"Babciu przyjedź, bo chcą nas zabrać". Sąd wydał nakaz odebrania dzieci. Rodzice zabarykadowali się w mieszkaniu - Radio Wrocław

"Babciu przyjedź, bo chcą nas zabrać". Sąd wydał nakaz odebrania dzieci. Rodzice zabarykadowali się w mieszkaniu

Mateusz Florczyk
Mateusz Florczyk, PL
| Rok temu, 2025-05-27, 10:49
"Babciu przyjedź, bo chcą nas zabrać". Sąd wydał nakaz odebrania dzieci. Rodzice zabarykadowali się w mieszkaniu – We Wrocławiu przy ul. Dobrej prowadzone są policyjne negocjacje. Fot: Mateusz Florczyk/ Radio Wrocław
We Wrocławiu przy ul. Dobrej prowadzone są policyjne negocjacje. Fot: Mateusz Florczyk/ Radio Wrocław

Aktualizacja, godz. 12.20

Interwencja służb przy ul. Dobrej we Wrocławiu została zakończona. Jak poinformowała nas przedstawicielka wrocławskiej policji Anna Nicer, działania przebiegły spokojnie:

Zadziałali negocjatorzy, nie było żadnego użycia siły. Dzieci zostały wydane dobrowolnie, rodziców zaprowadzono na komisariat celem wyjaśnienia całej sytuacji. 

Godz. 11:40: Według informacji Mateusza Florczyka, reportera Radia Wrocław, zarówno matka dzieci jak i mężczyzna, który przebywał z nimi w mieszkaniu, zostali wyprowadzeni na zewnątrz przez policjantów. Dzieci zostały zabrane przez pracowników socjalnych.

Przeczytaj również: Eksmisja emerytki z Wrocławia. Pani Wiktoria płaciła za mieszkanie przez 30 lat, teraz może trafić na bruk

Wcześniej informowaliśmy: 

Radio Wrocław dotarło do informacji o dramatycznym przebiegu policyjnej interwencji przy ul. Dobrej. Funkcjonariusze mają rozkaz wykonania sądowego postanowienia o odebraniu dzieci rodzicom. Obecnie z informacji przekazanych przez biuro prasowe wrocławskiej policji wiemy, że prowadzone są negocjacje, aby kobieta pokojowo oddała swoje dzieci.

Teren jest zabezpieczony przez policję i straż pożarną. Na miejscu jest reporter Radia Wrocław, Mateusz Florczyk. Według świadków, sytuacja trwa już od samego rana:

- Od siódmej to trwa, bo przyszła pani z policją i powiedziała, że mają nakaz zabrania dzieci, gdzie po pierwsze nie było żadnej sprawy, niczego. Żadnej apelacji z sądu i próbują zebrać dzieci.

Jak poinformowała nas Anna Nicer z wrocławskiej policji, decyzja sądu została podjęta w związku z ponownym stwierdzeniem zaniedbań wobec dzieci. Wcześniej trafiły one już do matki, jednak obecna sytuacja zmusiła służby do ponownej interwencji.

Sprawdź: Wrocławskie MPK szykuje się na finał Ligi Konferencji. Jak dojechać na mecz? Duże zmiany dla kierowców

Sąd: Decyzja podjęta w związku z ponownym stwierdzeniem zaniedbań

Podczas próby odebrania dzieci, ich matka odmówiła współpracy i zagroziła, że może wyrządzić krzywdę sobie lub dzieciom. Na miejscu jest również babcia dzieci, która tak komentuje sytuację:

- Do mnie dzwoniła ta mała i "babcia przyjedź, bo nas chcą zabrać". To ja przyjechałam. Nie może być, rodzina może wziąć, jeszcze rodzina ma mieszkanie, pracuje. Przecież za granicą też jest dużo tych ich ciotek nie, to nie, bo oni muszą zabrać i koniec.

Obecnie trwają negocjacje, mające na celu bezpieczne i pokojowe zakończenie działań. Według informacji przekazanych przez policję, w mieszkaniu przebywa trójka nastoletnich dzieci, matka oraz mężczyzna. Na ten moment nie ma mamy informacji, czy jest to ojciec dzieci.

Przeczytaj również: 31-latek pobił dziewięć osób na legnickim SOR. Nie zostanie oskarżony przez prokuraturę. "Był niepoczytalny"


Komentarze (88)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Fred 2026-03-09 08:51:14 z adresu IP: (2a02:810a:882:ad00:5ffa:x:x:x)
Ustawa Kamilka, napisana byle jak, powoduje, że każde domniemanie zaniedbań wiąże się z siłowym odbieraniem dzieci rodzicom. Najczęściej domniemanie jest fałszywe a dzieci i cała rodzina przechodzą straszną traumę.
~Xjr 2026-01-31 15:23:01 z adresu IP: (176.107.xxx.xxx)
To takie państwo katolickie co niedzielę w kościółku obłudnicy a jeden drugiego by w łyżce wodzie utopił dzieci zabijają dzieci odbierają państwo jest nieudolne a ludzie diabelscy
~Monk 2026-03-02 19:08:35 z adresu IP: (176.107.xxx.xxx)
We Wrocku rządzą komuniści i to oni odbierają dzieci. Na tym robi się biznes. Rodzina zastepcza zarabia 2000 PLN na miesiąc, plus dodatki, za jednego dzieciaka, gdyby tak nie było nic by się nie działo. Państwowa i samorządowa opieka do likwidacji, całkowitego usunięcia posowieckiego systemu.
~Bit 2026-01-31 15:16:54 z adresu IP: (176.107.xxx.xxx)
Zabiorą i zaprowadzą do księdza
~Glik 2025-08-26 08:04:46 z adresu IP: (82.177.xxx.xxx)
w tej rodzinie raczej nie było tak źle, bo tam gdzie rzeczywiście jest źle, mopsiary boją się chodzić
~Prawo 2025-08-26 07:58:51 z adresu IP: (82.177.xxx.xxx)
bandyci z mopsu coś sobie ubzdurali. obcej rodzinie dadzą za "przyjęcie" dziecka ponad 2000 zł od głowy, a tej biednej rodzinie nic nie pomogą
~Adda 2025-06-04 08:12:44 z adresu IP: (84.40.xxx.xxx)
Działania tzw. "społeczników" są skandaliczne. Jeśli rodzina ma problemy finansowe, to nie powód do odbierania dzieci. Adopcje z biedy miały się skończyć, zmieniła się władza i ponownie wracają. To hańba.
~Fred 2026-03-09 09:16:43 z adresu IP: (2a02:810a:882:ad00:5ffa:x:x:x)
To nie społecznicy są winni tylko ustawa 'Kamilka', która 'w trosce o dobro dziecka' pozwala na podstawie domysłów osób trzecich, odseparować dzieci od rodziców. Potem rodzice na własny koszt muszą udowadnić, że problem nie istnieje a trauma pozostaje w rodzinie na długo.
~Adam 2025-05-30 13:36:18 z adresu IP: (37.109.xxx.xxx)
Skandaliczne dranstwo.
~Sumienie 2025-05-30 06:53:29 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Tylko dzieci umiejo odbierać, bez sumienia, nie mają pojęcia zielonego komu odebrać a komu nie tam co rodzice zabijajo to nie odbioro
~ewa 2025-05-30 09:45:43 z adresu IP: (2a00:f41:3844:ec31:0:x:x:x)
Ja też odnoszę takie wrażenie, że rodziców starających się, i takich, którzy nie chcą się starać, nie potrafi się wciąż rozpoznać.
~Jadwiga 2025-05-29 23:25:42 z adresu IP: (2a02:a315:41f6:3400:90e9:x:x:x)
Babcia komentuje, że mają za granicą ciotki. A co ci rodzice tu jeszcze robią? Już po pierwszym odebraniu dzieci jeśli sytuacja była jak to piszą "z biedy" pakuję się manatki i wyjeżdża z opresyjnego kraju. Szczerze to nie dziwi fakt że młodzi ludzie nie chcą się rozmnażać. Po co? Rodzić dzieci żeby państwo mogło odebrać a potem fundować wypas tzw "rodzinom zastępczym" Już Różyczkę ugotowali. Całe szczęście mnie to już nie dotyczy dzieci mam dorosłe i za granicą tego cyrku.
~Eh.. 2025-05-29 19:40:53 z adresu IP: (77.65.xxx.xxx)
Ludzie, nie wstyd Wam pisać tak wrednych komentarzy? Robicie to dla kasy, czy dla przyjemności? Tacy jesteście?
~Kuba 2025-07-21 16:07:23 z adresu IP: (2a00:f41:18dc:249c:7e65:x:x:x)
Jakie wredne komentarze?! To oczywiste Fakty! Dzieci się zabiera z powodu biedy, z błahych powodów lub z braku powodów! To po co być rodzicem skoro państwo jak gestapo zabiera dzieci, to jak nie urodzę to nie będzie czego zabierać .
~ewa 2025-05-30 09:56:16 z adresu IP: (2a00:f41:3844:ec31:0:x:x:x)
Dokładnie tak jak piszesz. Z takimi "rozpoznaniami" to strach zostać w ogóle rodzicem. Rozłam rodzin nie pomaga. Często bywa też, że "najbliżsi" skłaniają się przeciw matce z dzieckiem, i tworzą jej tym kłopoty. Odżegnują się, wprowadzającą służby w błąd, bądź celowo, bądź nierozumieniem realiów, wyświadczają tylko niedźwiedzią przysługę.
~Gra 2025-05-29 19:26:56 z adresu IP: (37.109.xxx.xxx)
500+ stało się bodźcem do rodzenia dzieci by z nich żyć. Żal dzieciaków.
~Anonim 2025-05-29 21:48:29 z adresu IP: (83.6.xxx.xxx)
Skoro wg artykułu odebrano nastoletnie dzieci to rodzice chyba jasnowidzami byli skoro dzieci zrobili dla 500+ przed powstaniem i wprowadzeniem tego dodatku na dzieci... jeśli ktoś zrobił dziecko dla tych 500zł to ms ono max 9 lat...
~Bar 2025-05-29 17:22:24 z adresu IP: (46.151.xxx.xxx)
Co do rzeczy ma rząd Tuska? Ludzie przestańcie pisać głupoty. A może złodziejski rząd Morawiec kiego
~Roger z Krakowa 2025-05-29 19:04:52 z adresu IP: (2a00:f41:585a:e971:d1d8:x:x:x)
Baranie złodziejski to rząd Tuska.
~Viki999 2025-05-29 16:32:41 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Matka traci pracę, odbiera się jej dziecko bo brakuje pieniędzy na życie, potem dziecko zostaje oddane rodzinie zastępczej której się płaci za opiekę. Nawet nie wiem jak to nazwać
~Troll 2026-02-08 18:15:20 z adresu IP: (2a00:f41:7059:ac40:0:x:x:x)
Złodziejstwem siły żywej.
~Anna 2025-05-29 15:22:47 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
To nie sa nieporadne dzieci. To nastoletnie dzieci, wypada posluchac ich zdania
~Troll 2026-02-08 18:19:53 z adresu IP: (2a00:f41:7059:ac40:0:x:x:x)
Zgodnie z katolicką teorią budowy świata. Dzieci i ryby głosu nie mają . Więc po co pytać? Jeśli odpowiadać nie mogą gdyż głosu nie mają.
~Ona 2025-05-29 15:22:22 z adresu IP: (78.30.xxx.xxx)
Już była taka sprawa gdzie samotnej matce brakowało pieniędzy na życie bo było bezrobocie ( też rząd Tuska) i zamiast pomóc w znalezieniu pracy zabrano dziecko chociaż matka z dzieckiem byli bardzo zrzyci. To jest straszne co się dzieje a będzie jeszcze gorzej Polacy nie chcą pamiętać. Abyście nie płakali jak to spotka was i waszych najbliższych
~Ufok0000 2025-05-29 16:05:00 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
To ty jesteś tą patologiczną matką?
~Inez 2025-05-29 16:00:06 z adresu IP: (2a00:f41:80e0:c6cc:41ce:x:x:x)
1. Nie chodzi o pieniądze, tylko o zaniedbanie. 2. Skoro matka grozi, że skrzywdzi dzieci, to tym bardziej należy jej te dzieci odebrać.
~Jurant13 2025-05-29 14:36:54 z adresu IP: (80.50.xxx.xxx)
Naj prościej zabrać dzieci od rodziców wystarczy brak dochodów może jakiś zasiłek dla dzieci i praca dla rodziców ukraińcy dostają a inżynierowie dostaną wszstko POLAK POLAKA NIE SZANUJE A OBCYM WDUPE WCHODZI
~Goska 2025-05-30 14:44:54 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Zgadzam się z Tobą
~Ja 2025-05-29 16:28:59 z adresu IP: (95.160.xxx.xxx)
Taki populizm niczemu nie służy. Czasem lepiej wcześniej zainterweniować, żeby uniknąć dramatów i tragedii. A zasiłków jest cała masa. I nic tutaj do rzeczy nie ma polityka.
~Nikola 2025-05-29 14:05:47 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Jak to wszystko czytam co pisior co Tusk a moze per pan Tusk mam 60 lat a co sady robia ? Poprostu korupcja matke zgnoic bo ojciec ktory sie nie interesuje dzieckiem ma znajomosci w sadzie a zalezy mu tylko na zemscie a nie na dobro dziecka
~Nie bać tfuska 2025-06-15 19:34:32 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Chyba herr tuSSk
~Ufok0000 2025-05-29 16:05:52 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
@Zorro Ale ty jesteś nędzną komunistyczną kreaturą?
~Zorro 2025-05-29 15:07:18 z adresu IP: (194.26.xxx.xxx)
Bez żadnego pan! I jeszcze t...z małej litery
~Krys 2025-05-29 13:31:14 z adresu IP: (109.196.xxx.xxx)
Ty Wika nie dzieł tak łatwo ludzi bo to bardzo źle o tobie świadczy a dzieci to jest bardzo delikatna sprawa bo wszyscy wiemy co się dzieje w domach dziecka i czy dobre jest aby fundować dzieciom taką traumę
~Romulus 2025-05-29 12:08:39 z adresu IP: (2a00:f41:1475:4b4b:0:x:x:x)
Nie ma znaczenia czy PiS czy PO bo trzeba chronić rodzinę bo we własnej rodzinie dzieci i tak mają najlepiej
~Ami 2025-05-29 11:51:51 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Zamilcz nie masz nic mądrego do powiedzenia jak taki mądry czy mądra to nie pracuj na magazynach tylko w Mopsie.Ale dużo jest takich co tylko po zasiłki ręce wyciągają i roszczeniowi zamiast myśleć głową wcześniej.
~Hmmmm.... 2025-05-29 11:34:14 z adresu IP: (84.40.xxx.xxx)
Maltretowane dziecko dzwoni do babci po pomoc bo OPIEKA chce je zabrać od NIEDOBRYCH rodziców - COŚ TU NIE GRA....
~ewa 2025-05-30 10:08:52 z adresu IP: (2a00:f41:3844:ec31:0:x:x:x)
I w takim "coś tu nie gra" nieustannie funkcjonujemy, bo i tak nikt ci tego dogłębnie nie wyjaśni.
~J.... po 2025-05-29 11:07:32 z adresu IP: (89.69.xxx.xxx)
A ch...ci do tego z jakiego poparcia zabierają dzieci więc zamknij ryj
~Wika 2025-05-29 10:50:43 z adresu IP: (2003:e2:a724:69e6:e413:x:x:x)
"Nika" czy Ty przypadkiem nie jesteś ze sztabu Nawrockiego ? Bo tylko tego typu ludzie mogą tak pisać. Nie wiedzą dokladnie o co chodzi, jaka jest naprawdę sytuacja w tym domu ale piszą żeby opluc.
~Pamiętamy 2025-05-29 10:24:11 z adresu IP: (2a02:a315:4195:8900:98e6:x:x:x)
PiS za swoich rządów uciął tą patologię z odbieraniem dzieci ze względu na biedę i z tą biedą walczył. Teraz wróciły rządy liberałów i znów się zaczyna. Ludzie obudźcie się i nie dajcie sobą manipulować! Najbliższa niedziela to czas na mądrą decyzję.
~Maria 2025-05-29 19:29:08 z adresu IP: (109.241.xxx.xxx)
Za rządów PiS właśnie zabrano dzieci bo zachorowałam i poprosiłam o pomoc. Trafiły do domu dziecka należacego do fundacji kościelnej gdzie syn dyrektorki molestował dziewczynki i krępował maluchom taśma klejącą . Mimo skarg nadal są nie do ruszenia
~Fepiwo 2025-05-29 18:15:48 z adresu IP: (83.22.xxx.xxx)
PiS walczył z biedą przez wysoką i flację, coraz wyższe ceny. Piknik się w glowę jakie brednie wygadujesx.
~Maniek 2025-05-29 10:32:33 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
Słabo pamiętasz. Za PiSu nie odbierano dzieci tylko skatowane lądowały w szpitalu gdzie umierały.
~Lesiost 2025-05-29 09:49:24 z adresu IP: (194.15.xxx.xxx)
Sądy zamiast POmagac niszczą rodziny... najgorsze są mendy zwane kuratorami kiedyś jedna taka POmowila mnie że chciałem ją zrzucić ze schodów choć wcale nie było mnie w tym dniu w Warszawie...są PO prostu bezkarne a warto byłoby sprawdzić czy nie chodzi tu o handel dziećmi...
~Prawo 2025-08-26 08:02:22 z adresu IP: (82.177.xxx.xxx)
jak najbardziej powinieneś to zrobić
~Kaczka pstra 2025-05-29 10:26:27 z adresu IP: (94.172.xxx.xxx)
Żałosny jesteś z tymi wielkimi literami. Odważny, aż zęby bolą.
~Diwa 2025-05-29 01:36:20 z adresu IP: (94.172.xxx.xxx)
NIKA masz tyle odwagi żeby pisać bzdury i siać nienawiść to dlaczego nie dajesz możliwości skomentować Twoich wypowiedzi ?! Taka /Taki jesteś odważna nie strasz nie strasz bo 1 czerwca się....
~Gjdu 2025-05-28 21:11:27 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Zaczyna sie zarobkowanie na fzieciach, niektore rodziny zastepcze zrobiły sobie dochod z dzieci..
~Tyr 2025-05-28 21:08:45 z adresu IP: (2a00:f41:48b2:c4f9:74f4:x:x:x)
I będą spały na piętrowych pryczach w rodzinie zastępczej, które to nawet w ZK zostały zakazane ze względu na prawa człowieka.
~Dft 2025-05-28 17:28:02 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
U mnie w rodzinie była podobna sytuacja, nie wnikając w szczegóły. ROdzice nic nie wiedzieli, a pracownik socjalny czy kto to tam jest pojechali do szkoły, po dzieci. Powiedzieli, że są z mopsu czy co to tam, a nauczyciel "wydał dziecko" (NIC NIE SPRAWDZAJĄC). Nawet do matki nie zadzwonili...
~Boni 2025-05-28 16:07:08 z adresu IP: (93.159.xxx.xxx)
Tym babo socjalnym zabrać dzieci , niech zobaczą jak to jest . Urodziły te dzieci !!! NIE ! więc pomoc a nie zabierać, błędnie ale razem !!!
~Dziadek 2025-05-29 11:45:54 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Nie obrażaj nikogo urodzić to nie wszystko trzeba dbać i wychowywać dzieci a nie tylko brać 800+.A tak w ogóle nikt cię nie zmusza do rodzenia więc to ty bierz odpowiedzialność i NIE żądaj pomocy i wyręczania z swoich obowiązków .
~Anonim 2025-05-28 22:38:14 z adresu IP: (2a02:a44c:74d:0:1087:81c7:x:x:x)
Masz rację powinni tym babom z opieki społecznej zabrać dzieci i niech poczują jak to jest a nie tylko plotki i kawusia. Powinni te instytucje takie jak opieka społeczna zamknąć a te baby powinny iść pracować na magazyny i zobaczyć jak tam się fajnie pracuje.
~Inez 2025-05-28 19:42:54 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
Matka grozi, że skrzywdzi dzieci, ale wedlug ciebie mają je z nią zostawić? Co to za matka?
~123 2025-05-28 16:05:43 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Co to ma znaczyć kiedyś dzieci nie odbierały . Jakie to rządy.
~Jola 2025-05-28 22:00:28 z adresu IP: (95.49.xxx.xxx)
Kiedyś dzieci biło się i nikt nie reagował ,teraz też a gdy wreszcie ktoś zareaguje to jest zły, nieczuły bo odbiera dzieci "" biednej "" matce.A jakoś nikt wcześniej nie interesował się dziećmi. I co ma do tego rząd? Za pisu rzeczywiście tego nie robili często bo los tych dzieci był im obojetny
~Inez 2025-05-28 19:47:44 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
Nie odbierały i np. Kamilek już przez to nie żyje.
~Aga 2025-05-28 14:50:29 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Zabierają dzieci ,bo kasa dla zastepczej rodziny ,ale ja kończą 18 lat to wypad i są pozostawione same sobie ,to wtedy wracaj do matki i ojca
~Monika 2025-05-29 07:50:03 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Zapewniam cię że nieroby dzieciotroby zajęte chlsmiem i ćpaniem nie zajmują się dziecmi
~polka 2025-05-28 11:15:11 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
~Lola 2025-05-28 09:01:34 z adresu IP: (2a00:f41:14a1:823b:0:x:x:x)
Nie pomogą polskiej rodzinie .Tusk woli dac kasę i zapewnić socjalne dla emigrantów.
~Misia 2025-05-29 10:55:23 z adresu IP: (2a00:f41:7074:9fa2:0:x:x:x)
Pani tak poważnie? Widziała Pani?, a poza tym pan Tusk...
~Siwa 2025-05-29 01:25:03 z adresu IP: (94.172.xxx.xxx)
Lola czy ty naprawdę tak myślisz i ciemnogród Cię opętał czy to chwilowe zaćmienie nie wierzę że taka kobieta jak TY tak myśli może jeszcze wszystko na spokojnie przemysl pozdrawiam bardzo serdecznie
~Jola 2025-05-28 22:03:41 z adresu IP: (95.49.xxx.xxx)
Bzdury opowiadasz Lola ! Mało ci ? Ile bierzesz socjalu ?
~Barbara 2025-05-28 18:50:33 z adresu IP: (81.161.xxx.xxx)
Kobieto przestań bredzić, chcesz zaczekać aż dzieciom stanie się krzywda. Wtedy powiesz, że wina Tuska bo odpowiada za sąd i opiekę?
~Jaa 2025-05-28 10:52:15 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Już głupszego komentarza dawno nie czytałem.
~Robo 2025-05-28 08:38:06 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
~Rozia 2025-05-28 08:07:36 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Biedne dzieci. Z deszczu pod rynnę. Zamiast pomóc lepiej odebrać. Czy będzie taniej? Na pewno nie
~Nika 2025-05-29 00:02:31 z adresu IP: (2a02:a318:819d:ef80:f9b2:x:x:x)
Podziękujcie tym co głosowali na konfidentów i Trzaska a jak tylko zostanie prezydentem to nie tylko dzieci ale i zwierzęta będą Polakom bezprawnie odbierane bez patrzenia na więzi uczuć
~Edmund 2025-05-28 05:08:55 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Bez przyczyny nie odbieraja...,widocznie patologia co żyje tylko z pieniędzy na dzieci i teraz skończy się darmowe koryto kasy...,od pisiorow to się zaczęło aby uszczęśliwić darmowa kasa patologie, nierobów,dzieciorobow....,
~Lucek 2025-05-29 13:13:34 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nka,ale ty masz beret zryty
~Jagoda 2025-05-29 10:18:34 z adresu IP: (2001:67c:618:1105:104b:x:x:x)
To chyba mowa nienawiści
~ Rene 2025-05-29 07:52:04 z adresu IP: (217.173.xxx.xxx)
Proszę nie obrażać rodzin wielodzietnych Nie jeden by chcial mieć dzieci ,a żeby je mieć musi wydać grube pieniądze na leczenia Nie wszystkie rodziny wielodzietne należą do patologi Proszę się zastanowić co Pan pisze
~Ola 2025-05-29 06:11:37 z adresu IP: (37.31.xxx.xxx)
Niestety zdarzają się nadużycia. Pana komentarz jest płytki i niesprawiedliwy. Przez pogardę do dzieci mamy dziś to co mamy tzn. zapaść demograficzna, brak poszanowania do życia i wszechobecny egoizm. A
~Atena 2025-05-27 21:56:19 z adresu IP: (31.111.xxx.xxx)
Ale tej ktora usmazyla Rozyczke to jakos nie odebrali bo oczywiscie nic nie wiedzieli
~Strażak 2025-05-29 07:01:32 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Wiedzieli na pewno tak jak o sytuacji Kamilka z Częstochowy. Tu przy Różyczce ,,zadziałały" układy i kasa a przy Kamilku ,,tumiwisizm". Pracownicy socjalni to wielka pomyłka w Polsce, nawet jeśli są wyjątki, to potwierdzają regułę
~Nika 2025-05-29 00:04:09 z adresu IP: (2a02:a318:819d:ef80:f9b2:x:x:x)
Różyczka to była w tej "idealnej" rodzinie zastępczej z nową babcią kuratorką. Gdy Trzask zostanie prezydentem będą odbierać na podstawie bezpodstawnych plotek nie tylko dzieci ale i zwierzęta
~Ewa 2025-05-27 21:48:44 z adresu IP: (2a02:a313:8299:7400:99c8:x:x:x)
Czy jakakolwiek policjantka albo policjant dotykał obce dzieci nie posiadając żadnych uprawnień i kursów odnośnie dotykania obcych dzieci?
~Siwa 2025-05-29 01:31:25 z adresu IP: (94.172.xxx.xxx)
Ludzie Wy jesteście chorzy od nienawiści z panią Nika na czele zmieńcie lekarza bo ten u którego się leczycie Was oszukuje to co piszecie to dramat a zwierzęta krzywdzą tacy ludzie którzy nie mają szacunku do człowieka więc może warto to przemyśleć pozdrawiam
~Dramat 2025-05-27 13:45:41 z adresu IP: (37.120.xxx.xxx)
Patologia sądowa. Tabuny policji na kobietę i dziecko. Sądokracja
~Nika 2025-05-29 00:05:24 z adresu IP: (2a02:a318:819d:ef80:f9b2:x:x:x)
Poczekajmy aż Trzask zostanie prezydentem to zacznie się bezpodstawne odbieranie zwierząt niepełnosprawnym i emerytom
~Jola 2025-05-28 22:07:53 z adresu IP: (95.49.xxx.xxx)
Idź włazić w d..... pisiorom.. - za zasługi dostaniesz dobre stanowisko gdyby/ nie daj Boże/ wrócili do władzy
~Erazm 2025-05-28 05:12:11 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Chyba też żyjesz z kasy na bachory stąd taki wywod...,bez przyczyny nie zabierają.. Ty Należysz do patologi nierobów widac
~321 2025-05-27 12:21:37 z adresu IP: (185.164.xxx.xxx)
patologia , która trzyma dzieciaki dla socjalu .
~Pamiętamy 2025-05-29 10:17:10 z adresu IP: (2a02:a315:4195:8900:98e6:x:x:x)
Z tego co pamiętam to za poprzedniego Tuska sądy odbierały masowo dzieci bo rodzice byli biedni. Wrócił teraz i jest to samo. Czemu się dziwicie?
~Strażak 2025-05-29 07:03:42 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
A urzędnicy na to pozwalają jak przy Kamilku i Rożyczce, a ile jeszcze takich spraw wyplynie.
~Bubu 2025-05-28 11:16:13 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Erazm, Edmund i 321 to ten sam koleś, burak i buc który poza ublizaniem innym i wywyzszaniem się ponad nich nic innego nie robi, zwykły pasożyt społeczny który nic nie wnosi do społeczeństwa i boli go że inni dostają od państwa a on nie i tak buduje poczucie własnej wartości, dobranoc