Nowe, płatne miejsca parkingowe we Wrocławiu

Bartosz Tomczak | Utworzono: 2018-08-28 15:44 | Zmodyfikowano: 2018-08-28 19:51
Nowe, płatne miejsca parkingowe we Wrocławiu - zdjęcie ilustracyjne. Fot: Andrzej Owczarek
zdjęcie ilustracyjne. Fot: Andrzej Owczarek

Opłatami objętych zostanie łącznie 95 miejsc:

  • 46 na ul. Prostej, na odcinku od ul. Grabiszyńskiej do ul. Lelewela, po lewej stronie;
  • 3 na ul. Kolejowej, na odcinku od ul. Grabiszyńskiej do Lelewela, po lewej stronie;
  • 46 na pl. Rozjezdnym.

Opłaty za postój na wskazanych miejscach będą zgodne ze stawką obowiązującą dla strefy C.

Mieszkańcy wspomnianych ulic będą mogli zakupić dedykowany im abonament w cenie dużo niższej niż opłaty w parkomacie. Szczegółowe informacje na temat cen i kupna abonamentów znajdują się tutaj

Abonamenty na strefę B i C oraz I (dla mieszkańca) można również kupić przez internet tutaj.

Reklama

Komentarze (4)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Kierowca z Grabiszyńskiej2018-08-29 10:54:47 z adresu IP: (194.8.xxx.xxx)
Wreszcie przyjezdni spod Wrocławia zaczną płacić za parkowanie w centrum. A mieszkańcy okolicy wezmą abonament za 10 zł.
~filip2018-08-28 22:58:11 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Bardzo dobra decyzja
~emerson2018-08-28 18:55:37 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Ciekawe, czy jest jakiś kandydat na prezydenta Wrocławia, który bierze pod uwagę interes również kierowców (każdy z nich jest także podatnikiem podatków lokalnych i VAT), a nie tylko rowerzystów i wpływów z biletów parkingowych?
~rychu2018-09-08 15:09:34 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Auta maja być rugowane z centrum aby zlikwidować korki na dojazdach. Kierowców interes jest brany pod uwagę bo największą kasę robi się na remontach dróg.W te remonty wpakowano grube miliardy nie zawsze wybierając dobrze inwestycje.Porównanie do interesów rowerzystów jest idiotyczne. Rowerzyści nie mają sieci dróg rowerowych a pourywane odcinki.W ostatnich latach rowerzyści dostali trochę farby na ulicach aby wyznaczyć pasy rowerowe.Problem z ruchem aut jest taki ze już mamy ich za dużo.W Berlinie jest 2 razy mniej aut a w Kopenhadze 3 razy.Można się spodziewać dużych szykan aby skłonić kierowców do korzystania z KZ lub rowerów czy taxi.Chodzi o to że rocznie przybywa 7% aut bo każda inwestycja zachęca do ich kupowania.Wrocław będzie robił to samo co miasta europejskie tzn zmniejszał liczbę aut poprzez zakaz wjazdu do centrum czy podwyżki cen parkowania itd