Cyfrowa Rewolucja: Od czerwonej koperty do globalnej marki

Krzysztof Majewski | Utworzono: 2020-05-28 13:43 | Zmodyfikowano: 2020-05-28 13:47
Cyfrowa Rewolucja: Od czerwonej koperty do globalnej marki  - Fot. zdjęcie ilustracyjne
Fot. zdjęcie ilustracyjne

W 1997 roku Reed Hastings wraz ze wspólnikiem, Markiem Randolphem założyli firmę wypożyczającą DVD.

O tyle nietypowo, że film wybierało się na stronie internetowej, a następnie dostarczano nam go domu. W słynnej czerwonej kopercie. Reed Hastings, prezes Netflixa miał zapłacić 40 dolarów za spóźniony zwrot filmu "Apollo 13" do tradycyjnej wypożyczalni. Dlatego firma nie pobierał kar za przekroczenie dat zwrotu. 

Dzisiaj Netflix to 125 milionów użytkowników. Ponad 3 miliony mieszkają w Polsce. Posłuchaj historii Netflixa:

Reklama

Komentarze (1)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Pralnia 2020-05-28 19:22:27 z adresu IP: (5.60.xxx.xxx)