Szpital w Trzebnicy odcina sobie prawą rękę (KOMENTARZE)

Elżbieta Osowicz | Utworzono: 2015-11-02 09:59 | Zmodyfikowano: 2015-11-03 11:35
Szpital w Trzebnicy odcina sobie prawą rękę (KOMENTARZE) - fot. Gregor Niegowski
fot. Gregor Niegowski

Wybitny chirurg Adam Domanasiewicz z dania na dzień został wyrzucony ze szpitala w Trzebnicy. Powodem miało być naruszenie nietykalności fizycznej pacjenta, ale dyrekcja tego nie komentuje. Lekarz przyznaje, że dwa miesiące temu doszło do incydentu w przychodni, ale jak mówi to on został napadnięty, na co ma świadków. W rozmowie z Radiem Wrocław przekonuje, że nigdy nie działał przeciwko pacjentom i będzie bronił swojego dobrego imienia, bo w tym szpitalu zostawił pół życia:

Dr Adam Domansiewicz pracował w Trzebnicy od 25 lat, był obecny przy większości pionierskich operacji, u ludzi którzy stracili ręce w tragicznych wypadkach. Placówka była znana z osiągnięć trzebnickiego zespołu w Polsce i na świecie.

Dyrekcja szpitala nie komentuje rozwiązania umowy. W lakonicznym komunikacie jedynie potwierdza ten fakt, zasłaniając się ochroną danych osobowych.

Oświadczenie dyrekcji szpitala

"Potwierdzamy, że kontrakty o świadczenie usług medycznych z Panem Doktorem zostały rozwiązane.

Jednocześnie informujemy, że mając na uwadze dbałość o poszanowanie godności i innych dóbr osobistych, a także ochronę danych osobowych, nie udzielamy komentarzy w sprawach personalnych.

Zapewniamy także, że wszelkie podejmowane przez nas decyzje mają na względzie wyłącznie dobro naszych Pacjentów i Szpitala.

Z pełnym przekonaniem pragniemy podkreślić, że trzebnicki Szpital dysponuje obecnie szeroką kadrą doskonałych lekarzy, którzy razem z całym personelem zapewniają wszystkim pacjentom usługi medyczne na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie chirurgii ręki jak i w innych obszarach działalności leczniczej naszego ośrodka.

Z poważaniem

Dyrekcja Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy"

Dolnośląski NFZ potwierdza, że pod koniec sierpnia do oddziału wpłynęło pismo od pacjenta. Chory skarżył się na zachowanie lekarza, ale jednoczesnie sam chwalił jego profesjonalizm. Sprawę wyjaśnia też Dolnośląska Izba Lekarska. Lekarz przedstawia swoją wersję wydarzeń.

Według wyrzuconego lekarza, powodem jego usunięcia były krytyczne uwagi ws planowanej restrukturyzacji szpitala. Jako przewodniczący szpitalnej Solidarności między innymi negocjował kontrakty dla lekarzy.

Lekarza broni przewodniczący dolnośląskiej Solidarności Kazimierz Kimso, który zabiega o polubowne rozwiązanie tej sprawy.

Solidarność nie wyklucza protestów przed szpitalem, bo dr Domanasieicz nie zasłużył na takie pożegnanie.

PRZECZYTAJ i POSŁUCHAJ: Szpital przy Borowskiej przejmie szpital w Trzebnicy?

Elżbieta Osowicz
Elżbieta Osowicz
Radio Wrocław

Jeden z najlepszych chirurgów w Polsce wyrzucony z pracy z dnia na dzień. Nie liczą się tysiące godzin przy stole operacyjnym, pionierskie operacje o których słyszał cały świat - dyrekcja szpitala w Trzebnicy mówi Panu już dziękujemy. Dlaczego? - od kilku dni próbuję znaleźć odpowiedź na to pytanie. Nie dam sobie ręki uciąć za doktora Adama Domanasiewicza. Co zaszło w gabinecie - to wie on i pacjent, który się poskarżył. Co jednak ciekawe - nikt nie wezwał policji, nie ma postępowania prokuratorskiego. Do tego to zdarzenie miało miejsce dwa miesiące temu, a zwolnienie w trybie natychmiastowym następuje teraz kiedy w szpitalu negocjowane są nowe kontrakty dla lekarzy, kiedy ważą się losy placówki czy ma połączyć się z wrocławskimi klinikami czy też przejmie go burmistrz i przyszłości będzie to zwykły szpital powiatowy, a nie jakiś tam ośrodek replantacji czy transplantacji. Doktor Domanasiewicz był przewodniczącym szpitalnej Solidarności, otwarcie krytykował pomysł restrukturyzacji, między innymi zwolnienia ponad 70 osób, więc pytanie czy ten incydent był powodem do wyrzucenia go z pracy czy po prostu był niewygodny. Co myśli dyrekcja możemy się tylko domyślać, bo poza lakonicznym komunikatem potwierdzającym rozwiązanie kontraktu sprawy nie komentuje, zasłaniając się ochroną danych osobowych. Podobno była w szpitalu jakaś tajna komisja etyczna, która miała oceniać zachowania lekarza. Nieoficjalnie dowiedziałam się że incydentów z udziałem doktora miało być więcej - ale jak się ich nie ujawnia - to są to tylko pomówienia. Milczą też lokalni politycy - starosta oddalił się na urlop, burmistrz, który zapowiadał na swojej stronie internetowej przejęcie placówki nie odbiera telefonów, a tajemnicą poliszynela jest, że w Trzebnicy nic nie dzieje się bez jego wiedzy. Sam lekarz przyznaje, że nie ma łatwego charakteru i rzeczywiście nie jest mistrzem dyplomacji. Ale też muszę powiedzieć, że od wielu lat, zawsze kiedy dzwoniłam, albo jechałam do Trzebnicy - to doktor Domanasiewicz tam był i walczył przy stole operacyjnym w sytuacjach beznadziejnych, kiedy inni mówili, aaaa już nic nie da się zrobić. No, ale o tym najlepiej mogą powiedzieć pacjenci. Chłopiec któremu pralka urwała rękę, Damian który obciął sobie prawą dłoń piłą tarczową, komandos który stracił obie dłonie... można długo wymieniać.

Wyjaśnień domaga się także trzebnicki poseł Marek Łapiński:

 
Lokalni politycy nabrali wody w usta i nie komentują wydarzeń w Trzebnicy.

Sylwia Jurgiel
Sylwia Jurgiel
Radio Wrocław
Trzebnica jest od wyborów samorządowych areną politycznych rozgywek między Platformą Obywatelską a Prawem i Sprawiedliwością. A zwolnienie znanego chirurga i sytuacja w szpitalu to jedna z odsłon tego konfliktu. PO straciło władze w starostwie powiatowym w Trzebnicy, PiS zdobył większość, ale też ją stracił. Teraz starosta Waldemar Wysocki drze koty z radnymi PO, którzy jednak nie mają takiej siły, by go odwołać. Trwa zatem polityczny pat. PiS w starostwie wspiera burmistrz Trzebnicy Marek Długozima, który jak mówi część lokalnych polityków - tak naprawdę jest autorem przewrotu w starostwie powiatowym i podejmuje wszelkie decyzje. A do tego burmistrz jak się okazało chce przejąć szpital w Trzebnicy - PiS, który rządzi w starostwie ma w tym pomóc. Ma, ale wszystko komplikuje sytuacja polityczna. I już pojawiły się głosy, ze dalej remisu w radzie powiatu być nie może. musi dojść do przesilenia. Działacze Prawa i Sprawiedliwości władzy nie chcą oddać i "pracują" nad radnymi. To samo robi Platforma Obywatelska, która z koleis tarostwo chce odzyskać. Kto wygra? Już pojawiły się głosy, że politycy PiS nie są zadowoleni, że Waldemar Wysocki tak zaognił sytuację w starostwie. Czy szef powiatu może stracić stanowisko? Nieoficjalnie część działaczy PiS nie ukrywa, że jest taki pomysł. Nie chcą jednak zdradzać żadnych szczegółów takiej operacji. Na razie starosta postanowił "uciec na urlop". A przypomnijmy, że nad Waldemarem Wysockim nadal wisi groźba odwołania, którą zapowiada z kolei Platforma Obywatelska. Czy radni powiatu z tej partii będą mieli na to szansę? PO po przegranych wyborach parlamentarnych próbuje się pozbierać, ale lokalni działacze zapewniają, że ich determinacja jest ogromna. Wcześniej czy później w starostwie musi się coś wydarzyć - los szpitala w Trzebnicy, mocno osłabionego i pod medialnym ostrzałem po zwolnieniu znanego chirurga nadal jest nieznany. Dłużej takiej sytuacji "w zawieszeniu" placówka może nie wytrzymać.

Reklama

Komentarze (122)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~nikt wielki2015-12-09 13:48:42 z adresu IP: (88.199.xxx.xxx)
Wielkich ludzi poznajemy po skromności i pokorze.
~miks2015-11-24 16:49:26 z adresu IP: (83.22.xxx.xxx)
"Szpital odcina sobie prawą rekę", a Pani Redaktor daje głowę ...Czy jest Pani pewna trafności swojej decyzji?
~ja.2015-11-11 22:54:30 z adresu IP: (90.185.xxx.xxx)
A generalnie wolalabym zeby operowal mnie chamski (wg. niektorych komentujacych) geniusz niz kulturalny niedouk lub nawet poprawny politycznie przecietniak.
~Marta2016-05-19 09:58:07 z adresu IP: (188.123.xxx.xxx)
Znam doktora osobiście od wielu lat. I zapewniam, że jest nie tylko geniuszem, ale i kulturalnym człowiekiem, pełnym serca. Działał w obronie własnej i miał do tego pełne prawo. A prawda jest taka, że polityka miesza wszędzie. Ważniejsze są układy, a nie zdrowie i życie pacjenta. Dla doktora Doktora Adama właśnie ludzkie ręce były najważniejsze. I za to został ukarany :(
~Dana2015-11-11 00:06:55 z adresu IP: (90.185.xxx.xxx)
Rychu i Zbychu to zwykly troll. Anonimowe obrzucanie blotem Doktora Domanasiewicza jest podle i takie male. Zenada.
~krisay2015-11-10 16:06:12 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
RYCHU ZBYCHU Lekcja. Skromność jest ostatnią cechą geniuszu. Zapewne zaś cnotą księdza.
~krisay2015-11-10 15:56:30 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
RYCHU I ZBYCHU to pseudo anonimowy troll nie podaje źródła cytatu i go zakłamuje. Wszystkich obowiązują te same normy prawne, kropka. Geniusz jest tym wszystkim z czym ten internauta nigdy się nie spotkał, nie widział nie rozumie i nie zrozumie. Bydle nie zagra na organach. Jednak jest w stanie zrobić kupę, która śmierdzi. Chłopczyk bo nie chłopiec ani mężczyzna RYCHU ZBYCHU
~krisay2015-11-10 15:18:35 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Pan Bóg nierychliwy a sprawiedliwy, jeśli wierzymy że tak jest to każdy podły komentarz spotka należną odpłatę. No rzucajcie kamieniami najlepiej anonimowo sprawiedliwi i znający prawdę.
~Usatysfakcjonowana;)2015-11-07 22:35:42 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy! Zaczynam wierzyć w sprawiedliwość!
~Nurse2015-11-06 16:14:56 z adresu IP: (62.87.xxx.xxx)
Może i jest dobrym chirurgiem ale w stosunku do pacjentów i personelu medycznego zachowywał się karygodnie, może to mu da coś do myślenia.
~krisay2015-11-10 16:16:21 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Nurse, kurde "może i jest dobrym chirurgiem" a może nie !!! o to chodzi? Pozostaje poza dyskusją jego wybitny profesjonalizm zawodowy. Na miłość Boga mają go oceniać amatorzy mówiący "może i jest dobrym chirurgiem" Ma go recenzować ktoś z pozycji jedzenia pączków i popijania kawą Nurse to o Tobie.
~max2015-11-08 09:45:23 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Pielęgniarki jak święte krowy leniwe i wolne jak żółwie..Do zwolnienia...
~Rycho i Zbycho2015-11-06 12:15:57 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Do MAX-a, he, he, he, takiego dowcipu dawno nie słyszałem. Mam ze służbą zdrowia do czynienia tyle co ty, sądząc po wypowiedziach. I mam pasję zmiany tego kraju, na ile to możliwe, z pozycji zwykłego zjadacza chleba. Mam nadzieję, że ty również lekarzem nie jesteś, chociaż po ostatnich przypadku ze Szpitala w Trzebnicy pewny być nie mogę...
~max2015-11-09 13:04:16 z adresu IP: (46.77.xxx.xxx)
Idea zmian to równiż mój kierunek ale w tematach politycznych a nie społeczno-ideologicznych...
~Max2015-11-06 11:53:59 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Za nikiem rycho i zbycho kryje się jakaś kanalia ze szpitala...patrząc po wiedzy może to być TABLETA ALBO GINEKOLOG MISTRZ DROGICH SAMOCHODÓW PSEUDO SKROBAK.
~Rychu i Zbychu2015-11-06 11:25:48 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Geniusze nie mogą stać ponad prawem, czy ponad innymi ludźmi. Ktoś kiedyś powiedział, że miarą geniuszu jest skromność i umiejętność służenia innym, a nie wyłącznie umiejętności i kompetencje stricte zawodowe. Mnie osobiście niepokoi natomiast wątek wykorzystywania zasobów szpitalnych w prywatnej praktyce lekarskiej pojawiający się w poniższych komentarzach. To może być zwykłe pomówienie, ale moim zdaniem sytuacja wymaga, aby było to sprawdzone przez niezależną kontrolę lub organy ścigania. Może dyrekcja wypowiedziałaby się w tym temacie? Jeżeli te fakty potwierdziłyby się, powinno się wyciągnąć konsekwencje prawne, bez względu na poziom geniuszu ewentualnego sprawcy. Jeżeli się nie potwierdzą pan dr oczyści swoje dobre imię, także w tym zakresie.
~gosc2015-11-06 01:51:35 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Siedzialem na ostrym dyzurze. Kilka osob z roznymi urazami. Czekalismy bo nie bylo lekarza. Nagle lekarz przyszedl, ale nie zeby przyjmowac, bo juz skonczyl dyzur (jakas godzine wczesniej niz powinien). Naladowal 2 pelne reklamowki roznych srodkow medycznych z szafek i szuflad dyzurki i pojechal do prywatnego gabinetu przyjmowac. Dziwie sie ze tak wszyscy ubolewaja nad tym zwolnieniem, Teraz reke przyszywaja juz w kazdym wiekszym szpitalu. A bedac lekarzem dobrze byc tez czlowiekiem.
~Jan Dobrowolski2015-11-10 15:44:19 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
To znaczy kradł a kończynę przyszyje nawet Antek z rządu. Idź na komisariat powiadom o złodziejstwie zacny człowieku, anonimowy człowieku, przepraszam człowieczku.
~ania772015-11-05 20:14:04 z adresu IP: (2.99.xxx.xxx)
Wspaniały lekarz chirurg temu nie da się zaprzeczyć ale nie da się zaprzeczyć ze brak mu szacunku do pacjentów. Wszystkich traktuje z góry obrzuca wyzwiskami a pacjenci milczą bo są zależni. Ktos tu napisal ze w Polsce się go wyrzuca z pracy a w innych krajach noszono by go do pracy na rekach- mysle ze gdziekolwiek indziej na świecie pan dr nie pozwoliłby sobie na takie komentarze i takie traktowanie pacjentów bo nie zdazylby w ogóle rozwinąć skrzydeł. W świecie lekarz jest dla ludzi dla pacjentów szanuje ich a takie relacje dr Domanasiewiczowi są obce
~dax2015-11-05 19:47:59 z adresu IP: (95.40.xxx.xxx)
''za 3'50to ja mogę panu przylepić plasterek na czole...''głupek .pamiętam jego słowa od 2000 roku...dobrze mu tak.nigdy nie był człowiekiem... \
~Dr U2015-11-10 16:28:56 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
"nie był człowiekiem" bydlęciem był tak dobrze?
~Dr U2015-11-10 15:39:25 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Za słowo głupek proszę się wstydzić do konta Januszu !
~Dr U2015-11-10 15:37:59 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Za 3.50 sam byś sobie nie przylepił zawsze człowieku
~Bea2015-11-05 19:26:35 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Miałam styczność z tym lekarzem ,może jest i specjalista ale nie przebiera w słowach ,obraża pacjętów i ocenia po wygladzie-spotkała mniei mojego męża wielka przykrość z jego strony.Skargi nie wniosłam ze względu na poważna chorobę wykryta u mojego męża i na to poświęcamy cała energię.
~krisay2015-11-10 16:43:17 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
"obraża pacjętów" może kogoś obrażać błąd pisarski, ortograficzny, ale to pikuś, przepraszam Pan Pikuś przy tym cytat " obraża pacjętów i ocenia po wyglądzie" Przykład ? jakikolwiek. Jedno słowo więcej nawet bez świadka. Nie, ocenił po wyglądzie. Tylko K.... co? Ch...w sto. Życzę zdrowia w walce z poważną chorobą, której brzemię nie pozwoliło na zdecydowaną walkę ze złym lekarzem.
~okiem pacjenta2015-11-05 18:19:31 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Pan Doktor to wspaniały fachowiec, który uratował życie wielu ludziom. Uważam, że szkalowanie jego imienia i pozbawianie przyszłych pacjentów szpitala w Trzebnicy możliwości zoperowania się u Pana Domaszewicza powinno być surowo ukarane, a dyrektor winien zostać natychmiastowo odsunięty, aby nie podejmował kolejnych decyzji wpływających na pogorszenie obsługi pacjentów. Światowej sławy lekarz został zwolniony, podczas gdy za granicami naszego kraju takiego lekarza noszono by na rękach do pracy. Tylko w Polsce w kraju absurdu i bezprawia jest to możliwe. Słowo do samego Pana Doktora: Jest Pan wyjątkowy i posiada ogromny dar, proszę nie dać się ponieść tej manipulacji. Słowo do innych komentarzy: lekarz ma za zadanie leczyć pacjenta, a nie głaskać go po głowie - każdy ma swoje humory, jak można ocenić lekarz po "okładce", najważniejsze jest to jakim jest człowiekiem gdy wchodzi na blok operacyjny. Jestem przekonana, że większość w przypadku zagrożenia życia chciałaby trafić w ręce takiego lekarza - czyli profesjonalisty.
~kdk2015-11-05 13:48:44 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
ale przeciez ma jeszcze gabinety i tam przyjmuje praywatne i jest chyba szansa sie dostac jakos do niego/ nie pojdzie na emeruture
~Trzebniczanin2015-11-05 08:01:48 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Drogi shreku, sytuacja szpitala stawała się coraz gorsza właśnie podczas rządów PO. Dyletanctwo i nieróbstwo polityczne poprzedniego starosty musiało skutkować zarówno zwolnieniami pracowników, jak i likwidacją szpitala. A poseł kończącej się kadencji - Łapiński z PO - szpitalem, jak i chyba w ogóle Trzebnicą, to zainteresował się dopiero przed wyborami, co mieszkańcy miasta walnie docenili, głosując na kogo innego:)
~Sz. Panie Trzebniczanin2015-11-05 14:14:04 z adresu IP: (91.216.xxx.xxx)
Proszę się zastanowić nad tym co Pan pisze. Czy starosta jest od tego aby chodził w szpitalu za każdym doktorem i obserwował jak się on zachowuje? Jeżeli mówimy o zamiataniu pod dywan to zwracam jeszcze raz uwagę na tak zwaną "solidarność zawodową". Ludzie w Trzebnicy to o sytuacji w szpitalu wiedzą tyle ile się plotkuje co z rzeczywistością niewiele ma wspólnego. To nie jest problem polityczny ale związany z ogólnie przyjętymi zasadami współżycia międzyludzkiego - humanizmem.
~Do bacznego obserwatora2015-11-05 12:01:38 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Skoro działo się to podobno na przestrzeni lat, to gdzie był poprzedni starosta z PO?! Tak nadzorował szpital powiatowy i to przez "zaufanego" dyrektora? Gdzie był poseł Łapiński, też z PO?! Nie wystarczy obserwować i zamiatać problemy pod dywan, trzeba reagować! A ludzie mówią i piszą coraz wiėcej o tym co się działo. Dlatego warto, żeby sprawę rozstrzygnął niezależny sąd. A na marginesie Trzebnica to małe miasteczko, gdzie ludzie wiedzą więcej, niż możnaby przypuszczać:)))
~Baczny Obserwator2015-11-05 10:53:38 z adresu IP: (91.216.xxx.xxx)
Skąd te wszystkie problemy? Proszę porozmawiać spokojnie z pielęgniarkami na temat postępowania dr Domanasiewicza na przestrzeni lat, to dowiedzą się Państwo obiektywnej prawdy. Opinie kolegów jaką zaprezentował dr Ahmed Yousef Elsaftawy zabarwiona jest solidarnością zawodową ale zasygnalizował, że Pan dr Domanasiewicz sprawiał poważne problemy w zakresie właściwych relacji międzyludzkich. Decyzja obecnej dyrekcji szpitala na pewno była głęboko przemyślana i oparta nie tylko na tym jednostkowym zdarzeniu. Prawda wcześniej czy później ujrzy światło dzienne. Piszącym, którzy nie mają zielonego pojęcia o przedmiotowej sprawie zalecam wstrzemięźliwość.
~Shrek2015-11-05 02:00:43 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Trwa zmasowany atak platformerski na dr Domanasiewicza. Tak trzymać a Trzebnica stanie się prowincjonalną dziurą,
~detrytus2015-11-05 16:31:43 z adresu IP: (82.139.xxx.xxx)
???? To dlaczego wywala go z pracy działacz PIS??? Dyrektor szpitala Piotr Dytko jest sejmikowym radnym PiS i przykłada się do tego starosta Waldemar Wysocki, również z PiS. Więc nie kłam jak ostatnia menda, albo się doinformuj zanim coś napiszesz Pisurze.
~eles19492015-11-04 23:23:50 z adresu IP: (94.231.xxx.xxx)
Można być geniuszem i jednocześnie nieciekawym człowiekiem (oględnie się wyrażając) . . .
~pacjentka2015-11-04 23:16:25 z adresu IP: (46.215.xxx.xxx)
Traktował pacjentów jak szmaty, zero szacunku i zrozumienia. Doświadczyłam tego na własnej skórze 10 lat temu i pamiętam do dzisiaj. Skierowano mnie na zabieg do szpitala ( jakby to była moja wina) wycięcia guza i trafiłam na niego. Wyładował sie na mnie, to co on wygadywał i jak mnie oskarżał, ze z takimi pierdołami ludzie przychodzą do szpitala. Ja rozumiem, ze są ważniejsi pacjenci, ale czy to moja wina wyładowujac sie na mnie, podczas gdy sie trzyma ostre narzędzia w reku???? Byłam młoda i głupia, teraz nie pozwoliłabym sobie na takie poniżanie i traktowanie. Nie zapomnę mu tego.
~Pan U2015-11-10 15:23:49 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Zapomniałem dodać, z dobrą pamięcią
~Pan U2015-11-10 15:22:32 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Byłaś młoda i głupia teraz zostało tylko głupia
~ośmiorniczka2015-11-04 21:22:19 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Słuchając wypowiedź Łapińskiego można odnieść wrażenie, że ma na cokolwiek w naszej małej Ojczyźnie wpływ. Otóż drogi Marku, po przegranych z kretesem wyborach do Sejmu, za moment nie będziesz już posłem, radnym, a nawet sołtysem. Martwić się o szpital trzeba było, jak elity twojej partii żarły ośmiorniczki za publiczne pieniądze i udawały schizofreników w prokuraturze - bo nagrywano podobno "prywatne rozmowy", które, jak przyszło do rozliczeń za wystawne obżarstwo traktowano nagle jako "wyjścia służbowe". Taki sam brak konsekwencji widzę przy szpitalu w Trzebnicy. Zadłużamy i nie dbamy o jakość obsługi klienta, no i generalnie nie mamy koncepcji i pomysłu na jego utrzymanie i rozwój, tym samym stopniowo degradując jego prestiż i powodując powolny upadek, ALE jak już straciliśmy władzę, szpital dotarł do kresu funkcjonowania w waszym dennym modelu i nie ponosicie odpowiedzialności to chcecie nagle "współdecydować":))) Upadła partio i pośle mijającej kadencji rozlicz się najpierw ze swoich "rządów" i obietnic wyborczych, a potem pogadamy, bo na razie to wygląda nieco komicznie czy kosmicznie, ale na pewno nie politycznie.
~Kibic rozumu2015-11-10 15:35:25 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Sam sobie odpowiadasz i piszesz listy. Pełen szacunek za niezmącony rozumem rozmach wypowiedzi z samym sobą. Powodzenia w dalszej dyskusji z sobą samym i dużo zdrowia. Czuwaj !
~ośmiorniczka2015-11-05 00:12:32 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Przeczytaj poniżej słowa naszego Burmistrza. Słusznie wspominał o tym, że Trzebniczanie podziękują posłowi Łapińskiemu! Zgodnie z prognozą burmistrza z dnia 17 października, poseł Łapiński nie został ponownie wybrany do Sejmu: Zapraszam do obejrzenia Rozmowy Faktów, w której dyskutowano na temat sposobu ratowania szpitali powiatowych. W dyskusji tej brali udział Radny Sejmiku Wojewódzkiego, a także kandydat na senatora Paweł Hreniak oraz poseł Marek Łapiński. Panu Pawłowi dziękuję za wyrażone na antenie TVP Wrocław wsparcie w sprawie mojej inicjatywy związanej z ratowaniem Szpitala Św. Jadwigi poprzez przejęcie placówki przez Gminę Trzebnica – zabezpieczając tym samym opiekę zdrowotną mieszkańców Powiatu Trzebnickiego. Jak przyznał – moją decyzję uważa za najlepszą możliwość wyjścia szpitala z obecnego kryzysu. Z kolei poseł Marek Łapiński, który sprawą szpitali zainteresował się w przededniu wyborów parlamentarnych, stwierdził, że Gmina Trzebnica kosztem ratowania placówki będzie musiała zrezygnować z inwestycji. Jest to bezpodstawne stwierdzenie, któremu czuję się w obowiązku publicznie zaprzeczyć! Co więcej, wprowadza on w błąd opinie publiczną. Jak podkreślałem już wielokrotnie, przejęcie Szpitala nie zagrozi żadnej z planowanych inwestycji. Zaledwie w czwartek swoje drzwi dla mieszkańców otworzyło nowoczesne Gminne Centrum Kultury, w ciągu kilku ubiegłych lat powstało wiele znaczących inwestycji - od nowoczesnego Parku Wodnego ZDRÓJ, przez remont Ratusza i okolic Rynku, nową siedzibę Szkoły Podstawowej nr 2, utworzenie Szkoły Muzycznej, zrewitalizowane tereny stawów i Lasu Bukowego, aż po odnowiony budynek stacji kolejowej i wznowienie transportu na linii Trzebnica – Wrocław. Nastąpił także znaczący rozwój obszarów wiejskich, w tym budowa świetlic, placów zabaw i dróg. Planowane są kolejne inwestycje – budowa centrum przesiadkowego z nowoczesnym dworcem autobusowym, inkubator przedsiębiorczości, nowoczesna hala sportowo-rekreacyjna, biblioteka, kampus dla młodzieży. Już w przyszłym roku oficjalne otwarcie będzie miała także nowa Gminna Przychodnia Zdrowia TCM ZDRÓJ, która w połączeniu z Gminnym Szpitalem Św. Jadwigi stworzyłaby bardziej komplementarną ofertę zdrowotną dla mieszkańców naszej Gminy i Powiatu. Zamiast bowiem rywalizować o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia, szpital trzebnicki wraz z gminną przychodnią zdrowia stworzyć mogłyby wspólną, wzajemnie się uzupełniającą ofertę z szerokim wachlarzem dostępu do lekarzy- specjalistów. Szpital jest ważnym punktem dla komfortu życia naszych mieszkańców, jest też potrzebny w modelowym rozwoju Gminy Trzebnica, który właśnie następuje. Szkoda tylko, że mając wszelkie instrumenty do jego ratowania poseł z ziemi Trzebnickiej Marek Łapiński wraz z rządzącym Powiatem w czasie poprzednich dwóch kadencji Robertem Adachem nie potrafili zrobić nic, by zapobiec obecnej krytycznej już sytuacji placówki. Co więcej wykorzystuje on dla celów swojej kampanii wyborczej mój oraz Starosty Waldemara Wysockiego pomysł dotyczący konsolidacji szpitala. Przez lata, jako obecny poseł a wcześniej Marszałek Województwa Dolnośląskiego, Marek Łapiński nie zaproponował żadnego nowego rozwiązania mogącego uratować trudną sytuację powiatowych szpitali. Dlatego też, podjęty teraz temat ich naprawy uważam za czystą demagogię wyborczą posła Łapińskiego. Mam nadzieję, że mieszkańcy słusznie ocenią jego wkład w rozwój naszego regionu. Z poważaniem Marek Długozima Burmistrz Gminy Trzebnica
~piękne...2015-11-04 19:12:03 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Czytając zawiłe tłumaczenia dziennikarki Jurgiel o konflikcie PO i PiS w Trzebnicy, i wpleceniu przez nią wątków politycznych w tą sytuację można i takie wnioski wysnuć, więc co się dziwić komentarzom ludzi. PO obsadza swoimi szpital, starosta z PO nic sobie nie robi z rosnącego zadłużenia szpitala, pacjenci narzekają na kulturė obsługi, co z pewnością nie pomaga szpitalowi. A na końcu tej historii trzeba dodać, że PO bojkotuje pomysł burmistrza Trzebnicy na przejęcie szpitala, bo nie może znieść pozytywnej transformacji, która ma miejsce w tym mieście i to ze stałym, permanentnym bojkotem z ich strony. Burmistrz Długozima jest bezpartyjny i nikt nie może mu zarzucić uprawiania prywaty czy marnotrawienia publicznych pieniędzy, jest wizjonerem oddanym Trzebnicy bez reszty, czego o członkach PO w tym mieście powiedzieć się nie da. Restrukturyzacja tego szpitala jest potrzebna i to w każdym aspekcie organizacji., aby stał się zarówno dochodowy, jak i przyjazny pacjentom.
~joga2015-11-06 22:48:28 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Pozytywna transformacja w naszym mieście wygenerowała spore zadłużenie. Pan Wizjoner powinien jeszcze przewidzieć, że ta transformacja spowoduje, że będziemy jedną z najbardziej zadłużonych gmin w Polsce... A kto ten dług spłaci? Przecież nie pan burmistrz osobiście...
~arek2015-11-06 01:39:59 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
PO zadluzylo szpital na przestrzeni 4 lat na kwote 23 millony. Obecna wladza przez rok na 10 mln. Czy trzeba to komentowac?
~straszne 2015-11-04 18:20:59 z adresu IP: (80.50.xxx.xxx)
po komentarzach wydaje mi się ,że to lekarze doprowadzają takie placówki do upadłości ??? taaak ....to możliwe ?
~Trzebniczanin2015-11-04 17:41:19 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Panie Damanasiewicz, co ma na celu ta bieganina po mediach? Idź Pan do sądu, wtedy okaże się co zaszło i opinia publiczna będzie miała szansę na obiektywną ocenę. Nie masz Pan pracy, więc i z czasem na napisanie pozwu nie będzie problemu. Ja cierpliwie poczekam na bezstronny werdykt. Jeżeli masz Pan rację, to będzie tylko z korzyścią dla Pana, a jeżeli nie masz Pan racji, to i takie publiczne skarżenie siė niewiele pomoże, a później zaszkodzić nawet może.
~Trzebniczanka2015-11-04 20:58:37 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Brawo, brawo Ludzie! W końcu otwierają Wam się oczy! Poczekajmy na werdykt, bezstronny, nie medialny osąd napędzany przez Pana Domanasiewicza! Zresztą okaże się po orzeczeniu, wysłuchaniu wszystkich zainteresowanych czy można mówić do niego per PAN!
~Rycho i Zbycho2015-11-04 13:18:03 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
To dopiero ciekawy wątek: poseł Łapiński (of course PO) DOMAGA SIĘ wyjaśnień. Ja też panie Łapiński domagam się wyjaśnień, gdzie Pan był, jak zadłużano szpital? Oprócz protestów przeciw budowie deptaka w Trzebnicy, skądinąd udanej i chwalonej przez mieszkańców inwestycji, ja Pana jokoś w Trzebnicy nie widziałem. A na taką interwencje to chyba już za późno. Nowo wybrany poseł z pewnością się tym zajmie:)
~gosc2015-11-04 12:46:08 z adresu IP: (90.185.xxx.xxx)
Ahmed Yousef Elsaftawy 30 październik o 13:14 · Trzebnica, Poland · Tylko pozostaje mi napisać parę słów z ŻALU: W dniu wczorajszym została rozwiązana umowa mojego kolegi z pracy dr Adama Domanasiewicza, wieloletniego współpracownika, współzałożyciela Trzebnickiego programu przeszczepiania kończyn górnych, jednego z KILKU filarów dyżurów replantacyjnych ogólnopolskich, świetnego mikrochirurga posiadającego 3 specjalizacje (chirurgia ogólna, medycyna ratunkowa, chirurgia ręki). W mojej ocenie dr Domanasiewicz absolutnie nie zasłużył na takie traktowanie, nie twierdzę, że wszystkie działania dra były zgodne z moim punktem widzenia, bardzo często się z nimi nie zgadzałem, nie twierdzę również, że była to święta osoba, nie twierdzę też że była to łatwa osoba w pożyciu, ale z pewnością szpital w Trzebnicy BARDZO mu dużo rzeczy zawdzięcza, ja osobiście twierdzę mocno, iż jest on jednym z ojców chrzestnych moich sukcesów chirurgicznych. Uważam, mimo wszystko, iż jest, a przynajmniej powinna być tzw. drabina wymierzania kar, w przypadku którego drabina ta składała się tylko z jednego stopnia. Uważam, że wymierzanie takiej kary, pozbawiając kogokolwiek główne źródło jego dochodu, chirurgowi powyżej 50 rż jest wyrazem nagłej reakcji, na pewno nie dobrej reakcji.
~Rycho i Zbycho2015-11-04 15:34:07 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Witaj Ahmedzie, Może wyjaśnisz dlaczego według ciebie doktor D. to nie była osoba święta osoba i łatwa w pożyciu? Święta z pewnością była Jadwiga patronka szpitala, godny wzorzec do naśladowania, ale skąd pomysł na to przyrównanie do tego lekarza?
~Magda z Rudnej2015-11-04 12:33:07 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Pan Rycho i Zbycho przy takiej elokwencji, umiejętności mówienia godzinami o niczym, umiejętności pouczaniu innych, sam powinien zostać dziennikarzem.
~Rycho i Zbycho2015-11-04 12:45:14 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Jeżeli zdrowie i życie ludzi, finanse publiczne, wykorzystywanie słabości państwa do robienia prywat i biznesików, nieudolne rządy, skandaliczne wykorzystywanie funduszy unijnych (vide inteligentka Bieńkowska i je pustosłowie) itd, itp, są dla Pani Magdy "niczym" to proponuję zamiast "Magda z Rudnej" zostać "Magdą z Moskwy". Tam nieudaczników u władzy krytykować nie należy. Nic tam nie ma, problemów też, kiedy się pozwala bezkarnie okradać państwo Putinowi i kolegom. Żyć można spokojnie, patrząc jak grupa kolesi na plecach ludu się bogaci. Nie popieram PiS-u, ani PO, jestem za zdrowym rozsądkiem. Co do propozycji zostania dziennikarzem muszę przyznać, że zaskakuje mnie Pani percepcja tego zawodu, a więc elokwencja, poparta umiejętnością mówienia godzinami o niczym i pouczaniem innych. A wzorzec Pani trafiła perfekcyjnie. Właśnie pod takim dziełem dziennikarskim mamy przywilej dzielić się swoimi subiektywnymi opiniami.
~Rycho i Zbycho2015-11-04 09:18:37 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Skąd te wszystkie problemy? Dlaczego szpitalowi grozi zamknięcie, ludziom zwolnienie z pracy, a mieszkańcom powiatu i Polski niepowetowana strata w postaci braku specjalistycznych usług w tym zakresie świadczonych przez podmiot publiczny? Może komuś właśnie na tym zależy - doprowadzić szpital z renomą do bankructwa, żeby to prywaciarze od Rycha i Zbycha łoili kasę na tych operacjach? Co tam zwykli zjadacze chleba, niech się zadłużają w bankach, tak chołubionych przez PO, niech płacą wysokie składki na ZUS i umierają na raka, czekając w niekonstytucyjnych kolejkach "pakietów onkologicznych", niech dalej pseudolekarze pracują na czterdziestu czterech etatach bezczelnie wykorzystując mienie publiczne do prywatnych wizyt. Nie liczy się człowiek, ani państwo, tylko KASA! Dlatego jak słucham krzykaczy bezmyślnie krytykujących Burmistrza Długozimę i Radę Miasta oraz Dyrektora przychodni, to zadaję sobie pytanie - co wam drodzy krzykacze siedzi w głowach, że krytykujecie ludzi, którzy chcą robić w tym kraju pozytywną zmianę, a bronicie nieudaczników którzy ten szpital zadłużyli i chcą do facto go zniszczyć, a przynajmniej może im być to na rękė. Bo co - upadł, więc musiał upaść, a my bidacy zadłużaliśmy, żeby ratować, wicie, rozumicie...
~lola2015-11-06 11:27:08 z adresu IP: (83.22.xxx.xxx)
właśnie ...w takim razie odsyłam na stronę trzebnickiego centrum medycznego zdrój pod zarządem gminy trzebnica i proszę o odpowiedz dlaczego w gminnej przychodni laryngolog , ginekolog są płatni - skoro jest to w koszyku świadczeń gwarantowanych , kto w takim razie proponuje komercjalizacje ? łapiński czy gmina już skomercjalizowała część świadczeń ?
~skad?2015-11-06 02:02:37 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
...myslenie nie boli, z kombinatorstwa Polakow, ktorzy zatrudniaja na czarno, a ktorym szpital w razie choroby musi zapewnic kompleksowa usluge, za ktora NFZ nie zwroci i nikt inny nie zaplaci. Ciesze sie, ze gmina przejmie szpital, zwolni ze 100 osob a i tak bedzie go zadluzac, zreszta i tak kazdy mieszkaniec gminy ma juz na karku moze po 10 tys dlugu. Przychodnia kredytowana, osir na minusie, osrodek kultury pewnie na hipotece
~Rycho i Zbycho2015-11-04 08:39:51 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
szanowne Panie dziennikarki, sugerują więcej warsztatu dziennikarskiego i obiektywizmu. Pan doktor, sądząc po zdjęciu, poleciał pewne do radia, czując się pokrzywdzonym. Ma prawo, ale powinien pamiętać, że takie sprawy można załatwiać w sądzie. Sądząc po komentarzach święty to on nie był. Poza tym, żeby określić kogoś mianem wybitny, nie wystarczy oceniać go wyłącznie po biegłości w rzemiośle. Dobrych rzemieślników jest wielu. Wybitnych nie, bo ludzie wybitni potrafią być także mistrzami w rzeczach pozornie nie istotnych, takich jak ogłada osobista, uprzejmość, wrażliwość na ludzką krzywdę pomimo i na przekór przemęczeniu. O wiele miłej czytało by się taki artykuł, gdyby był rzetelnie napisany i nie poparty dwoma stronniczymi komentarzami autorek. Oczywiście, można budować retorykę newsu na wielkiej krzywdzie pokrzywdzonego, ale rzeczywistość nie jest czarno-biała, a pozory często mylą. No chyba, że chce się na siłę wykreować sensację, przy okazji obrzucając błotem Dyrektora szpitala, czy lokalne władze. Przyjdzie czas osoądów, kiedy zobaczymy owoce pracy - nie w postaci zadłużenia szpitala - jak po poprzednim dyrektorze/dyrektorach i władzach PO, ale po jego oddłużeniu i wysokiej jakości obsłudze klienta. Życzę powodzenia władzom samorządowym Trzebnicy, że mają siłę i koncepcję do sprzątania po innych. W końcu to nie oni zadłużali ten szpital. Natomiast warto sprawdzić powiązania polityczne wielu prywatnych przychodni i klinik we Wrocławiu, wtedy mamy super materiał sensacyjne-dochodzeniowo-śledczy. Dlaczego te prywatne firmy łoją tyle kasy na słabości publicznej służby zdrowia? Dlaczego reformy były rak nieudolne? Dlaczego dorośli i dzieci umierają, bo nie otrzymują na czas właściwej pomocy lub są zalewani przez lekarzy-ignorantów? Dlaczego w końcu prywatne placówki medyczne, a zwłaszcza te powiązane politycznie przynoszą krocie, a publiczne szpitale z potężnym potencjałem są dymane z pieniędzy? Pytań jest milion, a stan służby zdrowia pod rządami PO sięgnął rynsztoku i średniowiecza. Wiėc drogie panie dziennikarki, jak widzicie poważnych pytań w tym temacie jest dużo, a wy jedziecie standardzikiem - doktor pokrzywdzony, o jaki biedny. - władze lokalne takie złe, a dyrektor szpitala to lepiej nie gadać. Za takie dziennikarstwo to ja dziėkujė, ale życzę z całego serca nieco inteligentniejszej prespektywy i odwagi w dochodzeniu prawdy, nie powielaniu mitów i plotek.
~Rychło i Zbycho2015-11-04 12:21:55 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Co się dzieje w służbie zdrowia za czasów rządów PO widać, słychać i czuć. Tylu informacji, co w ostatnich latach na temat śmierci pacjentów, w tym dzieci, z powodu debili, którzy pomylili się z powołaniem dawno w historii Polski nie było. W szpitalach syf, kiła i mogiła, w imię źle rozumianych oszczędności. Mówisz, że jestem mitomanem. Otóż nie trzeba być mitomanem, żeby stwierdzić naocznie i w oparciu o faktach, kto korzystał i korzysta na burdelu w służbie zdrowia i na nieudolnych pseudoreformach przeprowadzanych przez PO kosztem pacjentów i pracowników służby zdrowia: - z całą pewnością stada prywatnych przychodni, klinik i laboratoriów i to ze współudziałem co niektórych lekarzy, którzy nie przyjmą cię na państwowym, bo "miejsc na 5 lat do przodu nie ma", ale chętnie podpowiedzą, że w przychodni Rycha i Zbycha możesz być obsłużony za dwie godziny ...i dalej chleją kawę. Ministerstwo Zdrowia pod nowymi rządami powinno przeprowadzić audyt i zidentyfikować mechanizmy wypływania pieniędzy z publicznych placówek zdrowia i to jak najszybciej. A także wprowadzić ustawowo ograniczenia w zatrudnianiu się u prywaciarzy lekarzy z placówek publicznych. - po drugie powinno się z miejsca zablokować możliwość zadłużania się publicznych jednostek w parabankach, albo przez niekorzystne ugody z funduszami sekurytazycyjnymi. Mnóstwo pieniędzy wypływa do firm, które nic nie produkują i nie świadczą usług, a przez złe regulacje prawne zarabiają krocie i to z publicznych pieniędzy. Za to płacą podatnicy. Czekam niecierpliwie na zmianę rządów, wtedy skala nieprawidłowości poprzednich rządów, w tym powody nieudolności we wdrażaniu zmian szybko wyjdą na wierzch.
~ozon2015-11-04 11:14:13 z adresu IP: (46.112.xxx.xxx)
Tak dużo pytań, podejrzeń, plotek. Szpital się zadłużał aby dostać fundusze unijne i w rezultacie służyć pacjentom usługami medycznymi na najwyższym poziomie. Zrealizowane inwestycje są imponujące. Kontrakty z NFZ (czyli gwarantowany dochód) nie rosły, ponieważ działacze pewnej partii na szczeblu województwa są bardzo zainteresowani aby działalność szpitala powoli wygasić (bo Polska w ruinie) i przejąć kontrakty na rzecz szpitali szczebla wojewódzkiego. Od niedawna mogą i robią. A że niepokorny lekarz... to dla nich lepiej. Powodzenia mitomanie od "czasu osądów", :łojenia kasy przez firmy" - zmienisz zdanie w kolejce pacjentów na Borowskiej.
~Polak Mały2015-11-04 07:47:44 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Zastał Tusk i PO Polskę murowaną, a zostawił drewnianą. Banki, sieci handlowe i korporacje wywożą z Polski gotówkę ciężarówkami nic nie dając w zamian. Szpitale PO zadłużyło przez pielęgnowanie konkurencyjnych prywatnych przychodni otwieranych przez ich działaczy i zarabiających na słabości systemu. To nic, że ludzie umierają na ojomach, albo i poza nimi. To nic, że chorzy na raka, których nie stać na prywatę umierają w kolejkach. I jeszcze to chamstwo w szpitalach i przychodniach - lekarze zazwyczaj są tak zmęczeni dorabianiem, że zachowują się jak watażkowie. I popełniają błędy. Co do tej sytuacji jedno jest pewne - nowy dyrektor widać ma jaja i koncepcję zrobienia porządku w szpitalu zadłużonym na kilkadziesiąt milionów złotych przez PO - ciekawe, gdzie poszły te pieniądze?
~Cześć ozon2015-11-04 17:33:54 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Nie trzeba iść do szpitala, wystarczy pójść do apteki, z której, dzięki partackiej ustawie platformersów, leki wyjeżdżają za granicę za pół darmo, a pacjentom zostaje kit z okien. W przeciwieństwie do uczciwych obywateli partacze i niechlujem polityczne żrą ośmiorniczki i i chleją jabole za 1500 zł. A to PO właśnie! Mam nadzieję, że PiS im kasę za to z gardeł wyrwie.
~ozon2015-11-04 11:16:50 z adresu IP: (46.112.xxx.xxx)
A byłeś w szpitalu w Trzebnicy? Nie byłeś- pewnie jesteś za mały.
~rede2015-11-03 20:06:44 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
no nieraz byl ostry i ciety to fakt ale ponoc najlepszy, zwolniono ok 60 letniego chirurga ale gabinet bedzie chyba/.
~robert2015-11-03 18:50:27 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Teraz będziemy mieli wiele takich sytuacji w Trzebnicy. To pośrednio skutek zadłużenia, które szpital powiatowy zaciągnął za "rządów" PO w powiecie. 33 bańki - SUPER! ta sytuacja to tylko pokłosie tzw. rządów PO w Polsce. Przykład jeden z wielu, niestety.
~Rychu i Zbychu2015-11-04 09:08:05 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Droga Magdo z Rudnej, jeżeli to tak mało, to skąd te wszystkie problemy? Dlaczego szpitalowi grozi zamknięcie, ludziom zwolnienie z pracy, a mieszkańcom powiatu i Polski niepowetowana strata w postaci braku specjalistycznych usług w tym zakresie świadczonych przez podmiot publiczny. Może komuś właśnie na tym zależy - doprowadzić szpital z renomą do bankructwa, żeby to prywaciarze łoili kasę na tych operacjach? Co tam zwykli zjadacze chleba, niech się zadłużają w bankach, tak chołubionych przez PO, niech płacą wysokie składki na ZUS i umierają na raka, czekając w kolejce "pakietów onkologicznych", niech dalej pseudolekarze pracują na czterdziestu czterech etatach bezczelnie wykorzystując mienie publiczne do prywatnych wizyt. Nie liczy się człowiek, ani państwo, tylko KASA! Dlatego jak słucham krzykaczy bezmyślnie krytykujących Burmistrza Długozimę i Radę Miasta oraz Dyrektora przychodni, to zadaję sobie pytanie - co wam drodzy krzykacze siedzi w głowach, że krytykujecie ludzi, którzy chcą robić w tym kraju pozytywną zmianę, a bronicie nieudaczników którzy ten szpital zadłużyli.
~Polak Mały2015-11-04 07:57:13 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Powiedz to pracownikom tego szpitala i pacjentom racjonalistko.
~Magda z Rudnej2015-11-04 07:35:24 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Emocjonalny pisarzu, wiedz że zadłużenie szpitala na 33 mln złotych w przekroju innych szpitali w Polsce, to żadne zadłużenie.
~My name is PO2015-11-03 18:35:28 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Rządy PO doprowadziły do tragicznego zadłużenia szpitala. Podobnie jak i Polski. Jutro okaże się, czy zagarnięcie pieniędzy Polaków z OFE nie było zwykłym złodziejstwem i czy państwo nie będzie zmuszone oddać 150 miliardów zmarnotrawionych przez aktywistów-towarzyszy z PO-bolszewii. Będzie w tej sprawie wyrok TK. Teraz PO szykanują starostę Wysockiego jak mogą odbierając mu znaczną część pensji. Były starosta Adach niewiele robił, dopuścił do zadłużenia szpitala, ale pensję kilka razy większą pobierał. To żenada.
~www2015-11-03 17:51:06 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
znaczy teraz będzie operował miły politolog? Powiem tak, nawet jakby coś było w tej sprawie to dyrektor ma cały wachlarz kar, począwszy od poważnej rozmowy, upomnienia, zawieszenia, obcięcia pensji.......... - wybrał najwyższy wymiar kary i to po terminie miesiąca kiedy mógł to uczynić. Po prostu to się kupy nie trzyma i wszystko wskazuje, że to początek końca Trzebnicy. Jak się okazuje wieloletni dorobek można zniszczyć jedną decyzją.
~Pragmatyk2015-11-03 18:56:01 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Operować będą kompetentni i uprzejmi lekarze, a miły politolog z doświadczeniem w zarządzaniu takimi jednostkami będzie przeprowadzał restrukturyzację i będzie próbował uratować szpital przed bankructwem i zamknięciem, a więc skutkami rządów platformersów w powiecie. Życzę mu powodzenia i odwagi w podejmowaniu niepopularnych decyzji. A PO już swoją nagrodę za wysoce efektywne nie-rządy odbiera w wyborach. Pierwszego kopa od wyborców dostali przy wyborach prezydenckich. Siarczystego z przytupem w całej Polsce, w parlamentarnych. Czołg ich przejedzie niedługo w sejmikach, a na końcu stracą wszystkie ciepłe posadki z publicznego nadania i nadejdzie czas rozliczeń he, he, he:))))
~BBG2015-11-03 17:42:51 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Proszę zaobserwować, iż w w sprawie tej głos zabierają dziennikarki, posłowie, kilka osób, które nie wiedzą nic o sytuacji w szpitalu. Głosu jednak nie zabierają w sprawie Pana Domanasiewicza osoby bezpośrednio współpracujące czyli inni lekarze i pielęgniarki!! Dzieje się tak, gdyż P. doktor w stosunkach personalnych był bardzo trudny. Mimo dobrej znajomości nauk medycznych nie da się pracować z takim typem człowieka. Myślę, że niekiedy takie redukcje, są potrzebne, aby zapanował ład i porządek w strukturach personalnych. Pan doktor słynął z braku poszanowania drugiego człowieka, a także wszyscy w środowisku dobrze wiedzieli o "prywacie", którą uskuteczniał ten lekarz. Dyrektor, zaczął liczyć i nie mógł się pewnie doliczyć sum, które powinny przyjść do szpitala, a których nie było. Radzę zatem zająć się swoim życiem, a sprawy na wyższych szczeblach zostawić ekspertom :)
~Dan2015-11-04 12:45:15 z adresu IP: (90.185.xxx.xxx)
alez zabieraja glos wspolpracownicy: Ahmed Yousef Elsaftawy 30 październik o 13:14 · Trzebnica, Poland · Tylko pozostaje mi napisać parę słów z ŻALU: W dniu wczorajszym została rozwiązana umowa mojego kolegi z pracy dr Adama Domanasiewicza, wieloletniego współpracownika, współzałożyciela Trzebnickiego programu przeszczepiania kończyn górnych, jednego z KILKU filarów dyżurów replantacyjnych ogólnopolskich, świetnego mikrochirurga posiadającego 3 specjalizacje (chirurgia ogólna, medycyna ratunkowa, chirurgia ręki). W mojej ocenie dr Domanasiewicz absolutnie nie zasłużył na takie traktowanie, nie twierdzę, że wszystkie działania dra były zgodne z moim punktem widzenia, bardzo często się z nimi nie zgadzałem, nie twierdzę również, że była to święta osoba, nie twierdzę też że była to łatwa osoba w pożyciu, ale z pewnością szpital w Trzebnicy BARDZO mu dużo rzeczy zawdzięcza, ja osobiście twierdzę mocno, iż jest on jednym z ojców chrzestnych moich sukcesów chirurgicznych. Uważam, mimo wszystko, iż jest, a przynajmniej powinna być tzw. drabina wymierzania kar, w przypadku którego drabina ta składała się tylko z jednego stopnia. Uważam, że wymierzanie takiej kary, pozbawiając kogokolwiek główne źródło jego dochodu, chirurgowi powyżej 50 rż jest wyrazem nagłej reakcji, na pewno nie dobrej reakcji.
~Nic dodać nic ująć2015-11-04 05:57:27 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Głosu nie zabiera personel z prostego powodu - wiedzą, że wcześniejszy długoletni Dyrektor stracił pracę właśnie z powodu tego PONOĆ najwybitniejszego specjalisty chirurga! Teraz po nagonce medialnej są przekonani, że nowy dyrektor podzieli jego los, a jaśnie wielmożny PAN DOKTOR RĘKA nadal będzie "królował" ubliżając, poniżając, szarpiąc! Tylko teraz będzie jeszcze gorzej - bo się poczuje jak PAN i WŁADCA, któremu w przyszłości nikt nie podskoczy! Ale jeśli jest przyzwolenie na chamstwo to macie czego chcecie! Gdyby choć jedna osoba z tchórzliwych internetowych komentatorów przepracowała z nim tydzień od razu zmieniłaby zdanie!!! Dziennikarze - gdzie Wasza rzetelność? Gdzie Wasza dociekliwość? Gdzie Wasza moralność?
~ania,g2015-11-03 17:30:49 z adresu IP: (89.69.xxx.xxx)
Ludzie, niech decydenci pukną się mocno w głowę, dyrektor pozbawia się najwybitniejszego specjalisty, lekarza z prawdziwego zdarzenia,przestrzegającego zasad etyki zawodowej lekarza w praktyce a nie w teorii, lekarza do którego pacjenci i ich rodziny mają pełne zaufanie, jak widać po wyborach polityka nadal rządzi. Panie Doktorze jesteśmy z Panem!
~E-mila2015-11-03 21:44:28 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Dyrektor szpitala niestety odciął sobie prawa reke, a ze dr miał swoje zdanie i potrafił konsekwentnie go bronic to trzeba bylo poszukac byle jakiego pretekstu żeby się go pozbyć. Od złożenia skargi przez pacjenta,jak i służbowej notatki dr do reakcji dyrekcji-kary nie powinno minąć 30 dni...A jaki mamy czas??? Fachowiec i specjalista jakich mało od którego Szpital jeszcze może chcieć pomocy,ale wtedy będzie za późno. Gratulacje dla dyrekcji!
~Hania2015-11-03 19:01:33 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Ja jestem za panem Dyrektorem. Widać były powody. Ktoś musi posprzątać w tym szpitalu po latach bałaganu jakie zostały po rządach PO. Szkoda, że fachowiec obrywa, ale po pierwsze pewnie zasłużył, a po drugie, nie był w tym szpitalu jedynym fachowcem!
~Piotr2015-11-03 16:24:19 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
Niech pukną w głowę pacjenci!! zachowania co niektórych tzw. pacjentów to nawet świety by nie wytrzymał. Dr Adama Domanasiewicz to specjalista jakich mało. Pan Dyrektor zamiast dbać o personel to zwalnia . Moje gratualcje !!!!! babkę zielarkę przyjmą i szamana to dopiero bedzie się działo!!!
~Pacjentka2015-11-03 13:52:06 z adresu IP: (37.7.xxx.xxx)
Ja jestem za zwolnieniem tego lekarza nie chciał pomóc mojemu dziecku kiedy powiedziałam że przyjadę z gazetą to wielce zbadał chociaż miał dyżur
~Dana Andersen2015-11-03 13:11:19 z adresu IP: (90.185.xxx.xxx)
Adam Domanasiewicz jest wspanialym lekarzem, wielu ludziom pomogl i trzeba byc skonczonym idiota, zeby wyrzucic go z pracy. A moze powinno sie wyrzucic dyrektora? Jest bardzo pewny siebie i nie liczy sie z nikim i niczym.
~kot2015-11-03 11:08:28 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ręce na szczęście nie miałem okazji sprawdzać jak P. Dr przyszywa, ale wyrostek jakieś 20 lat temu spier.....dobrze, że Dr. Kaczmarzyk poprawił bo bym się wykrwawił , teraz zamiast 2 cm blizny mam 15 cm .
~14022015-11-03 10:19:59 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Byłoby dobrze gdyby ludzie tak szybko nie oceniali
~ex pacjent2015-11-02 23:15:51 z adresu IP: (85.232.xxx.xxx)
A to ten "miły" pan , ktory powiedzial, ze jednego palca to sie nie przyszywa !
~jurek ogórek2015-11-03 20:53:46 z adresu IP: (80.187.xxx.xxx)
bo się nie przyszywa. i nie jest to pomysł Pana Doktora, tylko tak mówią przepisy.
~PTY2015-11-02 22:49:49 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
20 lat temu Pan doktor Adam Domanasiewicz uratował mi rękę! Wprawdzie palców ze względu na uszkodzenia nie udało się przyszyć ale za to zrobił przeszczepy skóry i tak "pozszywał" ze nie musiałem mieć więc żadnych innych operacji. Wszystko dobrze się zagoiło. Dziękuję Panu Doktorowi! Przykro jest ze tak oddanemu swojej pracy lekarzowi odbiera sie po tylu latach prace a potencjalnym pacjentom szanse na uratowanie zdrowia!:(
~Tylko ja 2015-11-02 22:41:02 z adresu IP: (80.136.xxx.xxx)
nieprzyjemny lekarz ... !!!!! To teraz czas na Pana Dyrektora
~Zosia2015-11-02 22:20:15 z adresu IP: (83.21.xxx.xxx)
Oby tak dalej niech pozbeda sie wszystkich dobrych i niewygodnych lekarzy to za rok nie bedziemy mieli żadnych lekarzy wszyscy najlepsi uciekna za granicę a my bedziemy sie leczyc u speudo lekarzy brak szacunku dla naprawdę dobrych lekarzy. Co do innych lekarzy w Trzebnicy to jest wiele do życzenia. Zycze dużo zdrowia dla naszej wladzy to im sie przyda.
~Enigma2015-11-02 22:15:46 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Na " dyrektora" też przyjdzie kolej, ktoś sprawdzi w końcu jego kompetencje i wiedze- może jest nie adekwatna do zajmowanego stanowiska....dr Domanasiewicz da sobie rade bo jest wysokiej klasy specjalista pomimo " humorow" i ludzie doceniaja jego fachowość i efekty pracy a nie " humor".
~znany2015-11-02 22:04:53 z adresu IP: (79.187.xxx.xxx)
mam pytanie, czy zostało wszczęte postępowanie prokuratorskie w sprawie naruszenia nietykalności przez dr Domanasiewicza? jeśli nie, to na jakiej podstawie dyrekcja szpitala rozwiązała kontrakt z doktorem? czy w naszym państwie już nie istnieje reguła domniemanej niewinności, czy podejrzany jest już winien bez wyjaśnień i procesu?
~winersa2015-11-03 03:03:44 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
TEN LEKARZ POBIŁ TEGO PACJENTA. MIAŁAM Z NIM WIELKĄ NIEPRZYJEMNOŚĆ MIEĆ KONTAKT. Okaleczył mnie psychicznie i fizycznie. Krzyki, wyzwiska i chamstwo to wizytówka tego lekarza. Strach się bać. Ten lekarz już raz został zwolniony ze szpitala za traktowanie pacjentów, ale znajomek starosta nakazał dyrektorowi przyjąć go z powrotem. Pan doktor znowu poczuł się bezkarnie. Jak sprytnie potrafi przekręcić sytuację na swoja korzyść. Od 5.5 lat obserwuję poczynania tego lekarza no i sprawiedliwości stało się zadość. NARESZCIE. Mam taką nadzieję, że już nikogo nie skrzywdzi.
~trzebniczanin2015-11-02 21:02:29 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Fachowiec to pan doktor z pewnością jest ale że hamisko przy tym to miałem nieprzyjemność doświadczyć.
~ania,g2015-11-03 17:34:56 z adresu IP: (89.69.xxx.xxx)
Lepsze chamisko ale kompetentne, bo może uratować życie najcenniejszą wartość niż grzeczny ignorant nie znający się na swoim fachu.
~debileczku2015-11-02 21:40:15 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Chamski? To, że dobrze mówi i konkretnie, to oznacza, że jest chamski? Już wolę mieć dobrze przyszytą rękę przez "chamskiego" lekarza, który robi to z powołania, który jeździ na misje lekarskie, pomagać krajom trzeciego świata, a nie pseudofachowowca, przez którego nie dość, że stracę uciętą rękę, to i drugą... Ludzie. Jesteście popie**oleni i was już nic nie uratuje. Cholerny ciemnogród, który nie rozumie osób mądrzejszych od siebie.
~Zwyczajna Pacjentka2015-11-02 20:56:11 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ilu ludzi - tyle opinii.. Ja powiem za siebie - chamskie zachowanie Pana Doktora zamazuje jego zasługi! Szkoda, że z takim zapałem nie dyskutuje się o innych specjalistach chirurgach trzebnickiego Szpitala, którzy na to zasługują! Oni nie potrzebują blichtru..jak dobrze, że tacy prawdziwi, z powołania jeszcze są wśród medialnie błyszczących gwiazd!
~E-mila2015-11-02 19:57:22 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Uważam,że źle i obraźliwe słowa pod adresem dr.Domanasiewicza są nie na miejscu. Kosztem swojego życia prywatnego ratował życie pacjentów,nie patrząc na to czy jest święto czy wolny dzień, nie mówiąc o czasie dla rodziny....A teraz otrzymał takie podziekowanie...podejrzewam, że złośliwe komentarze piszą osoby nie mające do czynienia z lekarzem...Ale oby się nie znalazły w potrzebie i nie musiały się przeprosic z dr Domanasiewiczem ....A sytuacje w szpitalu bywają różne i większość z nas sama wie jacy potrafią być pacjenci, jeden podejdzie normalnie a inny myśli że tylko on najbardziej cierpi i musi być natychmiast przyjęty bo ...skręcił sobie np.nogę....A inny z "palcem w lodzie-odcietym" będzie czekał po cichu na swoją kolej. Trzeba zrozumieć ze dla każdego jakakolwiek wizyta w szpitalu nie jest przyjemnością, ale ze może akurat dr rozmawiał o "sianie dla koni" jest chwila przerwy po paru godzinach przy stole operacyjnym... Mogę z czystym sumieniem tak pisać gdyż miałam styczność z dr i pomógł osobie z mojej rodziny po tel.o godzinie 2 w nocy przyjechał do szpitala i nie było problemu...jaki inny lekarz tak postapi??? Na to pytanie sam niech sobie każdy odpowie.. Szpital stracił wspaniałego fachowca na wlasne życzenie.
~Enigma2015-11-02 22:01:14 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Nikt nie neguje tego ze sa tam inni świetni specjalisci, ale trzeba przyznać uczciwie, że wielu z nich nauczył tego co potrafią dr A.D., nie czarujmy się ale on rozslawil trzebnicki szpital, nie ma sensu wieszać psów na dr, to ze jest medialny to zasluga jego wiedzy i ludzi którzy do tego doprowadzili- czy ktoś o tym pomyslal??? Z każdego z nas można zrobić osobę medialną i czy któraś z tych osób to odrzuci??? To że ma zachowanie takie jak ma też jest czyms spowodowane, ale nad tym się nikt nie zastanowi. Miałam styczność z wysokiej klasy profesorem i zapewniam ze dr A.D jest bardzo spokojny i kulturalny.
~Aaa2015-11-02 21:21:32 z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Jeżeli prawda jest obraźliwa, to przepraszam. Miałam okazję, aby moja rodzina leczyła się u doktora, ale wolałam pójść do innego lekarza w tym szpitalu. Również świetnego, tylko pracującego po cichu i z równie wielkim zaangażowaniem. Była jedna różnica - spokojne wytłumaczenie pacjentowi co będzie miał robione, dodając otuchy. Nie wrzeszczał i nie podkreślał, że on to w pracy jest już którąś godzinę. Zadawanie pytań Panu dr AD jest też nie na miejscu, bo można usłyszeć wiele niemiłych słów.
~Haj2015-11-02 19:42:01 z adresu IP: (84.140.xxx.xxx)
świetny lekarz, który widzi patologie urzędniczego systemu do odstrzału.Bo u nas nie ceni się fachowców, a na stołki dyrektorskie i urzędnicze idą bardzo często ludzie z układu.
~trol2015-11-07 11:22:40 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
dr.Domanasiewicz zwolniony a kiedy reszta ekipy transplantologów na bruk??Czas najwyższy zwolnić tych fachowców i zacząć likwidację oddziału, a ich skierować do pracy w cywilizowanych krajach i szpitalach Europy tam się przydadzą i zarobią na swoje utrzymanie
~Prorok2015-11-02 19:41:29 z adresu IP: (89.70.xxx.xxx)
Brak połączenia z ASzK, no tak, Pobrotyn niewygodnym szefem by był. Przejęcie Szpitala przez burmistrza, jakoś nie bardzo chce się udać. Dyrektor trzebnickiego szpitala - wybitny specjalista zarządzania jednostkami ochrony zdrowia - od może pięciu lat w ogóle coś o tej służbie zdrowia wie, a dwa lata temu skończył podyplomówkę w tym kierunku. No ale pewnie w genach mu zostało przekazane. Rozwala wszystko czego się dotknie. Niszczy wszystko co stanie mu na drodze a nie poklepuje po plecach. Gdzież On nabył takich wyjątkowych umiejętności zarządzania tak ogromnym i zorganizowanym szpitalem?! Odpowiedź nasuwa się jedna, wbrew szumnym zapowiedziom kumpli z PiS pewnie sprzeda za bezcen ten świetny Szpital, pytanie tylko komu? Za złotówkę też bym kupił z kontraktami które ma Trzebnica.
~Greta2015-11-02 19:32:52 z adresu IP: (84.140.xxx.xxx)
To jest naprawdę świetny specjalista! Trzeba być niewyobrażalnie głupim i pazernym wyrzucając taką osobę ze szpitala!!! szkoda doktora,taki nie bendzie.
~werrrreee2015-11-02 19:10:14 z adresu IP: (213.199.xxx.xxx)
Domanasiewicz kawał chama i tyle dobrze mu tak....
~Wieniek2015-11-03 17:33:39 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
A ty chamie jak byś pracował w taki stresie to też byś miał problemy , uważaj na swoje życie i dzieci bo jak będzie potrzeba to do WROCŁAWIA ALBO DO BOGA ...............
~aaaa2015-11-02 18:58:01 z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
A nikt nie pomyślał, że znalazł się odważny, który miał odwagę ruszyć świętą ....... Bywając w Szpitalu kilka razy widziałam jak Pan Doktor odnosi się do pacjentów. Najpierw czekającemu pacjentowi od kilku godzin, który śmiał się przypomnieć, że on czeka na konsultację, wykrzyczał, czy nie widzi że jest bardzo zajęty (wszystko to rozmawiając przez komórkę). A później słyszę jakie siano dla konia kupił. To jest ten cudowny człowiek?????
~efendi2015-11-02 18:52:29 z adresu IP: (213.241.xxx.xxx)
Taa, ciekawe komu solą w oku są dokonania Domanasiewicza, bo ja, mając z nim do czynienia jakies 15 lat temu, dziękuje Panu że na niego trafiłem i władam ręką jak trzeba. A co on potrafi? wpiszcie sobie w przeglądarce :" Domanasiewicz ręka' a sami poczytacie. I TAKICH ludzi wywala się na bruk? Q...wa, przepraszam ale się uniosłem, to tylko w tym panstwie jest możliwe.
~asia5552015-11-02 18:39:56 z adresu IP: (217.99.xxx.xxx)
To jest naprawdę świetny specjalista! Trzeba być niewyobrażalnie głupim i pazernym wyrzucając taką osobę ze szpitala!!! Ale to fakt... On był poprostu niewygodny dla wielu osób! Ktoś powinien się temu bliżej przyjrzeć. A gdzie są nasze media???
~pit1984r2015-11-02 18:12:16 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
karierowicz i tyle. tylko kasa miała się zgadzać na koncie. niby człowiek na poziomie z wykształceniem a tak na prawdę zwykłego człowieka miał za nic. zasłużył sobie w 100% na taką decyzję dyrektora. nie ma ludzi niezastąpionych !
~Xxxx2015-11-02 22:36:01 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Ciekawe czy ty pit1984 pracujesz za darmo??? Jak tobie zabrakło by do wypłaty 10 zł to byłby hałas i problem. Kogoś osądzać to jest łatwo. Będąc takim lekarzem jak jest on to nie odbierał byś telefonów po nocach. Tylko dyżur, a najlepiej prywatnie byś zaprosil.
~Xxxx2015-11-02 22:20:37 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Pit1984 może kiedyś trafisz na takiego "super nie zastapionego specjaliste"...i wtedy życzę zdrowia i powodzenia.
~znany2015-11-02 22:01:11 z adresu IP: (79.187.xxx.xxx)
"karierowicz" ? Ty chyba człowieku nie wiesz co piszesz. ktoś kto pracuje z pasją i wkłada tyle serca i pracy w to co robi, nie jest karierowiczem.
~koi2015-11-02 18:54:31 z adresu IP: (213.241.xxx.xxx)
A to pewnie ty, gamoniu byłeś wtedy w gabinecie , co ? Palant.
~bebe2015-11-02 17:51:01 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
PiS żądzi i są już efekty :-(
~pacjent2015-11-02 17:45:49 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Jacy to doskonali lekarze panie dyrektorze zapewniają usługi medyczne na najwyższym poziomie? Wiem,że ochrona danych osobowych.
~ert2015-11-02 17:19:23 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
A co to za tragedia
~Dtr2015-11-02 16:45:12 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Kolesie burmistrza pomału wszystko przejmuja
~ Wieniek2015-11-02 15:37:57 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Mamuśka dyrektora wraz z jaśnie panującym władcą Trzebnicy usadowili synusia na stołeczku i będzie rżnięcie a co z gruntami za szpitalem wiemy dla kogo tak jak koło basenu ...............dla ........... koleśiów !!!
~ marozimny2015-11-02 15:32:46 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Zwolnić dyrektora i pogonić DŁUGOZIMĘ banda działa !!!
~AntyPOs2015-11-03 18:26:41 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Niestety PO z byłym starostą Adachem, Robertem Adachem tak żadłużyła ten szpital, że strach się bać. Ta nerwówa w szpitalu to tylko konsekwencje rządów kolesi z PO. Całe szczęście, że stracili władzę w kraju, zaraz stracą w sejmikach i na Trzebnicę też przyjdzie czas. Jak to ktoś mądrze powiedział ostatnio w mediach "tłuste koty z poprzetrącanymi kręgosłupami". Złoili Polaków z kasy jak się patrzy. Ale doczekają się rozliczenia, to pewne.
~TURYN2015-11-02 15:21:06 z adresu IP: (93.175.xxx.xxx)
Bardzo dobrze - sami sobie wybraliście taki kapitalizm. I oby tak dalej
~Krysia2015-11-02 15:07:37 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Kolejna ofiara systemu - świetny lekarz, który widzi patologie urzędniczego systemu do odstrzału
~Rozsądny2015-11-03 18:44:34 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Nie wydaje mi się, żeby ten lekarz był ofiarą systemu. Raczej, jak wskazują komentarze, własnego trudnego charakteru. Żaden dyrektor nie zwalniałby bezpodstawnie dobrego fachowca. Zakładam, że zdarzyło się coś, czego nie można akceptować nawet w przypadku najlepszych. Niech doktorek zasuwa do sądu - okaże się kto, co i dlaczego:)
~Polak2015-11-02 14:17:43 z adresu IP: (81.219.xxx.xxx)
Bo u nas nie ceni się fachowców, a na stołki dyrektorskie i urzędnicze idą bardzo często ludzie z układu. Przetargi są pisane tak, aby konkretna osoba dostała się na dane stanowisko. Jak ktoś im się sprzeciwi jest zwalniany.
~Magda z Rudnej2015-11-02 12:27:35 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Sama miała nieprzyjemność obserwowania potyczki ułożonej z władzami pani z ordynatorem szpitala z 19-letnim stażem niezwykle cenionym za leczenie nowotworów. W polskich realiach od razu wiemy jaki będzie wynik tej wojny.
~lekarz ortopeda2015-11-03 12:56:46 z adresu IP: (46.170.xxx.xxx)
niedługo będziecie się głupie chamy leczyć u nastawiaczy albo za grube pieniądze. Takie niemiłe wypowiedzi pod adresem waszego dobroczyńcy. Nie lamentujecie,że odbierają go wam. Kto was będzie leczył?Oczywiście nie będzie was chamy, stać na tak drogie leczenie i będziecie musieli tak jak w przeszłości bywało żebrać pod kościołem, bo kaleków nikt nie zatrudni. fajny film nakręcił mistrz kurosawa o tym, jak zbóje napadły lekarza, który obronił się sam, łamiąc im kości a potem leczył tych bandziorów. Trzeba było widzieć ten szacunek tych zbójów do niego. A wy chamy nie macie szacunku do rąk, które was leczą bo jesteście bezrozumne głupie chamy.
~matka 2015-11-02 21:25:32 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
widziałam doktora w akacji, może rzeczywiście nie jest mistrzem dyplomacji, ale nie znam drugiego takiego, który tak walczy o pacjentów, dzień i noc, świątek i piątek . Było sto sposobów żeby dogadać się z nim i wykorzystać to co potrafi. Wyrzucić??? To jest pomysł nowej dyrekcji na ratowanie szpitala? Smutne