Co zrobić z niechcianym prezentem?

Karolina Kurczab, el | Utworzono: 2019-12-28 19:57 | Zmodyfikowano: 2019-12-28 20:08
A|A|A

archiwum radiowroclaw.pl

Chcąc zwrócić nieudane prezenty, są odprawiani z kwitkiem, lub zamiast gotówki otrzymują bony podarunkowe. - Bo sklep nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów - przypomina Tomasz Strojek, Miejski Rzecznik Konsumentów w Legnicy. - Przy zakupach w sklepach stacjonarnych takich zwrotów nie ma, chyba że sklep dobrowolnie wyraża taką zgodę w swoim regulaminie i tutaj trzeba się zapoznać z warunkami zwrotu, bo sklep może dowolnie warunki zwrotu regulować - dodaje. 

- Bardzo często, szczególnie w okresie świątecznym ludzie do nas dzwonią, że chcą zwrócić towar i sklep im nie chce tego przyjąć. Konsumenci powinni się zawsze upewniać, czy jest możliwość zwrotu w sklepie - wyjaśnia.

14 dni na zwrot bez podania przyczyny przysługuje konsumentom jedynie przy zakupach online. Jednak jak informuje Tomasz Strojek i tam na klientów czyhają pułapki. Przy zakupach w internecie należy przede wszystkim sprawdzić, czy sklep jest zarejestrowany w Polsce, a także skrupulatnie przeczytać jego regulamin.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Reklama