w PLk w charakterze wróżbity?
~Grzegorz2019-08-30 07:27:52 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Panowie, nasze instytucje właścicielskie jeśli chodzi o infrastrukturę raczej nie grzeszą wybitnymi fachowcami od planowania inwestycji. Tacy sa po prostu drodzy. Wiara nie ma tu nic do rzeczy. Póki nie będzie projektu, a najlepiej harmonogramu Wykonawcy nie ma co się kłócić. Byłbym jednak sceptyczny jeśli chodzi o optymistyczne zapowiedzi.
~Paweł Sraweł2019-08-29 20:21:25 z adresu IP: (185.128.xxx.xxx)
Wierzyć to sobie możesz nawet w gruszki na wierzbie. Bardziej wierzę PLK niż KD. co do tunelu na linii Wałbrzych - Kłodzko to tam też tak było, że PLK wcześniej uporała się z remontem, a KD mimo to dalej puszczały busy, bo brakowało im szynobusów. Ot, taki przewoźnik.
~Ble2019-08-29 17:44:10 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Kula z papugą
~Paweł2019-08-29 16:42:21 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Sorry, ale po tym, co się stało przy remoncie tunelu kolejowego na linii nr 286 (Wałbrzych-Kłodzko) nie wierzę w żadne zapewnienia, że będzie szybko. Miał być otwarty w grudniu 2018 r., a pół roku po tej dacie ciągle jeździła tam komunikacja zastępcza, bo w tunelu wciąż dłubali... PLK twierdzi: "Prace przy przebudowie sklepienia będą jednak wymagały jej zamknięcia. Okres ten planowany jest na sześć tygodni, a zapowiadany czas całej przebudowy wynosi 78 tygodni".
~do Paweł2019-08-29 15:11:37 z adresu IP: (184.75.xxx.xxx)
To nie pan Mróz obiecuje, tylko takie informacje podała PLK. A że w KD z półtora miesiąca zrobiono półtora roku, to już inna sprawa. Pewnie swoim zwyczajem zrobią KKA na dłużej niż to wymaga remont a całą winę będą zwalać na innych. Pamiętam doskonale jak poprzedni prezes KD Rachwalski biegał z jęzorem do mediów i w ten sposób oczerniał innej instytucje za swoją własną nieudolność. I tylko wtajemniczeni będą wiedzieć, że prawdziwym powodem są problemy taborowe przewoźnika a nie remont tunelu.
~trole2019-08-29 15:00:57 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Widać po ilości minusów że farbyka troli działa ;)
~Paweł2019-08-29 12:55:47 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Trwa kampania wyborcza i pan Mróz obieca wszystko, aby tylko zostać ponownie wybranym do Senatu.