Bez masek w Parku Południowym. Policja obserwowała

Joanna Jaros, mk | Utworzono: 2021-03-28 18:07 | Zmodyfikowano: 2021-03-28 18:08
Bez masek w Parku Południowym. Policja obserwowała - fot. Andrzej Borek
fot. Andrzej Borek

- Chcemy wyrazić swój sprzeciw wobec tego, co się dzieje w Polsce - mówi Radiu Wrocław Paweł Komorowski, współorganizator wydarzenia:

Mocnym akcentem spotkania był sprzeciw uczestników wobec pandemii i panujących obostrzeń:

Mimo zakazu organizowania i udziału w zgromadzeniach policja jedynie obserwowała wydarzenie.

Reklama

Komentarze (116)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Brawo2021-04-04 14:40:10 z adresu IP: (62.122.xxx.xxx)
To już jest jakaś głupota z tymi maseczkami żal mi ludzi którzy wierzą w to że maseczki mogą ich ochronić
~Bezstronny realista2021-04-03 14:11:46 z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Ciekawe czy ktoś z nich się przyzna,że ma COVIDA czego oczywiśćie nie życzę.Pozdrawiam
~Teleporada2021-03-31 17:18:51 z adresu IP: (176.221.xxx.xxx)
No Mask, no Orwell 1984
~Andyzel1960 2021-03-31 07:13:56 z adresu IP: (195.191.xxx.xxx)
Dziękuję wszystkim z którymi spędziłam wspaniałe popołudnie niedzielne w parku. Jednak są jeszcze mądrzy, rozumni i odpowiedzialni ludzie w tym kraju. Życie ma się tylko jedno, nie można to marnować na zamykanie się w domu. Wyłącz telewizor i włącz myślenie. Wspaniałych Świąt życzę.
~Antek2021-03-30 13:02:06 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Według danych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego-Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie, od 1 września 2017 r. do końca marca 2018 r. odnotowano w naszym kraju około 4,4 mln zachorowań i podejrzeń zachorowań na grypę. To prawie o 15 proc. więcej niż poprzednim sezonie grypowym, kiedy w tym samym okresie zarejestrowano 3,8 mln takich przypadków. Eksperci Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy podkreślili, że liczba tych zakażeń stale rośnie. W sezonie 2013/2014 było ich około 2 mln, w okresie 2014/2015 – około 2,8 mln, a w sezonie 2016/2017 – ponad 3 mln.
~Marta2021-03-30 13:00:04 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Jak nasz rząd wyjaśni, że w Szwecji mają identyczną liczbę przypadków śmiertelnych na milion mieszkańców jak w Polsce, tam nie trzeba nosić maseczek i restauracje są otwarte? Dlaczego w Teksasie po zdjęciu całego to lockdownu nastąpił spadek zachorowań o 41% natomiast po wprowadzeniu dodatkowych obostrzeń w województwie Warmińsko Mazurskim nastąpił wzrost o 32%. W Chinach nie ma już pandemii. W Wuhan organizowane są już imprezy masowe. Jak oni to osiągnęli? Po prostu przestali przeprowadzać testy i pandemia się skończyła a produkcja w przemyśle zwiększyła się o 34%. To że Państwo zwalczy covid przez całkowite stosowanie się obywateli do restrykcji wymyślanych bez ładu i składu, można wmówić tylko naiwnym. Natomiast jakich restrykcji by nie wymyślili nie ma to większego przełożenia na tą pandemię i suma sumarum epidemia będzie przebiegała podobnie. Oni nie mają pojęcia co robią.
~Myśliwy2021-04-03 07:16:53 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Takich jak Marta powinni oprowadzać po oddziałach COVID- owych obowiązkowo, a może nawet zatrzymać do pomocy na jakiś czas. Skoro twierdzą, że przecież to niegroźny wirus.
~Adam2021-03-29 23:53:47 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Myślałem, że więcej ludzi zauważyło, że coś jest nie tak z tą pandemią. Niby tak niebezpieczny dla lekarzy, więc nie przyjmują (nie pomagają), ale kasjerki z osiedlowego całe i zdrowe od początku pandemi. Pani z rynku też, a ta siedzi i cały dzień na zimnie bidula. No i tak z mojej firmy ponad 400 osób też nikt nie umarł. W rodzinie też. Trochę było tych zarażonych, większość bezobjawowo. Ja miałem anginę bezobjawową i mi niewycieli migdałki. Wszystko trzyma się kupy, prawda? I ta policja, zbrojone oddziały, uprzywilejowani, nagradzani, bo oni też pomagają obywatelom. Może nie noszą trupów, ale właścicieli ze swoich lokali wyciągają. Trzeba się zbroić bo pomaga się głównie siłą i karami. A za wszystko mili państwo płacimy my. A gdyby tak pieniądze za każdy test włożyć w fundusz pomocy dla osób starszych i ich wysłać na relaks do domów zdrojowych. Głównie oni są zagrożeni, reszta da radę.
~Adam2021-03-29 23:56:23 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
A grubasów wysłać na siłownie, tenisa, basen :) Obowiązkowo z rozporządzenia ministra zdrowia 3 razy w tygodniu I kasjerki z biedronki też do sanatorium.
~kwejk2021-03-29 20:31:07 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Załóżcie sobie po dwie maski na twarz i czapeczki z folii na głowę, żeby was wirus nie dopadł.... Banda przestraszonych morskich świnek... Tacy jak wy zegną karki prze każdą władzą, nawet obcą.
~Artur.. 2021-03-29 16:38:42 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Całe te,, kodosko- błyskawiczne,, towarzystwo do wora i do fosy.. Niemoty
~Wrocławianin 2021-03-29 13:01:58 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Jak dobrze że głupich nie sieją .... Czy Polak to jest naprawdę taki głupi , udaje czy na złość babci zachoruje a może z pobudek politycznych czy finansowych to robi ? Napewno nie jest to rozsądne! ŻENADA !!!!!
~ada2021-03-29 18:58:41 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Na pewno to co rząd robi starszym ludziom jest o niebo gorsze, uwierz
~Sda2021-03-29 12:16:22 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Hehe pisolicja stała pewnie przed wejście do parku i łapanka
~Jack 2021-04-01 06:52:04 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
Było 5 radiowozów i 4 tajniaków którzy chodzili po parku , żaden mundurowy nie wszedł do parku i nikogo nie spisali ????a niby takie obostrzenia były od soboty
~Ania2021-03-29 11:52:47 z adresu IP: (89.73.xxx.xxx)
W parkach lasach na polach nie ma obowiazku noszenia masek!
~Dixjd2021-03-29 14:35:17 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Czemu ludzie obwiniają tych co nie noszą masek. Ilu takich spotykacie. Ja jeżdżąc tramwajem,autobusem widzę 99,9% ludzi w kagańcach,najczęściej ja tylko nie mam. Świadczy to tylko o tym że maski nic nie dają,nie chronią przed zakażeniem. Wystarczy pomyśleć. Gdyby tak było już by było po wszystkim,zwłaszcza w krajach gdzie są godziny policyjne,stany wyjątkowe,gdzie muszą nosić jak od chyba ponad miesiąca w Niemczech maski specjalistyczne,czy w Czechach. Jakiś zakażenia szybują w górę,a tak miało to pomagać i ograniczać transmisję. Trzeba być idiotą by w to wierzyć i naprawdę mieć wyprany mózg by oskarżać tych nielicznych bez masek. Nie chce mi się tłumaczyć,pisać bo covidianie zestawu i wsłuchani w tv nie zmienia zdania.
~Covidowiec2021-03-29 13:43:07 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Zachorowałaś bo nie nosiłaś maseczki czy nosiłaś i jednak nie zadziałała mimo że dookoła trąbią, że jednak działa?
~Gosia2021-03-29 11:58:46 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Wlasnie przez takie podejściej ludzi do koronowirusa zachorowałam i i już cztery tygodnie walczę z powikłaniami. Skrajny egoizm i niestety głupota, przez którą ludzie chorują i umierają .
~Jest2021-03-29 11:54:05 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Jest, a jego zasadność i sens to odrębna sprawa. Proszę nie pisać głupot.
~Włączyć myślenie 2021-03-29 11:49:03 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Czy to, że rzekomo maseczki nic nie dają (kwestia dyskusyjna) i nakaz został wydany bezprawnie, to czy oznacza to m, że w trakcie epidemii należy się tłumnie gromadzić na piknikach, w kościołach i na płacach zabaw??
~Adam2021-03-29 23:38:33 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Rozmar tej epidemii to też kwestia dyskusyjna. Przez pierwsze 7 miesięcy epidemi nie zanotowano wzrostu umieralności. Po tym czasie zaczęto zauważać stopniowy wzrost umieralności na wiele chorób. Blokada służby zdrowia, ciągłe sianie strachu, stres spowodowany niestabilnością realiów, brak ruchu, tlenu, słońca, zdrowej żywności. Czy nie lepiej by było zadbrać o zdrowie w inny sposób?
~42na2021-03-29 20:02:16 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jakiej epidemii?!! W dupie macie epidemię! Dlaczego w wielu krajach świata nie ma masek i lockdownow takich jak u nas i ludzie żyją? Włączyć myślenie!
~Włączony 2021-03-29 15:19:03 z adresu IP: (213.104.xxx.xxx)
Epidemia też została ogłoszna bezpodstawnie. Nie umrzesz. Jeszcze nie tym razem.
~PRW2021-03-29 11:16:00 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Sąd Najwyższy w uzasadnieniu wyroku z 16 marca 2021 roku. Sygnatura akt II KK 64/21): „Wprowadzenie powszechnych nakazów i zakazów dotyczących podstawowych praw i wolności obywatelskich może nastąpić tylko w przypadku wprowadzenia jednego z trzech stanów nadzwyczajnych, co dotychczas nie miało miejsca”.
~PRW2021-03-29 20:31:54 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
A dwa lata temu ludzie nie umierali? Puknij się w pustą głowę, kurczaku zastraszony
~I co z tego??2021-03-29 11:42:40 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
skoro ludzie umierają!!! Tu nie chodzi o maski, chodzi o dystans społeczny i zdrowy rozsądek. Po co się tłumnie gromadzić jak jest epidemia???
~PRW2021-03-29 11:09:00 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ludzie, żrecie śmieci, pijecie, palicie i nagle się o zdrowie zaczęliście martwić? Spędzacie życie przed TV, macie nadwagę, początki cukrzycy i chcecie odreagować na ludziach aktywnych, którzy dbają o zdrowie?
~Prw2021-03-29 11:51:01 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Czyli ludzie którzy nie noszą maseczek byli grubi i żarli kiełbasę chociaż te cechy przypisywałes ludziom którzy je noszą? Logika zrobiła fikolka właśnie, już sam się plączesz w tym co mówisz XDDD
~@PRW2021-03-29 11:44:13 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ja widziałem osobiście wczoraj tych ludzi w południowym. Połowa z nadwagą, żarli kiełbasę z grila i popijali colą. No ale na świeżym powietrzu.
~Prw2021-03-29 11:28:37 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Działa jeśli ktoś ją nosi i przestrzega dystansu i innych zaleceń, a nie śmiga bez jak Ty zarażając wszystkich dookoła i jesczze promując swoją bezmyślność
~PRW2021-03-29 11:19:26 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Skoro maska działa, to skąd wzrost zachorowań? Znaleźliście sobie "winnych", a to wasza narracja się nie spina, system się rozłazi. Lekarstwo nie może być gorsze od choroby!
~Prw 2021-03-29 11:10:54 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
O was się nikt nie martwi jak jesteście tacy zdrowi, ale istnieją ludzie którzy mają osłabiona odporność albo przyjmują leki immunosupresyjne (przeliteruj sobie jak za trudne słowo) i nie każdy jest taki super sprawny i zdrowy i zniesie dobrze ewentualne zakażenie, ale oczywiście ktoś takiej inteligencji jak ty nie widzi dalej niż czubek swojego go nosa
~PRW2021-03-29 11:05:54 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Naprawdę wierzycie, że maski szyte w garażu, bez atestu, chronią?
~Prw2021-03-29 11:17:46 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
A no tak, zapomniałem że jesteś ignorantem i do tego tłukiem XD
~PRW2021-03-29 11:16:37 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie noszę maseczek :)
~Jeszcze jak 2021-03-29 11:11:47 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Oczywiście że chodzę w atestowanych a na pewno nie w maseczkach z garażu jak ty XDDDDDD
~PRW2021-03-29 11:09:51 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ty na pewno chodzisz tylko w atestowanych :)
~Skończ bo żenada 2021-03-29 11:08:57 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Naprawdę uważasz że nie istnieją żadne inne źródła maseczek niż garaż? XDDD
~ga.2021-03-29 11:03:02 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
masakra jak ludzie tu są w większości opętani propagandą z TV. Dlatego robia z narodem co chcą jak ten Naród jak tu w większości łyka jak bocian zabe wszystko co morawiecki czy niedziielski powiedzą..
~Maskra2021-03-29 11:04:54 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Masakra że ludzie nie mają żadnej wiedzy a czuja się eksperami
~PRW2021-03-29 11:00:39 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
– Bazując na naszej dotychczasowej wiedzy możemy powiedzieć, że te interwencje, które polegają na zamykaniu, na restrykcji, czyli zabranianiu ludziom podejmowania różnych, normalnych dla nich aktywności, są kompletnie bez sensu z punktu widzenia naukowego, z punktu widzenia psychologicznego i lekarskiego – wskazuje lekarz. – Każdy ma tego dosyć. Większość z nas, prawdopodobnie około połowa populacji przechorowała już koronawirusa. Mamy odporność, ta odporność jest lepiej udokumentowana niż działanie szczepionek, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby równolegle ze szczepieniem chętnych osób, po prostu dopuścić właściwie wszystkich, bo mamy już prawie osiągniętą odporność zbiorową – do normalnego funkcjonowania. Nic nie stoi na przeszkodzie – podsumowuje dr Basiukiewicz.
~No thebile!!!!2021-03-29 10:59:01 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Piknik śmierci chyba!!!!
~nnn2021-03-30 10:53:28 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
apokalipsa zombie! wszedzie trupy!
~Chata Morgana2021-03-29 11:01:15 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
I co, wszyscy umarli po pikniku?
~PRW2021-03-29 10:58:44 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Skoro maski działają, to skąd wzrost zachorowań? Może zarządźmy noszenie 2 masek na raz, 2x wzrośnie nasze bezpieczeństwo :D
~Śmieszne 2021-03-29 11:07:40 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Tak się składa że nigdy nie kichalem i prychalem na innych bo kultura nakazuje żeby zasłonić usta ale co Ty o tym możesz wiedzieć jako taki światły i mądry człowiek XD Akurat maski noszę odpowiednie, nie od Janusza z garażu jak to sam ująłeś, widocznie inspirowany własnym poziomem rozumienia i dostępnymi źródłami maseczek dla Ciebie, aż przykre
~PRW2021-03-29 11:05:19 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Załóż 3 maski, poczujesz się lepiej. Do tej pory przez całe życie kichałeś i prychałeś na innych a teraz się święty zrobiłeś :) Sprzedajesz maski szyte w garażu? Masz na nie atest?
~XD 2021-03-29 11:02:57 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Nawet mi Cie nie żal, wzrost zakażeń jest przez takich ludzi jak Ty którzy nie rozumieją podstawowych zagadnień związanych z tematem a mają najwięcej do powiedzenia i oczywiście nie noszą maseczki bo są wielce wolni i inteligentni (wątpię XD). Od razu odpierając twoje światłe argumenty nie oglądam tv i nie głosuje na PiS pozdro
~XDDD 2021-03-29 10:54:03 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Zlot ludzi którym wypadł mózg albo nie rozwinął się do końca i chcieli to zamanifestować publicznie XD śmiech na sali, że Polacy to spece od wszystkiego jak zawsze. Ludzie którzy mieli przyrodę max z 30 lat temu a wypowiadają się na tematy które w ich łbie by się nie zmieściły jakby chcieli to pojąć XD
~Lek.A.Maslowski2021-04-11 16:15:32 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Absurdalne wymogi dot.noszenia masek z robakami tzw.medycznych Mają na celu pranie mózgu bezrozumnym polakom wierzących jak w talizman,ze kawałek szmatki produkowanej w chinach z butelek plastykowych powstrzyma epidemię.Zrobcie eksperyment podpalcie maskę,która nie jest materialem i bedzie się topić. Pod mikroskopem widoczne robactwo przenikajace do układu oddechowego.
~Abc2021-03-29 10:25:58 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
"Precz z przymusem zapinania pasów. Kto chce bezpieczeństwa kosztem wolności, ten nie będzie miał ani jednego, ani drugiego". Tak w 2017 roku napisał ówczesny poseł Jacek Wilk w odpowiedzi na komentarz odnośnie niezapiętych pasów jego pasażerki. Nawet po 60 latach stosowania pasów znajdzie się jeszcze jakiś idiota, który kwestionuje poprawę bezpieczeństwa wynikającą z ich stosowania. 60 lat temu takich było dużo więcej. Z maskami jest teraz podobnie. Przypomnę, że pasy też "nie działają", jak to piszecie o maskach, mając na myśli, że ich noszenie nie gwarantuje wyeliminowania wirusa. Pasy też nie gwarantują wyjścia cało z każdego wypadku. Mało tego, towarzyszy im ABS, ESP, poduszki / kurtyny powietrzne i szereg innych mechanizmów, które "tylko" zwieszają szansę na wyjście bez szwanku lub przeżycie. Maski też same nie załatwią tematu, bo razem z nimi powinna iść dezynfekcja, izolacja, dystans spoleczny. I tak, jak pasy, maski robią różnicę, co przetestowali ludzie z odpowiednim sprzętem i kwalifikacjami. Ale Janusz (czy inny Seba), który puścił pierda i za chwilę go poczuł, stwierdził tym samym bezsprzecznie i niepodważalnie, że maska mu nic nie pomoże i zmęczony pandemią postanowił olać wszystko i żyć po swojemu.
~Jan2021-03-30 08:25:01 z adresu IP: (109.207.xxx.xxx)
Najlepiej ludzi zamknąć w domach dla ich własnego bezpieczeństwa. Zero wolności. O wszystkim będzie decydować grupa trzymająca władzę. Najpierw maski jako symbol zniewolenia, potem szczepienia, potem czipowanie, surowe kary. Technologia 5G jest w stanie przetworzyć informację z czipów. A to wszystko dla twojego dobra. Te maski szkodzą, bo nie można oddychać świeżym powietrzem i są siedliskiem bakterii, które się wdycha. Niektórym zaszkodziły też na umysł.
~PRW2021-03-29 11:03:21 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Bzdura. Pasy bezpieczeństwa są odpowiednikiem masek chirurgicznych. Maski z marketu, które promujesz to pasy bez atestu, wykonane własnoręcznie przez Sebę, Janusza i sprzedawane naiwnym na all..o
~karzeł żoliborski2021-03-29 10:20:11 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ludzie umierają, a ci że maski nic nie dają. I co z tego, że nie dają i co z tego że w parku nie ma bezprawnego nakazu noszenia. Ludzie włączcie myślenie, przynajmniej zachowujcie dystans, po co kusić los. Place zabaw pełne, kościoły pełne, biedronki pełne i teraz ten piknik. Ludzie czy nie możecie odmówić sobie na chwile tłumnego gromadzenia? Zróbcie sobie pilnik na swoim ogrodzie, zabierzcie dziecko do lasu. Co chcecie udowodnić? Jak kierowca potrąci rowerzystę to co z tego, że rowerzysta ma racje, a kierowca zawinił skoro to rowerzysta będzie połamany jeżeli w ogóle przeżyje. Co to jest za społeczeństwo.. widać zresztą po władzy.
~Lil2021-03-29 13:06:51 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Człowieku wyłącz tv włącz myślenie. Przeanalizuj fakty. Przejrzyj statystyki . Myśl i zorientuj się że żyjesz w matrix
~Totik2021-03-29 08:36:06 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
A rubta co chceta tylko potem nie płaczcie jak wam respiratora braknie
~Zoja 2021-03-29 10:26:01 z adresu IP: (176.227.xxx.xxx)
Tak jest a później ratujta! I szpitale pełne właśnie takich ignorantów
~3692021-03-29 10:17:38 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Chłopie, jak sie boisz to zostań w domu. Nie wychodz, nie oddychaj i na bank i tak dostaniesz kowida ponieważ Twój umysł nie może cię zawieźć. Skoro boisz się pandemi to Cię zaatakuję. To jest takie proste... Nie pojmuję , ze ludzie dalej nie widzą jakim wielkim oszustwem jest ta cała pandemia... Hardcore do kwadratu
~Respirator2021-03-29 09:57:10 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Już sobie zaklep kolejkę jak tak bardzo się boisz
~Yen2021-03-29 09:40:07 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Podłączenie pod respiratora to gwarantowana śmierć.
~PRW2021-03-29 07:48:10 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Maska na twarzy pomaga jak majtki na rozwolnienie. To jest tylko element psychologiczny - szczucia ludzi na ludzi - mamy sami siebie pilnować i donosić na siebie, podczas gdy władza kupuje łóżka szpitalne na niemieckich szrotach
~PRW2021-03-29 10:57:50 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jasne, wy pisowskie trole operujecie w szpitalu w maskach z marketu :)
~M-la2021-03-29 09:23:40 z adresu IP: (83.15.xxx.xxx)
Mądruś, mało wiesz, a właściwie nic.. Żebyś wiedział tyle, ile nie wiesz. Zapraszamy "bohatera" do pracy w szpitalu.
~MR. PMZW2021-03-29 08:35:57 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Maska służy do ratowania zdrowia innych, masz co**da nie zarazisz innych. Przykro mi, że tak nieodpowiedzialne osoby, wypowiadają się o takich sprawach.
~Lukasz2021-03-29 06:29:26 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Wyobrazić sobie należy też to, że maski które nosicie w większości nie chronią przed niczym, są tylko psychologicznym narzędziem. Jeśli mają mieć charakter symbolu pandemii, to nim są,. Przed wojną takim symbolem była gwiazda Dawida na rękawie. Widać najbardziej symboliczy okazuje się dzisiaj brak maski! Widać rodzący się faszyzm. Do czego to kiedyś doprowadziło?
~Marta2021-03-29 00:27:16 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
Jedna osoba napisala ze we wroclawiu wszyscy w tym chodza. Tylko jest roznica nosic prawidlowo a nosic na brodzie a w sklepach to jest taki dystans ze jakby mogli to by na plecy weszli. Ciekawi mnie tylko co ma się stać żeby ludzie zmądrzeli. Najlepiej tylko krytykować wszystko i wszystkich. Brak słow.
~Bernadetta2021-03-29 13:15:09 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
nie zmądrzeją. nawet nie myśl,zobacz co wszędzie robia jak totalnie wszystko. mają w głębokim.powazaniu,myślą. o sobie,że są najmądrzejsi,że ten świat ma się kręcić tylko wokół nich,a pozatym. jak można nie reagować. na przyjęte.zasady,to jest hipokryzja.Bernadetta.
~Realista2021-03-29 00:24:34 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Zgodnie z rozporządzeniem NIE MA NAKAZU NOSZENIA MASECZEK NA TERENIE PARKÓW I ZIELEŃCÓW.
~karzeł żoliborski2021-03-29 10:39:11 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Niestety nie ma też nakazu włączenia myślenia. I co z tego, że nie ma nakazu noszenia maseczek w parku, czy to oznacza żeby na przekór tłumnie się gromadzić i zarażać?
~Ona2021-03-29 00:01:52 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Osobiście są to osoby samolubne i puste bez wyobraźni pozbawione odpowiedzialnośći za siebie i innych Obecnie właśnie przez takie osoby jestem na kwarantannie i przeszłam tą chorobę bo nie noszą masek i roznoszą co z tego że ja mam maskę ale tym samym powietrzem oddychamy a oni robią imprezę bezmyślność . Aby do listopada to jak na cmentarzu zrobią w tym samym gronie ale może na tamtym świecie już PIKNIK !! A my w końcu będziemy mieli normalności trochę bez osób właśnie takich. Masakra
~Yen2021-03-29 09:43:01 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Samolubne to jest nie pozwalać pracować innym ludziom by mogli wykarmić siebie i rodziny. Przeszłaś chorobe i żyjesz. O czym więc mówisz?? O jakiej zabijającej chorobie.
~Sid2021-03-29 06:20:14 z adresu IP: (89.76.xxx.xxx)
Maseczka chroni przed wirusem tak samo skutecznie, jak przed pięścią. To tylko dowód na to, że maseczki nic nie dają. Normalności już nigdy nie będzie, Przyzwyczajaj się!
~baqs2021-03-28 23:58:29 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Kiedy będzie piknik w ramach sprzeciwu wobec zbyt często występującego deszczu? Bo wk**a mnie lobby producentów parasoli, którzy ten deszczowy spisek wspiera od lat....
~xx22021-03-28 23:56:16 z adresu IP: (93.175.xxx.xxx)
Podam kolejny przyklad - kwalifikacja do tego ze majac kontakt z zarazonym trafia sie na kwarantanne to 15 minut przebywania w odleglosci 2 metry lub mniej w pomieszczeniu zamknietym. Oto oficjalne wytyczne jakie moj zaklad pracy ma z Sanepidu. Sam siedzialem przez tydzien z chorym (jak sie okazalo) w odleglosci ok 5 metrow po 8 godzin dziennie, ktory kaszlal (kaszle od zawsze, bo ma problemy zdrowotne). Jestem po tescie - negatywny, moi koledzy tez. Wcale nie tak latwo sie zarazic.
~xx22021-03-28 23:52:34 z adresu IP: (93.175.xxx.xxx)
cale zlo wynika z niewiedzy. W komentarzach tyle osob sie piekli. A nie pamietaja juz ze ludzie sie nei zarazaja koronawirusem w parku czy na chodniku a w zamknietych pomieszczeniach. Sami pomyslodawcy, jak i sanepid itd. wiele razy mowili (rowniez na antenie PWR) ze noszenie maseczek w otwartych przestrzeniach NIE MA ZNACZENIA EPIDEMIOLOGICZNEGO i zostalo wprowadzone tyko dlatego, zeby mozna bylo latwiej egzekwowac ich noszenie w przestrzeniach zamknietych.
~Odessa2021-03-28 22:54:48 z adresu IP: (37.228.xxx.xxx)
A tych wszystkich jak dopadnie ta piekielna choroba i beda potrzebowali pomocy medycznej,respiratora to karetka niech ich zawiezie na picnik !!!!!!!!!!????????????????????????????
~Strazak2021-03-28 23:48:06 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Wez sie rozbiegni i w karetkę głową jebn...i
~Heh2021-03-28 23:06:29 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Byłam tam i jeszcze żyje. Obywam się bez respiratora.
~Komentarz został usunięty2021-03-28 22:58:07 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Jola 2021-03-28 22:55:55 z adresu IP: (37.228.xxx.xxx)
Brawo ????????????tez tak uwazam i jako wirusolog podpisuje sie pod tym ????????????????????????????????????????
~XXL 2021-03-28 22:53:58 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wolę maseczkę i życie niż waszą wolność i umierać pod respiratorem.
~sas2021-03-29 11:59:24 z adresu IP: (89.73.xxx.xxx)
Skopiowane - cale zlo wynika z niewiedzy. W komentarzach tyle osob sie piekli. A nie pamietaja juz ze ludzie sie nei zarazaja koronawirusem w parku czy na chodniku a w zamknietych pomieszczeniach. Sami pomyslodawcy, jak i sanepid itd. wiele razy mowili (rowniez na antenie PWR) ze noszenie maseczek w otwartych przestrzeniach NIE MA ZNACZENIA EPIDEMIOLOGICZNEGO i zostalo wprowadzone tyko dlatego, zeby mozna bylo latwiej egzekwowac ich noszenie w przestrzeniach zamknietych.
~Adrian2021-03-29 01:57:58 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Ale nikt ci nie każe jej zdejmować... noś ją sobie nawet do końca życia 24h/7 jak chcesz. Tylko nie zmuszaj do tego innych.
~Wes2021-03-28 23:46:55 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Czyli uwazasz ze zlapanie 'C' to smierc pod respiratorem. Ale przeciez oficjalne statystyki mowią ze 98% wychodzi z tego.... Ej cos tu nie tak z twoją matematyką albo myslenia nie włączyłaś..
~Hajasz2021-03-28 22:06:54 z adresu IP: (185.56.xxx.xxx)
Wolna Polska !
~Dominik2021-03-28 22:04:55 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Oczywiście, przedszkola i żłobki zamknięte, a dziś obserwowałem, place zabaw i piskownice pełne rodziców z dziećmi i tak nie siedzą w domu, jak zrobi się cieplej to będzie wielki piknik narodowy na święta i znowu zakażenia
~Diatlow2021-03-28 22:00:09 z adresu IP: (83.142.xxx.xxx)
No i bardzo dobrze oby tak dalej.nie dajmy się zrobić w durnia jak niektórzy
~Dżex2021-03-28 21:59:16 z adresu IP: (83.142.xxx.xxx)
No i bardzo dobrze oby więcej .nie dajmy się zrobić w durnia jak niektórzy.
~Tomasz - Radca prawny2021-03-28 21:51:54 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Szpital przy ulicy Rakietowej stoi Pusty, a mówi się, że tam ludzie umierają.... - oszustwo na niewyobrażalną skalę. Wrocławianie mają prawo znać prawdę.
~Pomyleni2021-03-28 21:43:32 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
No niestety ale powinni być sądzeni a profesor Simon to już jest nudny. Pamiętam jak mówił na samym początku pandemi że już nie dają rady i tak ciągle. Ludzie w pracy po 8-12 godzin siedzą w maskach żeby tylko komuś nie zaszkodzić a przez takich oszołomów strach do parku wyjść z dzieckiem. Jedźcie na wyspę Kos i Lesbos. Tam sobie z uchodźcami piknik zrobicie.
~Komentarz został usunięty2021-03-28 21:36:49 z adresu IP: (88.199.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Wojtek2021-03-28 21:33:43 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Zastanówcie się w żabkach, lidlach i kościołach sie nie zarazicie ale w parku na otwartym terenie jest dla was zagrożenie?
~Sarscov22021-03-28 21:09:17 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Zapraszam tych z wir na wolontariat na odziały kowidowe.... Bez maseczek oczywiście.
~fachowiec2021-03-29 09:57:03 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Chętnie pomogę przy chorych zwłaszcza z rodziny. Sęk w tym że szpitale sa zamknięte i zakaz odwiedzin. Tyle warte twoje zaproszenie ;)
~Kejt2021-03-29 09:13:45 z adresu IP: (176.120.xxx.xxx)
Ja bardzo chętnie w ramach wolontariatu popracuję w szpitalu kowidowym...tylko nikt mnie nie chce przyjąć???
~Kasia 2021-03-28 22:17:55 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
A w szpitalu co nowego mają zobaczyć? Dziwne, że tam są najciężej chorzy? Zawsze byli! Szpitale są na najcięższe przypadki każdej z chorób, co w tym dziwnego? Pracownicy szpitali mają zakrzywiony obraz sytuacji właśnie przez to, że widzą same ciężkie przypadki, które są rzadkoscią! Niech pracownicy szpitali i wolontariusze wyjdą na ulicę i zobaczą, że ludzie żyją, mają się dobrze, że mnóstwo ludzi zdrowieje samych bez szpitali, a ile ludzi nie ma objawów? Ponad 80%! Ale tego pracownicy szpitali już nie pamiętają, liczą się tylko powikłania. Chcecie się bać to się bójcie, ale nie wciągajcie w to innych normalnych ludzi, którzy widzą, że z choroby znakomita większość ludzi wychodzi bez szwanku i to jest standardowy przebieg, a nie powikłania!
~Lekmed2021-03-28 21:33:57 z adresu IP: (88.199.xxx.xxx)
Błagam żeby grypy z zapaleni oskrzeli nie odróżnić to jest głupota
~Wolność 2021-03-28 21:00:36 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Fajnie było. Nawet profesor Simon nas odwiedził i poparł naszą inicjatywę . Dzięki!
~Julcia2021-03-28 20:52:00 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
To dziwne zarządzenia są maseczki ludzie umierają a ci robią pikniki i nik nic tym nierobi brawo
~Rafik76682021-03-28 21:34:34 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Kobieto wirusy były z nami od zawsze i ludzie umierali A jaki jest proc umieralności teraz ? Wejdź na stronę żądową i zobacz!!na obecną chwilę to nie pandemie ! to ściema z tymi testami jak twój mózg tego nie rozumie to strzel sobie w łeb będzie nam łatwiej.
~Praw2021-03-28 21:03:11 z adresu IP: (194.99.xxx.xxx)
Zacznij szukać odpowiedzi a sama się połapiesz o co tu chodzi. A przede wszystkim wyłącz tv i radio
~Kokon2021-03-28 20:59:19 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Masz rację oni nie widzą co dzieje się..
~Kry2021-03-28 20:59:01 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Zrob cos i dolacz do nas i wylacz tv! Ludzie inteligentji nie ogladsja tv
~Gosc2021-03-28 20:50:17 z adresu IP: (185.56.xxx.xxx)
Tutaj piknik ,a sklepy pozamykali ,fryzjerstwo i inne branże .To jak to w koncu jest? Morawiecki tego nie widzi i policja ? Niech by otworzyli tylko salony I inne branże ,to od razu policja by mandat wlepila .A potem się dziwią ze tyle zakażeń!!!
~Ala2021-03-28 20:35:40 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Brawo, popieram! Super, że są ludzie, którzy się sprzeciwiają temu, co się dzieje
~Monika2021-03-30 11:05:12 z adresu IP: (91.203.xxx.xxx)
Czy są jakieś zdjęcia Simona z tej imprezy?
~Komentarz został usunięty2021-03-28 20:09:50 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Wolni Polacy2021-03-29 08:18:44 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Profesor Simon wygłosił interesujący wykład na temat nieskuteczności maseczek podczas tego meetingu w parku. Na Pana Profesora zawsze można liczyć . Dziękuję.
~Komentarz został usunięty2021-03-28 20:47:56 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Biolog Stefan2021-03-28 19:53:56 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Fajna inicjatywa popieram wasza walke z tym terazniejszym bezprawiem dzis nie moglem ale nastepnym razem jak najbardziej sie zjawie
~Iga2021-03-28 18:57:58 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
We Wroclawiu to juz norma ze nikt nie nosi maseczki. Najgorsze ze nikt na to nie reaguje. A ludzie sie tak zachowuja jakby pandemii nie bylo. TRAGEDIA!!@
~Kok2021-03-28 21:08:41 z adresu IP: (196.247.xxx.xxx)
Skoro ludzie robią pikniki i chodzą bez masek a nie padają jak muchy to może nie ma pandemii?
~Praw2021-03-28 21:07:45 z adresu IP: (196.247.xxx.xxx)
Skoro ludzie chodzą bez masek i nie padają jak muchy to może nie ma pandemii?
~Pietras2021-03-28 19:52:00 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
A ja jakoś widzę, że we Wrocławiu, to praktycznie wszyscy łażą z tymi kagańcami. Ja osobiście nie i kompletnie nie widzę sensu noszenie tego czegoś na twarzy, kiedy zachowany jest odpowiedni dystans. Niektórzy to nawet biegają w tych kagańcach, co już w ogóle zakrawa o głupotę :-/
~fachowiec2021-03-28 18:41:30 z adresu IP: (205.201.xxx.xxx)
Artykul wprowadza w błąd. W Polsce nie ma zakazu zgromadzeń, stąd policja miała prawa reagować.