Wyremontowali rok temu, już są koleiny

Joanna Jaros, jk | Utworzono: 2022-05-18 07:28 | Zmodyfikowano: 2022-05-18 07:28
Wyremontowali rok temu, już są koleiny - fot. Joanna Jaros
fot. Joanna Jaros

Remont odbywał się w ramach budowy trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór. - Nawierzchnia zostanie naprawiona - wyjaśnia Bartosz Nowak z Wrocławskich Inwestycji:

Gwarancja na wyremontowaną drogę wynosi 10 lat.


Komentarze (8)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Gienia2022-05-18 19:00:14 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Wrocławski ZDiUM położył nowy asfalt na Halera. Jak rozumiem to epokowe osiągnięcie od ponad 20-30 lat, a może i stu lat. To czywiście etap I, bo drugi etap jak mniemam jest planowany za kolejne sto lat a w nim naprawa zapadłych studzienek kanalizacyjnych. To co sobą reprezentuje obecnie Halera to woła o pomstę do Prezydenta miasta. Nie ma ani jednej porządnie zrobionej studzienki. Dyr. ZDiUM dba jak widać o interesy mechaników samochodowych oraz by mechanicy z MPK- jego firmy, mieli co robić. Czy to nie jest aby rodzaj schizofrenii?
~Jar2022-05-18 15:21:09 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
I tramwaje znów tą trasą nie będą jeździć w związku z naprawą asfaltu! Brawo!
~Joker2022-05-18 14:51:04 z adresu IP: (173.15.xxx.xxx)
Najtanszy wykonawca - najtansze materialy - po roku tragedia.
~tara2022-05-18 17:11:00 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Z Gazety Wrocławskiej : 18.05. Prezydent Wrocławia chętnie nagrywa się i pokazuje w mediach społecznościowych na tle inwestycji drogowych, gdzie powstają np. tory tramwajowe, ścieżki rowerowe lub malowane są buspasy. Są jednak ulice, z których nieprędko zobaczymy prezydenckie relacje. To ulice, które od lat nie mogą doczekać się remontu. Część z nich jest co jakiś czas "reanimowana" plackami asfaltu, które, nakładając się na siebie, tworzą jeszcze większy tor przeszkód. Na długiej liście są zarówno główne i ważne w miejskim układzie komunikacyjnym drogi, jak i te mniejsze, ale często niezwykle ważne dla lokalnej społeczności. Niektóre z nich tak naprawdę już dawno powinny zostać zamknięte dla ruchu, bo są niebezpieczne. Dziurawe jezdnie to nie tylko krótsze życie zawieszenia aut, lecz także bezpośrednie zagrożenie w ruchu drogowym, mogące doprowadzić do niebezpiecznych wypadków. Choć stworzona na podstawie sygnałów od naszych Czytelników lista już jest wstydliwie długa, to i tak z pewnością można jeszcze dopisać do niej kolejne ulice, których stan nawierzchni jest co najmniej niekomfortowy. Zobaczcie, które ulice we Wrocławiu wymagają pilnego remontu. Do kolejnych zdjęć można przejść za pomocą strzałek lub gestów. Jarosław Jakubczak/ Polska Press
~Sutkizm2022-05-18 15:54:38 z adresu IP: (185.32.xxx.xxx)
Grunt że lansik na fejsbuniu był i klata goła, reszta dla Sutka nie ma znaczenia. Nieudolny populista robi wszystko żeby wyglądało...
~Sutkizm2022-05-18 11:20:04 z adresu IP: (185.32.xxx.xxx)
Tak właśnie wygląda Sutka w pigułce - zrobić byle jak, bezmyślnie i na pokaz. Jeszcze żeby tylko otworzyć w roku wyborczym żeby mieć przy czym klatę pokazać. Trasa dla autobusów po której nie mogą jeździć autobusy. Jak to Sutek mówił: "sztandarowa, największa inwestycja" hahahhahahahah
~ETbr2022-05-18 08:35:46 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Pojazdy MPK niszczą nawierzchnię? Niemożliwe!
~Budweiser0712022-05-18 07:54:29 z adresu IP: (5.185.xxx.xxx)
Warto dodać, że na wspomniany odcinek drogi, wjazd mają tylko autobusy MPK.