Wrocław: Postęp w sprawie nieczynnej kładki w Parku Wschodnim

Joanna Jaros, el | Utworzono: 2020-08-02 10:05 | Zmodyfikowano: 2020-08-02 10:12
Wrocław: Postęp w sprawie nieczynnej kładki w Parku Wschodnim - fot. J. Jaros
fot. J. Jaros

- Dokumenty powinny być gotowe w przyszłym roku - mówi Marek Szempliński z Zarządu Zieleni Miejskiej:

- Kładka ma zachować naleciałości historyczne, one są zabezpieczone - dodaje Marek Szempliński:

Mimo, że wejście na kładkę uniemożliwiają barierki, to spacerowicze i tak korzystają z przeprawy:

Wykonanie dokumentacji projektowej wcale nie oznacza, że kładka zostanie wyremontowana. To zależy od tego, czy Zarząd Zieleni Miejskiej dostanie na to środki. Koszt prac szacowany jest na około 2 miliony złotych, to za dużo, aby spółka pokryła go z własnego budżetu.

WIĘCEJ:

Reklama

Komentarze (3)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~wrocławianin2020-08-02 21:15:53 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Jestem bardziej rozbawiony niż sfrustrowany podejściem $utryka do nieczynnej kładki w Parku Wschodnim, kurczowym trzymaniem się przez $utryka jego ukochanych teorii, że mieszkańcom Wrocławia do szczęścia wystarczy Stadion Miejski, kopacze oraz lansowanie się $utryka w mediach nawet wobec przytłaczających dowodów, w postaci wyników Budżetów Obywatelskich, których rozstrzygnięcia jednoznacznie świadczą że te teorie są błędne. $utryk ma fascynującą umiejętność odrzucania wniosków oczywistych, a wynikających z wyników Budżetów Obywatelskich, dyskusji na forum RW które nie potwierdzają jego przekonań.
~Tęczowy Jack2020-08-02 13:07:57 z adresu IP: (37.249.xxx.xxx)
stanie na czele swojego pochodzenia niebawem, tamtędy nie przejdą
~Taki jest Wrocław2020-08-02 10:42:21 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
2 miliony to miasto marnuje w ciągu miesiąca na pensje kopaczy Śląska. Tak, marnuje, bo wrocławianie nie mają z tego _żadnego_ pożytku. Policzmy, ile takich kładek można by wybudować od 2017 roku - z grubsza minęło 3 lata od zamknięcia, więc wrocławianie stracili 30 kładek. Oczywiście cena też jest wrocławska - Szczawno Zdrój buduje oświetlony tunel pieszo-rowerowy pod nasypem kolejowym i wyda na to 500 tysięcy zł. Tutaj realny koszt budowy mostka z prefabrykatów to ok. 200 tysięcy zł, czyli gdzie podzieje się reszta z 2 milionów? To miasto nie jest zarządzane, ale eksploatowane.