PiS stawia na inwestycje drogowe i kolejowe w rejonie jeleniogórskim

Piotr Słowiński, PP | Utworzono: 2019-08-29 12:05 | Zmodyfikowano: 2019-08-29 12:05
A|A|A

fot. Piotr Słowiński

Działacze PiS podkreślali na dzisiejszej konferencji prasowej, że w kolejnych latach poprawi się komunikacyjna dostępność Jeleniej Góry dzięki inwestycjom kolejowym i drogowym. Senator Krzysztof Mróz zapewnił, że tunel w Wojanowie, który ma być remontowany w najbliższych latach, decyzją ministra będzie zamknięty nie na półtora roku, a co najwyżej na 6 tygodni:

Wojciech Leszczyk, kandydat Prawa i Sprawiedliwości do sejmu nie zgadza się z zarzutami opozycji, że poprawa infrastruktury komunikacyjnej jest dla regionu jeleniogórskiego obciążeniem. - Inwestycje drogowe poprawią sytuację dojeżdżających do nas turystów i to już przed najbliższym sezonem zimowym. Choć czasem wiążą się z czasowym zamykaniem dróg, jak to ma miejsce w Bolkowie, nie powodują znaczących strat w turystyce - mówi Wojciech Leszczyk z PiS:

Działacze Prawa i Sprawiedliwości zaapelowali do jeleniogórskich struktur PO, by zajęli się rozwiązywaniem problemów miasta, na które mają wpływ, zamiast krytykowania rządowych inwestycji, które poprawiają jakość życia w regionie.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Auuu07-469
2019-09-05 15:30:43
z adresu IP: (165.231.xxx.xxx)
Ocena: 7
Anema, myślę że zgorzeleccy "mikole" po prostu gdzieś przeczytali, że E-30 jest najważniejsza na Dolnym Śląsku. Tylko nie doczytali, że chodzi o ruch towarowy, a nie pasażerski - w tym drugim 274 bije na głowę nie od dziś zgorzelecką linię. Lata zaniedbań spowodowały, że teraz pasażera trzeba z mozołem odzyskiwać.EOT Co do remontu wiaduktu to z jednej strony dobrze bo po naprawie nie trzeba będzie tam zwalniać. Jednak KKZ będzie uciążliwa, to normalne. Sensowna będzie na odcinku Bolesławiec - .Zgorzelec (w Zebrzydowej bardzo ciężko podjechać pod sam dworzec), problemem jednak zwłaszcza na weekendy będzie wioska Węgliniec. Tam na całej długości miejscowości jest zakaz wjazdu pojazdów cięższych niż 3,5 tony. A na sobotnie wypady w Bory Dolnośląskie to wymarzone miejsce. Pamiętam jak dziś jeden mój wypad z większą grupą właśnie do Węglińca. Jechaliśmy EN71-043, z którego w Węglińcu właśnie oprócz mojej 16-osobowej grupy wysypała się ilość grzybiarzy i kolejarzy przekraczająca pojemność dużego autobusu... Trzydzieści Sprinterów (bo tylko to wjedzie w głąb Węglińca) nie zmieściłoby wszystkich...
~Rozkładowiec
2019-09-02 15:19:09
z adresu IP: (87.101.xxx.xxx)
Ocena: 8
NIE DYSKUTUJCIE Z FRYZJERKĄ NA JEJ BLOGU INFOKOLEJ. PL UDAJĄCYM FORUM O WARIANTACH OBJAZDU TUNELU W WOJANOWIE NA CZAS REMONTU!!! TA BABA SPECJALNIE WAS PODPUSZCZA ŻEBY PO RAZ KOLEJNY WYLAĆ KOLEJNĄ DAWKĘ HEJTU I FRUSTRACJI NA LINIĘ JELENIOGÓRSKĄ I UDOWODNIĆ WSZEM I WOBEC, ŻE JAKIŚ ZAPYZIAŁY WĘGLINIEC TO PĘPEK ŚWIATA PRZEZ KTÓRY POWINNY JEŹDZIĆ WSZYSTKIE POCIĄGI A LINIA E-30 JEST NAJWAŻNIEJSZA W POLSCE! JAK KTOŚ NAPISZE Z SENSEM ODPOWIEDŹ INNĄ NIŻ POGLĄDY FRYZJERKI TO ZARAZ WŁĄCZA SIĘ KTOŚ Z RODZINY FRYZJERKI RIPOSTUJĄCY SENSOWNY GŁOS JAKIMIŚ BZDURAMI A BARDZIEJ NIEWYGODNE OPINIE SĄ USUWANE! NAJLEPIEJ W OGÓLE NIE ZABIERAĆ GŁOSU NA TYM ZMANIPULOWANYM FORUM TO WTEDY UMRZE ONO ŚMIERCIĄ NATURALNĄ. WBREW TEMU CO TEN CHORY Z NIENAWIŚCI BABSZTYL WYPISUJE NIKT POZA GARSTKĄ MIKOLI NIE CZYTA TEGO ŚCIEKU, W KOLEJACH DOLNOŚLĄSKICH I UMWD OD DAWNA MAJĄ TYLKO POLEWKĘ Z WYPISYWANYCH TAM BZDUR, ZA TO DUŻO LUDZI CZYTA POPULARNE PORTALE TAKIE JAK TEN!
~Rozkładowiec
2019-09-02 15:19:00
z adresu IP: (87.101.xxx.xxx)
Ocena: 9
NIE DYSKUTUJCIE Z FRYZJERKĄ NA JEJ BLOGU INFOKOLEJ. PL UDAJĄCYM FORUM O WARIANTACH OBJAZDU TUNELU W WOJANOWIE NA CZAS REMONTU!!! TA BABA SPECJALNIE WAS PODPUSZCZA ŻEBY PO RAZ KOLEJNY WYLAĆ KOLEJNĄ DAWKĘ HEJTU I FRUSTRACJI NA LINIĘ JELENIOGÓRSKĄ I UDOWODNIĆ WSZEM I WOBEC, ŻE JAKIŚ ZAPYZIAŁY WĘGLINIEC TO PĘPEK ŚWIATA PRZEZ KTÓRY POWINNY JEŹDZIĆ WSZYSTKIE POCIĄGI A LINIA E-30 JEST NAJWAŻNIEJSZA W POLSCE! JAK KTOŚ NAPISZE Z SENSEM ODPOWIEDŹ INNĄ NIŻ POGLĄDY FRYZJERKI TO ZARAZ WŁĄCZA SIĘ KTOŚ Z RODZINY FRYZJERKI RIPOSTUJĄCY SENSOWNY GŁOS JAKIMIŚ BZDURAMI A BARDZIEJ NIEWYGODNE OPINIE SĄ USUWANE! NAJLEPIEJ W OGÓLE NIE ZABIERAĆ GŁOSU NA TYM ZMANIPULOWANYM FORUM TO WTEDY UMRZE ONO ŚMIERCIĄ NATURALNĄ. WBREW TEMU CO TEN CHORY Z NIENAWIŚCI BABSZTYL WYPISUJE NIKT POZA GARSTKĄ MIKOLI NIE CZYTA TEGO ŚCIEKU, W KOLEJACH DOLNOŚLĄSKICH I UMWD OD DAWNA MAJĄ TYLKO POLEWKĘ Z WYPISYWANYCH TAM BZDUR, ZA TO DUŻO LUDZI CZYTA POPULARNE PORTALE TAKIE JAK TEN!
~Rozkładowiec
2019-09-02 15:18:46
z adresu IP: (87.101.xxx.xxx)
Ocena: 8
NIE DYSKUTUJCIE Z FRYZJERKĄ NA JEJ BLOGU INFOKOLEJ. PL UDAJĄCYM FORUM O WARIANTACH OBJAZDU TUNELU W WOJANOWIE NA CZAS REMONTU!!! TA BABA SPECJALNIE WAS PODPUSZCZA ŻEBY PO RAZ KOLEJNY WYLAĆ KOLEJNĄ DAWKĘ HEJTU I FRUSTRACJI NA LINIĘ JELENIOGÓRSKĄ I UDOWODNIĆ WSZEM I WOBEC, ŻE JAKIŚ ZAPYZIAŁY WĘGLINIEC TO PĘPEK ŚWIATA PRZEZ KTÓRY POWINNY JEŹDZIĆ WSZYSTKIE POCIĄGI A LINIA E-30 JEST NAJWAŻNIEJSZA W POLSCE! JAK KTOŚ NAPISZE Z SENSEM ODPOWIEDŹ INNĄ NIŻ POGLĄDY FRYZJERKI TO ZARAZ WŁĄCZA SIĘ KTOŚ Z RODZINY FRYZJERKI RIPOSTUJĄCY SENSOWNY GŁOS JAKIMIŚ BZDURAMI A BARDZIEJ NIEWYGODNE OPINIE SĄ USUWANE! NAJLEPIEJ W OGÓLE NIE ZABIERAĆ GŁOSU NA TYM ZMANIPULOWANYM FORUM TO WTEDY UMRZE ONO ŚMIERCIĄ NATURALNĄ. WBREW TEMU CO TEN CHORY Z NIENAWIŚCI BABSZTYL WYPISUJE NIKT POZA GARSTKĄ MIKOLI NIE CZYTA TEGO ŚCIEKU, W KOLEJACH DOLNOŚLĄSKICH I UMWD OD DAWNA MAJĄ TYLKO POLEWKĘ Z WYPISYWANYCH TAM BZDUR, ZA TO DUŻO LUDZI CZYTA POPULARNE PORTALE TAKIE JAK TEN!
~Komentarz został usunięty
2019-09-02 14:51:54
z adresu IP: (45.248.xxx.xxx)
Ocena: 7
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty
2019-09-02 14:48:13
z adresu IP: (45.248.xxx.xxx)
Ocena: 0
Komentarz został usunięty
~Arkadiusz Langier
2019-09-02 00:25:09
z adresu IP: (185.5.xxx.xxx)
Ocena: 8
Ja pojadę. Przy wyjeździe na weekend (jednodniowe wypady z Wrocławia w Bory Dolnośląskie nie kalkulują się, bo pół dnia spędza się w pociągu) godzina więcej w pociągu nie robi mi różnicy. Zresztą jazda z przesiadką na autobus nie będzie wiele krótsza, a kto wie czy nawet nie dłuższa, jeśli organizacja KKZ w rejonie Bolesławca będzie do przysłowiowej dupy (za mało autobusów, długi czas oczekiwania itp.). Uściślając, IC "Słowacki" jedzie z Wrocławia (odj. 13:27) do Szklarskiej Poręby (przyj. 16:32) 3 godziny i 5 min. Tyle nie mógłby jechać przez Węgliniec przyspieszony pociąg KD. Dla mnie czas nie do zaakceptowania. Wolę nieco krótszą jazdę z przesiadką na autobus niż połączenie bezpośrednie przez dziury typu Węgliniec czy Zgorzelec. Tym bardziej, że KKZ w wykonaniu KD zawsze była bardzo sprawnie zorganizowana. Przez Węgliniec powinny jechać pociągi PKP IC tylko te jadące do Szklarskiej Poręby. Wszystkie do Zgorzelca zlikwidować. Wałbrzych też nie będzie czuł się pominięty. Aczkolwiek sądzę, że na czas remontu wiaduktu w Bolesławcu PKP IC przeorganizuje siatkę połączeń i EIP/IC/TLK jadące do Wrocławia zakończą bieg w Wałbrzychu bo pchanie ich do Wrocławia będzie nieopłacalne - będą to klasyczne muchowozy.
~Katarzyna Artur Kotlarek
2019-09-01 16:35:08
z adresu IP: (185.230.xxx.xxx)
Ocena: 9
W kwestii pociągów do Wrocka przez Lubań to z obecnego rozkładu wynika, że jest około 1 godz. 40 min. różnicy między trasą JG przez Wałbrzych a JG przez Lubań. Nie da się tego przeżyć. Przypuszczam, że w przypadku uruchomienia KKZ na zamkniętym odcinku czas przejazdu pewnie byłby podobny co teraz. W przypadku kursów przyśpieszonych przez Wałbrzych można uzyskać jeszcze lepszy czas. Z resztą w przyszłym roku PLKa miała przeprowadzić prace torowe tak aby prędkość na całym odcinku wynosiła 100km/h. Ale że pianiądze poszły na linię do Sobótki, nic z tego nie będzie. Więc czas przejazdu do Lubania z pewnością się nie skróci. Jeszcze jeden minus takiej zmiany to JG straci bezpośrednie połączenie z Wałbrzychem a Wałbrzych z JG a może i ze Szklarską Porębą. Przy okazji można przetestować czy takie połączenie JG/Wałbrzych /Wrocław miałoby sens na "dłuższą metę".
~Anema z Infotrolluj. pl
2019-08-31 23:18:42
z adresu IP: (210.217.xxx.xxx)
Ocena: 10
Chyba sam w to nie wierzysz. Doniesienia medialne, bynajmniej nie wyssane z brudnego palca, mówią nawet o kilkunastu miesiącach. Wszelkie remonty wiaduktów kolejowych w Polsce ciągną się niemiłosiernie, a terminy nigdy nie są dotrzymywane. Przykłady można mnożyć, także na Dolnym Śląsku (przez ile lat remontowali wiadukt w Nowej Rudzie). Nieudolność PKP PLK w tym względzie jest już legendarna! Za to zyskamy o wiele większe zaplecza pasażerskie w postaci Jeleniej Góry i Lwówka Śląskiego. Oba miasta generują większy ruch pasażerski niż Zgorzelec i Wrocław (dane UTK). Do tego jeszcze Szklarska Poręba i turystyczny Karpacz po reaktywacji. Temat niezwykle niewygodny dla zgorzeleckiego mikolstwa i kompletnie zamilczany przez mikolski „półświatek”, dlatego przypominam: giepe{kropka}wordpress{kropka}com/2011/01/23/stacja-zgorzelec-miasto/ Oczywiście nie da się wszystkich pociągów IC do Zgorzelca przetrasować przez Jelenią Górę i Lwówek, ze względu na ograniczoną przepustowość jednotorowej linii Jelenia Góra - Lwówek - Zebrzydowa. Ale myślę, że z Dartami nie byłoby problemu (reszta do Szklarskiej Poręby). Z punktu widzenia pasażera, szczególnie turysty, lepsza jest nieco dłuższa jazda bez przesiadki, niż z uciążliwą przesiadką na autobus. KKZ powinna być uruchomiona wyłącznie z myślą o lokalsach, w ruchu stricte regionalnym (dojazdy do szkoły, pracy etc.). No bo jak sobie wyobrażasz KKZ wykonaniu PKP IC? Pociągiem do Legnicy, czy nawet Bolesławca, a dalej do Zgorzelca autobusem? Absurd! KKZ będzie dla KD ogromnym wyzwaniem! Autobus ma małą pojemność i na niektóre kursy tych autobusów musiałoby być kilka, żeby zabrać wszystkich pasażerów. Wierzycie w cuda? Zwłaszcza w cuda KD w kwestii KKZ? No to gratuluję wiary. :DD Dlatego minimum trzy pary pociągów relacji Wrocław - Węgliniec powinny w tym czasie jeździć przez Jelenią Górę, żeby grzybiarze mogli spokojnie pojechać w góry i spokojnie z nich wrócić. Zwłaszcza w weekendy i w sezonie grzybowym (październik, listopad).
~Nierealny z dezInfokolej
2019-08-31 23:15:01
z adresu IP: (66.133.xxx.xxx)
Ocena: 9
Anema, pociąg IC i dalej KKZ - takie połączenie zostanie olane przez turystów. Ludzi przyciągają połączenia bezpośrednie, a nie jakieś uciążliwe kombinacje, dlatego słuszne byłoby wytrasowanie niektórych pociągów IC przez Jelenią Górę. Ja w Bory Dolnośląskie koleją nie pojadę jeśli nie będzie z Jeleniej Góry bezpośredniego pociągu do Drezna. Grzybiarze z wiadrami nie będą się wycierać po ciasnych i zatłoczonych busach. Oleją Zgorzelec i Bory Dolnośląskie i pojadą w góry, których wokół Jeleniej Góry nie brakuje.
~Anema z Infotrolluj. pl
2019-08-31 01:34:08
z adresu IP: (179.48.xxx.xxx)
Ocena: 11
Takie rozwiązanie dobre jest lokalsów, ale nie dla turystów. Smród wasabi dobrze kombinuje, ale ja bym to trochę doprecyzowała. Pociągi IC: * Pendolino wydłużyć do Szklarskiej Poręby; * Darty puścić zamiast przez Węgliniec przez Wałbrzych; * składy wagonowe na E30 w ogóle wywalić. Pociągi KD/PR: * Impulsy do Legnicy, dalej KKZ aż do Zgorzelca tak jak piszesz; * pociągi KD wożące grzybiarzy w Bory Dolnośląskie puścić przez Jelenią Górę jako przyspieszone (wystarczą 3 pary Wrocław - Węgliniec - Wrocław); * wagonowy „Kamieńczyk” PR ze Szklarskiej Poręby skrócić do Wałbrzycha (ewentualnie puścić do Poznania przez Lwówek i Zebrzydową, choć to mało praktyczne ze względu na kilkukrotną zmianę kierunku jazdy i konieczność manewrowania lokomotywami). Bez sprawnej komunikacji kolejowej na czas zamknięcia wiaduktu w Bolesławcu zgorzeleckie busiarstwo znów nabierze wiatru w żagle. Dlatego przedstawiajcie swoje pomysły, bo na mózgi betonu KD tudzież PKP IC bym nie liczyła. Kolejowa wierchuszka uważnie czyta nasz blog, nie bez powodu...
~Anema z Infotrolluj. pl
2019-08-31 01:33:25
z adresu IP: (179.48.xxx.xxx)
Ocena: 13
Takie rozwiązanie dobre jest lokalsów, ale nie dla turystów. Anonimowy dobrze kombinuje, ale ja bym to trochę doprecyzowała. Pociągi IC: * Pendolino wydłużyć do Szklarskiej Poręby; * Darty puścić zamiast przez Węgliniec przez Wałbrzych; * składy wagonowe na E30 w ogóle wywalić. Pociągi KD/PR: * Impulsy do Legnicy, dalej KKZ aż do Zgorzelca tak jak piszesz; * pociągi KD wożące grzybiarzy w Bory Dolnosląskie puścić przez Jelenią Górę jako przyspieszone (wystarczą 3 pary Wrocław - Węgliniec - Wrocław); * wagonowy „Kamieńczyk” PR ze Szklarskiej Poręby skrócić do Wałbrzycha (ewentualnie puścić do Poznania przez Lwówek i Zebrzydową, choć to mało praktyczne ze względu na kilkukrotną zmianę kierunku jazdy i konieczność manewrowania lokomotywami). Bez sprawnej komunikacji kolejowej na czas zamknięcia wiaduktu w Bolesławcu zgorzeleckie busiarstwo znów nabierze wiatru w żagle. Dlatego przedstawiajcie swoje pomysły, bo na mózgi betonu KD tudzież PKP IC bym nie liczyła. Kolejowa wierchuszka uważnie czyta nasz blog, nie bez powodu...
~smród wasabi
2019-08-30 04:34:21
z adresu IP: (190.2.xxx.xxx)
Ocena: 8
I ciekawe dlaczego po wpisaniu w Google nicka "wasabiWKS" i połówki jego adresu IP ujawnionego pod innym artykułem (93.175.116.87) wyświetlają się wyłącznie strony Polskiego Radia Wrocław na których ten wrocławski świr naparza na Lwówek, Jelenią Górę, sołtysa Marczowa itd.? Policja i pomawiane osoby - do roboty! Czy operator Aero2 wie do jakich celów ów osobnik wykorzystuje tę sieć, a przede wszystkim możliwość łatwej zmiany numeru IP za pomocą sieci Aero2? Czy firma PSSK Sp. z o.o. - operator sieci kablowych i dostawca internetu z Wrocławia mający swoją siedzibę przy ul. Racławickiej 52a, właściciel numeru IP 93.175.116.87 w domenie h11687{kropka}man{kropka}tk-internet{kropka}pl przedzielonego temu osobnikowi zdaje sobie sprawę, że za pomocą jego sieci od długiego czasu notorycznie łamane jest prawo w internecie?
~KODLKPM
2019-08-29 22:25:30
z adresu IP: (190.2.xxx.xxx)
Ocena: 9
CZARNA LISTA DOLNOŚLĄSKICH MIKOLI Uwaga! Podajemy listę mikoli zidentyfikowanych z imienia i nazwiska aktywnie hejtujących na portalach internetowych starania o reaktywację niektórych lokalnych linii kolejowych na Dolnym Śląsku, gdzie także zniesławiają oraz wulgarnie obrażają różne osoby. Trolle te szczególnie upodobały sobie linię kolejową Jelenia Góra - Lwówek Śląski, gdzie Koleje Dolnośląskie niedawno zlikwidowały wszystkie pociągi a lokalne społeczności aktualnie walczą o ich przywrócenie. Kamil Styrna Krzysztof Czarnecki Maciej Miłosz Wiktor Lis Cztery trolle ze Świdnicy obrażające mieszkańców Lwówka Śląskiego na dolnośląskich portalach i hejtujące pociągi do Lwówka. Pierwszy z wymienionych użytkowników znany jest również z portalu "Rynek Kolejowy", gdzie zakłada dziesiątki fakekont. Radosław Miśta Grzegorz Jóźwicki Rafał Skrzatek Marek Świtalski Jakub Adamczyk Dariusz Wojciechowski Tomasz Warszawski Adam Mikołaj Maćkowiak Bartosz Jewsiewicki Damian Chrustowski Maciej Gorzechowski Robert Mitura Jacek Kaźmierczak Jacek Wielgus Mikole głównie z Wrocławia i okolic, zidentyfikowane z imienia i nazwiska na podstawie komentarzy na Facebooku oraz kolejowych forach, piszące anonimowo też na innych portalach. Wywołują kłótnie i obrażają mieszkańców z okolic Jeleniej Góry i Lwówka Śląskiego. Grzegorz Oleś "Światowid" Troll z Przesieki, przewodniczący Komitetu Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych (KODLK), który zamiast ratować lokalne linie kolejowe wywołuje albo podsyca w internecie kłótnie mające na celu torpedowanie remontów tych tras. Jakub Madrjas Michał Szymajda Redaktorzy "Rynku Kolejowego", którzy z fikcyjnych kont na "Rynku Kolejowym" rozpowszechniają nieprawdę, sabotują wysiłki o ratowanie niektórych linii kolejowych na Dolnym Śląsku, obrażają różne osoby, publikują zniesławienia osób zaangażowanych w działalność na rzecz ratowania lokalnych linii kolejowych oraz wykorzystując swoje uprawnienia moderatorskie preparują dyskusje usuwając z portalu komentarze niezgodne z ich poglądami lub odpowiedzi do swoich wpisów, aby nadać dyskusjom określony wydźwięk. Podobna aktywność też na Facebooku i prawdopodobnie też innych portalach. Marcin Medyk Adwokat z Kluczborka (zam. Kluczbork, ul. Krakowska 22), który zamiast dbać o przestrzeganie prawa obraża na różnych portalach osoby, z którymi nie zgadza się w poglądach, nęka te osoby oraz spamuje portale hejtem i wyzwiskami. Andrzej Sosna Mikol z Wrocławia notorycznie zniesławiający na różnych portalach byłego sołtysa Marczowa zaangażowanego dawniej w działalność mającą na celu poprawę dla mieszkańców oferty kolejowej na linii Jelenia Góra - Lwówek Śląski. Pisze m.in. na Facebooku pod imieniem i nazwiskiem, "Rynku Kolejowym" (nick "Zdzisław Skywalker") oraz wielu innych portalach regionalnych i kolejowych pod różnymi pseudonimami. Michał Nadolski Agnieszka Szymkiewicz Pseudodziennikarze świdnickiego szmatławca Swidnica24. pl, którzy odpowiadają za obelżywe wyzwiska pod adresem mieszkańców Lwówka Śląskiego pojawiające się na tym portalu przy artykułach o tematyce kolejowej. Powyższa lista ma charakter informacyjny i ma na celu ostrzeżenie czytelników, miłośników kolei i osoby z branży kolejowej przed trollami, spamerami i hejterami notorycznie wywołującymi kłótnie i publikującymi kłamliwe komentarze, w związku z nasileniem się w ostatnim czasie takich działań w internecie pod artykułami o kolei na Dolnym Śląsku. TAK dla powrotu pociągów na lokalne linie kolejowe Dolnego Śląska, NIE dla hejterstwa, chamstwa i sabotowania wysiłków ludzi o poprawę komunikacji w regionach odległych od Wrocławia! Lista będzie na bieżąco aktualizowana i publikowana. Rozpowszechnianie dozwolone, a nawet wskazane. Kоmitet Obrоny Dolnоśląskich Linii Kolejоwych Przed Mikоlami (KODLKPM)
~Paweł Kukurowski
2019-08-29 20:48:47
z adresu IP: (185.128.xxx.xxx)
Ocena: 8
Sorry, ale po tym, co się stało przy remoncie tunelu kolejowego na linii nr 286 (Wałbrzych-Kłodzko) nie wierzę w żadne zapewnienia KD, że będzie szybko. Tunel był otwarty już w grudniu 2018 r., a pół roku po tej dacie ciągle jeździła tam komunikacja zastępcza, mimo że w tunelu już nie dłubali... PLK twierdzi: "Prace przy przebudowie sklepienia będą jednak wymagały jej zamknięcia. Okres ten planowany jest na sześć tygodni, a zapowiadany czas całej przebudowy wynosi 78 tygodni".
~lesźcz z Odry
2019-08-29 17:07:30
z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Ocena: 303
PiS pomozcie bo tu całe PO staje okoniem.
~baret
2019-08-29 16:52:41
z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Ocena: 3
Może ukaże się fachowa i autoryzowana opinia a nie medialne fakenewsy
~Pasażer
2019-08-29 15:06:50
z adresu IP: (184.75.xxx.xxx)
Ocena: 10
Znając Koleje Dolnośląskie, tylko się ucieszą gdy pasażerów będzie mniej. Po to zresztą polikwidowali swoje najatrakcyjniejsze oferty (Bilet Sudecki i EuroNysa za 25 zł). Ot, taka mentalna różnica między Polską i Czechami. Tam zachęca się ludzi do korzystania z komunikacji publicznej a nie zniechęca. I dlatego od początku sierpnia jeżdżę autem do Czech i tam kupuję EuroNysę i przesiadam się na pociąg. Jak dla mnie KD mogą w ogóle zwijać się z torów.
~tomek
2019-08-29 15:00:11
z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Ocena: -303
PiS rządzi w sejmiku i w warszawie - a drogi ekspresowej Wrocław - Jelenia Góra - Zgorzelec jak nie było tak nie ma.
~bystrzak2000
2019-08-29 14:22:07
z adresu IP: (45.248.xxx.xxx)
Ocena: 335
Spokojnie, tunel będzie zamknięty przez półtora roku, ale Koleje Dolnośląskie zorganizują komunikację zastępczą na półtora roku. Dla nich taniej jest wozić ludzi busami, nawet im brakuje pociągów. Na linii lwóweckiej też wozili ludzi busami na długo zanim PLK zamknęła linię kolejową, w efekcie czego wygasiły już wcześniej cały ruch co jest niewątpliwą "zasługą" właśnie Kolei Dolnośląskich. Ps. Widzę, że serwery w KD aż grzeją się od minusowania niewygodnych opinii, czego przykład mamy poniżej.
~Kibic
2019-08-29 12:43:54
z adresu IP: (165.225.xxx.xxx)
Ocena: -307
A na jakiej podstawie Pan stwierdza, że remont będzie trwał maksymalnie 6 tygodni, a nie 6 miesięcy? Opinie przedsiębiorstw budowalnych czy coś?
Reklama