Amerykański gigant sponsorem piłkarskiego Śląska

fot. slaskwroclaw.pl
Na czas obowiązywania umowy Amazon będzie mógł posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Śląska Wrocław. Logotyp Amazona pojawi się pod numerem meczowym na koszulkach piłkarzy Śląska, a także na materiałach promocyjnych klubu i stronie internetowej. Znajdzie się także na bandach reklamowych w trakcie najbliższego spotkania na Stadionie Miejskim z Lechem Poznań (niedziela 15.30)
"Jesteśmy dumni, że do grona firm wspierających Śląsk dołączył tak renomowany partner. Amazon to jedna z największych spółek na świecie, która dokonała znaczących inwestycji w naszym województwie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obydwu stronom wyłącznie korzyści" - twierdzi Marek Drabczyk, Wiceprezes WKS Śląsk Wrocław SA.
Podpisana z Amazonem umowa obowiązuje na razie na dwa spotkania. W ostatniej kolejce Śląsk z Amazonem na koszulkach rozgromił Lechię Gdańsk 4:1. "Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy" - dodaje Marek Drabczyk.
Zadowolony ze współpracy jest także Kerry Person, Dyrektor Operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej - "Właśnie otworzyliśmy dwa centra logistyczne Amazona we Wrocławiu, w których planujemy zatrudnić na stałe 2500 pracowników i dodatkowo 4000 pracowników sezonowych. To długoterminowa inwestycja. Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław".

Kierownik redakcji sportowej Radia Wrocław