Wrocław: Zakończył się kolejny etap remontu ulicy Berenta

Joanna Jaros, el | Utworzono: 2020-08-30 08:45 | Zmodyfikowano: 2020-08-30 08:48
Wrocław: Zakończył się kolejny etap remontu ulicy Berenta  - fot. Wrocławskie Inwestycje
fot. Wrocławskie Inwestycje

- To bardzo dobra wiadomość dla kierowców - cieszy się Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji:

- Na fragmencie ulicy Berenta pojawił się także asfalt - dodaje Krzysztof Świercz:

Przebudowa ulicy Berenta ma potrwać do końca roku. Koszt inwestycji to niecałe 10 milionów złotych.

 


Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Teresa.2021-04-02 11:29:30 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Drogi wykonawców dlaczego skrócono tak bardzo naroże przy budynku pl Daniłowskiego 3 a ul Berenta???? Gdy wrócimy do normalności po cowidowej zostanie uruchomiona pobliską szkoła przy ul. Przybyszewskiego. Gromady dzieci idące do przystanków autobusowych będą nam obijały samochody parkowane przez mieszkańców budynku przy pl Daniłowskiego 1,2 i 3. Poza tym dietę naroże chodnika z Berenta a Daniłowskiego 3 jest tak wąskie że osoby niepełnosprawne ma wózkach inwalidzkich o np .z wózkami dziecięcymi są zagrożone potrąceniami samochodów skręcających w krótką uliczkę pl. Daniłowskiego 3 do Przybyszewskiego. W ciągu roku szkolnego mnóstwo rodziców podwozi swoje dzieci do szkoły i wjeżdżają właśnie w Daniłowskiego. Poza tym zagrożeniem dla nas mieszkancow budynki pl Daniłowskiego 1-2-3 jest skrzynka gazowa usytuowana przy Daniłowskiego 3 Reasumując oczekujemy od wykonawcy i Głównego inwestora poprawy tego ściętego naroża ulicy by w przyszłości nie zagrażało to e swobodnym przemieszczaniu się po chodnikach a my mieszkańcy mieli spokojny sen. MY TAM ZYJEMY na codziem Dziękuję za uwagę o poddaje pod rozwagę. Ponadto zagrożeniem jest dla nas mieszkancow
~Marian2021-02-15 09:05:20 z adresu IP: (62.87.xxx.xxx)
Największy kicz to odwalono przy końcówce ulicy Kasprowicza. Jak można zrobić przystanek autobusowy na zawężonej jezdni? Przecież poprzednie przystanki miały swoje zatoczki i nie blokowały ruchu autobusy gdy na nich stały. Komu to wadziło? Ja myślę, że zadziałał tutaj pan prowadzący interes w postaci warsztatu samochodowego zaraz na przeciwko przystanku. Przeszkadzało mu ten przystanek bo nie miał gdzie parkować aut klientów. No to teraz będzie miał darmowe zatoczki po przystanku MPK. Do tego przejście dla pieszych pogania przejściem. W odległości niecałych 100m jest 3 przejścia dla pieszych. Paranoja. Przed jednym przejściem tak zwężono i zakrzywiono jezdnię, że trzeba się skupiać na tym jak ten slalom wykonać bezpiecznie. I gdzie tu bezpieczeństwo? Tak przebudowana jezdnia to po prostu totalna fuszerka i pójście na rękę jakiemuś warsztatowi w imię dobra wielu. To samo zresztą zrobiono na ulicy Berenta. Już teraz żaden właściciel posiadłości nie będzie się skarżył, że mu ktoś blokuje wyjazd, bo nikt tam nie stanie. Czyli ulica jest nasza. Możesz tylko nią przejechać i to wszystko. Za to my właściciele posesji mamy kosztem ulicy dodatkowe miejsca postojowe.
~j232021-02-01 19:01:44 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Kto to zaprojektował autobusy na skrzyżowaniu Kasprowicza Przybyszewskiego ledwo się mijają przystanek autobusowy na skrzyżowaniu tamuje ruch dla karetek wystające krawężniki na środku drogi .A przypominam były zatoczki autobusowe panie prezydencie może trochę zainteresowania ?
~Tola32020-12-14 14:43:51 z adresu IP: (62.87.xxx.xxx)
I to ma być wspaniały remont? Zwężono tragicznie ulicę. Nie wiadomo czy miną się dwa auta. Prawdopodobnie zostanie też częściowo zlikwidowana komunikacja autobusowa. Wszędzie jakieś nikomu niepotrzebne wysepki. A już zupełnie totalnie pojechano z końcówką ulicy Kasprowicza. Tutaj przejście dala pieszych goni przejście. W okolicy przejścia dla pieszych, które prowadzi do placu zabaw tak zawężono fragment jezdni poprzez jakieś pachołki na środku jezdni, że kierowcy ciężkich pojazdów muszą uprawiać niebezpieczny slalom aby nie walnąć w zaparkowany samochód. Zlikwidowano postój taxi. W to miejsce posadzono trawkę. A po drugiej stronie, w okolicy przejścia, zrobiono duży plac chodnikowy. Przeznaczony, chyba na jakieś tańce. Wszędzie też królują pachołki betonowe, aby już nikt nawet nie pomyślał o wjechaniu na chodnik. Nic tylko ścieżki rowerowe i mini trawniczki i wysepki. Na co komu takie remonty! Po takim remoncie jest gorzej niż przed. Kto to projektował i kto to zatwierdzał! Chyba jakiś niedouczony miłośnik rowerów!
~nul2020-08-30 18:26:15 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Biedny Berent : przebudowany i fragmentarycznie wyasfaltowany.To rewolucja w literaturze !!!Odkrywczy temat pracy magisterskiej !