"Presja", czyli o pomyśle legnickiego rzecznika konsumentów na walkę z oszustami [REPORTAŻ]

Andrzej Andrzejewski, MC | Utworzono: 2021-11-04 18:10 | Zmodyfikowano: 2021-11-04 18:10
"Presja", czyli o pomyśle legnickiego rzecznika konsumentów na walkę z oszustami [REPORTAŻ] - fot. TS
fot. TS

Zwykle działają w świetnie zorganizowanych zespołach: jedni odpowiadają za selekcję łatwowiernych klientów, inni za prezentacje, błyskawiczne kredyty, jeszcze inni robią za ochroniarzy. Tomasz Strojek, legnicki rzecznik konsumentów znalazł sposób na walkę z takimi oszustami. I właśnie o tym opowiada reportaż "Presja" przygotowany przez Andrzeja Andrzejewskiego.

Posłuchaj reportażu:

Reklama

Komentarze (3)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~poszkodowany2021-11-09 10:16:49 z adresu IP: (148.81.xxx.xxx)
Jak odzyskać pieniądze jeżeli towar został zwrócony
~Mec.2021-11-20 00:31:43 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Pisemnie wezwać do zwrotu należności, wskazać kwotę, dane do przelewu, termin oraz towar lub umowę, której dotyczy sprawa. Najlepiej dołączyć także dowód zwrotu towaru. Wezwanie wysłać listem poleconym. Jeśli po upływie wskazanego terminu nie zwrócili pieniędzy - pozwać i się nie cackać.
~wawa2021-11-19 23:20:27 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
rzecznik praw konsumenta